Протестував доставку Новою Поштою з Польщі.
Прийнято у Кракові 13.03.2023 15:40.
Отримав у Кам'янському 16.03.2023 17:59.
Вартість доставки 45 злотих. По курсу приблизно 375 грн.
Замовляв всю підторпедну проводку від 308-го Пижа.
Скоро відзвітую про заміну китайского перехідника для NACa.
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1300
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 463 раза
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 130005 км.
Чергове ТО. Заміна моторого мастила, фільтра.
Додатково замінено мастило у редукторі електродвигуна. Мастило чорне, але на магніті нічого важливого не було.
Разом з мастилом замінено сапун редуктора. Ламаються в нього маленькі вушки, якщо знімати з під авто.
Також відрегульовані фари після ремонту коректора.
Чергове ТО. Заміна моторого мастила, фільтра.
Додатково замінено мастило у редукторі електродвигуна. Мастило чорне, але на магніті нічого важливого не було.
Разом з мастилом замінено сапун редуктора. Ламаються в нього маленькі вушки, якщо знімати з під авто.
Також відрегульовані фари після ремонту коректора.
- За это сообщение автора Bee поблагодарил:
- Delfi
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1300
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 463 раза
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Не давав мені спокою стан колісних дисків.
Дуже хотілося їх відремонтувати або замінити.
Продається багато дисків від нових моделей Пежо, таких як 3008, 5008 та навіть 508. Є зовсім нові, є в ідеальному стані за нормальні гроші.
Але в них не такі параметри, як в оригінальних.
На ОЛХ є один варіант:
Дуже подобався цей дізайн. Такі ставили на НЕгібридній RXH.
Але воні теж дряпані і не мають датчиків тиску. А ціна майже як за два комплекта інших дисків.
Тож морально підходив до ремонту своїх.
В різних конторах прайс на ремонт був від 11 тис. грн..
Це включало ремонт - підварювання бордюрок, рихтовку, якщо треба, фарбування, проточування алмазною фрезою, лакування.
Аж тут на ОЛХ з'явилося оголошення про розборку RXH за малим пробігом.
Мені повідомили що диски в поганому косметичному стані і не мають датчиків, але і ціна була не висока - 300 у.о.
Стан дисків (було):
Результат до встановлення:
Вартість ремонту склала біля 10 тис. грн. та тривала майже пів квітня.
Додатково були придбані оригінальні ковпачки для центральних отворів по 262 грн. /шт. Ref 5421.89.
Датчики тиску оригінал вартували дорожче дисків, звичайний китай не хотілося.
На тому ж ОЛХ-і натрапив на універсальні датчики AUTEL, які програмуються под більшість авто.
З програмуванням під моє авто вийшло по 1000 грн. за штуку.
Результат на авто:
Датчики запрацювали відразу, додатково програмування Діагбоксом не знадобилося.
Диски с зимовою гумою залишив на сезонне зберігання на тому ж шиномотажу. Бо дома вже нема місця і важко іх туди сюди тягати.
Коплю на ремонт зимового комплекту...
Дуже хотілося їх відремонтувати або замінити.
Продається багато дисків від нових моделей Пежо, таких як 3008, 5008 та навіть 508. Є зовсім нові, є в ідеальному стані за нормальні гроші.
Але в них не такі параметри, як в оригінальних.
На ОЛХ є один варіант:
► Показать
Але воні теж дряпані і не мають датчиків тиску. А ціна майже як за два комплекта інших дисків.
Тож морально підходив до ремонту своїх.
В різних конторах прайс на ремонт був від 11 тис. грн..
Це включало ремонт - підварювання бордюрок, рихтовку, якщо треба, фарбування, проточування алмазною фрезою, лакування.
Аж тут на ОЛХ з'явилося оголошення про розборку RXH за малим пробігом.
Мені повідомили що диски в поганому косметичному стані і не мають датчиків, але і ціна була не висока - 300 у.о.
Стан дисків (було):
► Показать
► Показать
Додатково були придбані оригінальні ковпачки для центральних отворів по 262 грн. /шт. Ref 5421.89.
Датчики тиску оригінал вартували дорожче дисків, звичайний китай не хотілося.
На тому ж ОЛХ-і натрапив на універсальні датчики AUTEL, які програмуються под більшість авто.
► Показать
Результат на авто:
► Показать
Диски с зимовою гумою залишив на сезонне зберігання на тому ж шиномотажу. Бо дома вже нема місця і важко іх туди сюди тягати.
Коплю на ремонт зимового комплекту...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось Admin 25 травня 2023, 14:48, всего редактировалось 1 раз.
- За это сообщение автора Bee поблагодарили (всего 2):
- Delfi • turbo1978
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1300
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 463 раза
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 130940 км.
Цей ремонт провів давно, вже і не пам'ятаю, але виложу зараз.
Лазячи під машиною помітив блиск на стійках заднього стабілізатора.
Трос гальм стоянки натирав стойку, і натирався сам.
Можно було б і забити, але троси є тільки в оригіналі і коштують як нові колеса.
Хоча виглядають також, як і на 308-му.
Проблема натирання виявилася в такій запчастині:
Розвалилася після зняття прямо в руках.
Вона направляє загиб тросу в потрібне місце, і той не дістає до стійки.
Придбані нові реф. 98 022 573 80 по 128 грн. за штуку.
Для заміни треба відпустити гальмо стоянки, вивільнити троси з супортів, одягти нові запчастини, зібрати обратно.
Процес не фоткав все досить просто.
Помив машину. Нові диски блищать як....
Але алюмінієві вставки в задньому бампері і накладках порогів виглядать не дуже.
Для вирішення проблеми використав такі штуки:
Губка меламінова. Чистить і сама, але матеріал отруйний - використовувати рукавички.
Минулого року чистив пастою SONAX. Але для її використання треба захищати пластик.
Результат SONAX:
Цього року ютуб видав мені таке відео:
І я вирішив спробувати.
Результат WD:
І ніякої мороки з обклеюванням пластику.
Губку можно використовувати яку заманеться. WD-шку можно пшикати прямо на губку для економії.
Цей ремонт провів давно, вже і не пам'ятаю, але виложу зараз.
Лазячи під машиною помітив блиск на стійках заднього стабілізатора.
► Показать
Можно було б і забити, але троси є тільки в оригіналі і коштують як нові колеса.
Хоча виглядають також, як і на 308-му.
Проблема натирання виявилася в такій запчастині:
► Показать
Вона направляє загиб тросу в потрібне місце, і той не дістає до стійки.
Придбані нові реф. 98 022 573 80 по 128 грн. за штуку.
► Показать
Процес не фоткав все досить просто.
Помив машину. Нові диски блищать як....
Але алюмінієві вставки в задньому бампері і накладках порогів виглядать не дуже.
► Показать
► Показать
Минулого року чистив пастою SONAX. Але для її використання треба захищати пластик.
Результат SONAX:
► Показать
► Показать
Результат WD:
► Показать
Губку можно використовувати яку заманеться. WD-шку можно пшикати прямо на губку для економії.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- За это сообщение автора Bee поблагодарил:
- Delfi
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1300
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 463 раза
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 134446 км.
Заміна лобового скла.
Минулого літа (2022 року) прилетів камінь у вікно, як зазвичай зпід фури. Прилетів і улетів, навіть сколу не було видно.
Восени я вранці зайшов у гараж - тріщина від місця влучання того каменя до правої стійки. Я не вірив що вікна можуть сами по собі тріскатися.
Тріснув тільки наружний шар скла. На боці пасажира - їздити не заважало.
В кінці весни, як стало пригрівати сонце, залишив пару раз машину на спеці.
При вмиканні клімату - тріщина почала подовжуватись і залізла майже на водійский бік.
Отак вийшло:
Замінив на оригінал. По вартості (з усіма необхідними видатковими матеріалами) багатошарове акустичне скло вийшло дешевше звичайного
скла на 308-ий.
14 тис. грн. скло + 4 тис. встановлення.
Маркування до і після:
Заміна лобового скла.
Минулого літа (2022 року) прилетів камінь у вікно, як зазвичай зпід фури. Прилетів і улетів, навіть сколу не було видно.
Восени я вранці зайшов у гараж - тріщина від місця влучання того каменя до правої стійки. Я не вірив що вікна можуть сами по собі тріскатися.
Тріснув тільки наружний шар скла. На боці пасажира - їздити не заважало.
В кінці весни, як стало пригрівати сонце, залишив пару раз машину на спеці.
При вмиканні клімату - тріщина почала подовжуватись і залізла майже на водійский бік.
Отак вийшло:
► Показать
скла на 308-ий.
14 тис. грн. скло + 4 тис. встановлення.
Маркування до і після:
► Показать
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.