
ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
208 1.4 e-hdi, робот.
-
- Ученик
- Повідомлень: 141
- З нами з: 13 травня 2019, 19:24
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 208
- Звідки: Кам'янське
- Благодарил (а): 33 раза
- Поблагодарили: 27 раз
- GENDER:
Re: 208 1.4 e-hdi, робот.
Не став проставки, то довбаний колхоз. Рекомендую 16 диски з гумою 205*55*16 і буде кліренс 160 мм. Якого вистачає з головою і в місті , і і в лісі))) 

-
- Профессионал
- Повідомлень: 1811
- З нами з: 16 квітня 2016, 08:44
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 2008 ,1.2 РКПП
- Благодарил (а): 156 раз
- Поблагодарили: 205 раз
- GENDER:
Re: 208 1.4 e-hdi, робот.
Тогда уж лучше 195/60 R16, клиренс повыше будет.
Но с головой это клиренс от 210 мм.
Но с головой это клиренс от 210 мм.
Последний раз редактировалось Tom 13 вересня 2022, 18:18, всего редактировалось 1 раз.
Береги Природу - Мать Твою !
-
- Прохожий
- Повідомлень: 1
- З нами з: 26 лютого 2025, 12:21
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 208
- Благодарил (а): 0
- Поблагодарили: 0
208 1.4 e-hdi, робот.
Savagas, Привіт.На АКБ 12.8 .При вкл зажиг 12.4.При заведен 12.5 на габаритах. А на дальному і ближньому 13.8 заряд іде з генератора.Чому на габаритах 12.5.Маю пежо 208 1.4 hdi 2014 року. Підскажи чи так повинно бути, що малоймовірно. Чи де шукати проблему?
-
- Прохожий
- Повідомлень: 46
- З нами з: 27 листопада 2024, 20:44
- Езжу на: Другая марка
- Модель: Lancer 9
- Благодарил (а): 0
- Поблагодарили: 2 раза
208 1.4 e-hdi, робот.
Швидше за все це стратегія керування генератором. Якщо на мінусовій клемі АКБ встановлено датчик струму , він вимірює струм споживання системами автомобіля та визначає ступінь зарядженості АКБ. Якщо АКБ буде повністю заряджена , двигун працює на холостих обертах та незначний струм споживання - напруга в бортовій мережі буде підтримуватися на рівні 12.6 В. Це зроблено з метою знизити навантаження на генератор , що в свою чергу зменшить навантаження на двигун , таким чином знижується кількість шкідливих викидів, та запобігає перезарядженню АКБ. Роботу системи зарядки можна перевірити збільшивши споживання струму ( підігрів, дальше світло ...), напруга буде залишатися незмінною або збільшиться ( залежить від стану АКБ і рівня споживання). Також така робота генератора пов'язана з стратегією рекуперативного гальмування. В цьому режимі, під час гальмування двигуном, збільшується навантаження на генератор, починається заряджання АКБ максимальним струмом. Щоб уникнути ситуації коли АКБ повністю заряджена , системою підтримується рівень зарядженості АКБ приблизно 80%. Тому ми бачимо напругу 12.6 В на працюючому двигуні , що часто помилково приймають за несправність.
Що до вашого випадку, потрібно перевірити АКБ , впевнитися що вона справна. Якщо АКБ була замінена, впевнитися що тип та номінал АКБ відповідає автомобілю. Перевірити падіння напруги між "+"генератором відносно маси та "-" АКБ. Визначити принцип керування генератором, якщо керування по LIN - від'єднати керування генератором та перевірити що генератор став видавати 13.6-14.2 В на холостих обертах двигуна без навантаження.