Peugeot 308SW, 1.6 e-HDi, РКПП, 2013 г.в., STYLE. Bee
-
- Пешеход
- Повідомлень: 65
- З нами з: 18 червня 2013, 10:08
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW e-hdi
- Звідки: Lvov
- Благодарил (а): 4 раза
- Поблагодарили: 0
Peugeot 308SW, 1.6 e-HDi, РКПП, 2013 г.в., STYLE. Bee
ще питання, що може кидати масло на зєднання турбіни з патрубком?
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1278
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 449 раз
Peugeot 308SW, 1.6 e-HDi, РКПП, 2013 г.в., STYLE. Bee
Може турбіна, а може й вентиляція картеру.
Масло в актюатор - PETRONAS TUTELA CS SPEED 75W.
Масло в актюатор - PETRONAS TUTELA CS SPEED 75W.
- За это сообщение автора Bee поблагодарил:
- vimax
-
- Пешеход
- Повідомлень: 65
- З нами з: 18 червня 2013, 10:08
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW e-hdi
- Звідки: Lvov
- Благодарил (а): 4 раза
- Поблагодарили: 0
Peugeot 308SW, 1.6 e-HDi, РКПП, 2013 г.в., STYLE. Bee
дякую. мій продавець запчастин переконує мене, що в актуатор підійде titan chf 11s. Але я в характеристиках на нього не бачу в'язкості по SAE.