Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1298
З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
Езжу на: Peugeot
Модель: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Благодарил (а): 170 раз
Поблагодарили: 463 раза

Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Bee »

Протестував доставку Новою Поштою з Польщі.

Прийнято у Кракові 13.03.2023 15:40.
Отримав у Кам'янському 16.03.2023 17:59.

Вартість доставки 45 злотих. По курсу приблизно 375 грн.

Замовляв всю підторпедну проводку від 308-го Пижа.
Скоро відзвітую про заміну китайского перехідника для NACa.
Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1298
З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
Езжу на: Peugeot
Модель: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Благодарил (а): 170 раз
Поблагодарили: 463 раза

Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Bee »

Пробіг 130005 км.

Чергове ТО. Заміна моторого мастила, фільтра.
Додатково замінено мастило у редукторі електродвигуна. Мастило чорне, але на магніті нічого важливого не було.
Разом з мастилом замінено сапун редуктора. Ламаються в нього маленькі вушки, якщо знімати з під авто.
Також відрегульовані фари після ремонту коректора.
За это сообщение автора Bee поблагодарил:
Delfi
Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1298
З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
Езжу на: Peugeot
Модель: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Благодарил (а): 170 раз
Поблагодарили: 463 раза

Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Bee »

Не давав мені спокою стан колісних дисків.
Дуже хотілося їх відремонтувати або замінити.
Продається багато дисків від нових моделей Пежо, таких як 3008, 5008 та навіть 508. Є зовсім нові, є в ідеальному стані за нормальні гроші.
Але в них не такі параметри, як в оригінальних.
На ОЛХ є один варіант:
► Показать
Дуже подобався цей дізайн. Такі ставили на НЕгібридній RXH.
Але воні теж дряпані і не мають датчиків тиску. А ціна майже як за два комплекта інших дисків.
Тож морально підходив до ремонту своїх.
В різних конторах прайс на ремонт був від 11 тис. грн..
Це включало ремонт - підварювання бордюрок, рихтовку, якщо треба, фарбування, проточування алмазною фрезою, лакування.
Аж тут на ОЛХ з'явилося оголошення про розборку RXH за малим пробігом.
Мені повідомили що диски в поганому косметичному стані і не мають датчиків, але і ціна була не висока - 300 у.о.
Стан дисків (було):
► Показать
Результат до встановлення:
► Показать
Вартість ремонту склала біля 10 тис. грн. та тривала майже пів квітня.
Додатково були придбані оригінальні ковпачки для центральних отворів по 262 грн. /шт. Ref 5421.89.
Датчики тиску оригінал вартували дорожче дисків, звичайний китай не хотілося.
На тому ж ОЛХ-і натрапив на універсальні датчики AUTEL, які програмуються под більшість авто.
► Показать
З програмуванням під моє авто вийшло по 1000 грн. за штуку.
Результат на авто:
► Показать
Датчики запрацювали відразу, додатково програмування Діагбоксом не знадобилося.
Диски с зимовою гумою залишив на сезонне зберігання на тому ж шиномотажу. Бо дома вже нема місця і важко іх туди сюди тягати.
Коплю на ремонт зимового комплекту...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось Admin 25 травня 2023, 14:48, всего редактировалось 1 раз.
За это сообщение автора Bee поблагодарили (всего 2):
Delfiturbo1978
Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1298
З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
Езжу на: Peugeot
Модель: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Благодарил (а): 170 раз
Поблагодарили: 463 раза

Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Bee »

Пробіг 130940 км.

Цей ремонт провів давно, вже і не пам'ятаю, але виложу зараз.
Лазячи під машиною помітив блиск на стійках заднього стабілізатора.
► Показать
Трос гальм стоянки натирав стойку, і натирався сам.
Можно було б і забити, але троси є тільки в оригіналі і коштують як нові колеса.
Хоча виглядають також, як і на 308-му.
Проблема натирання виявилася в такій запчастині:
► Показать
Розвалилася після зняття прямо в руках.
Вона направляє загиб тросу в потрібне місце, і той не дістає до стійки.
Придбані нові реф. 98 022 573 80 по 128 грн. за штуку.
► Показать
Для заміни треба відпустити гальмо стоянки, вивільнити троси з супортів, одягти нові запчастини, зібрати обратно.
Процес не фоткав все досить просто.

Помив машину. Нові диски блищать як....
Але алюмінієві вставки в задньому бампері і накладках порогів виглядать не дуже.
► Показать
Для вирішення проблеми використав такі штуки:
► Показать
Губка меламінова. Чистить і сама, але матеріал отруйний - використовувати рукавички.
Минулого року чистив пастою SONAX. Але для її використання треба захищати пластик.
Результат SONAX:
► Показать
Цього року ютуб видав мені таке відео: І я вирішив спробувати.
Результат WD:
► Показать
І ніякої мороки з обклеюванням пластику.
Губку можно використовувати яку заманеться. WD-шку можно пшикати прямо на губку для економії.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
За это сообщение автора Bee поблагодарил:
Delfi

Повернутись до “508”