ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Peugeot 605 SV24 3.0L
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Тааак... з чого ж почати )))
Ну вся проблема власне була в жгуті, де йдуть провода форсунок - ушкодження правда не знайшов, але проклав жгут акуратніше, без сильних перегинів - останні 400-500 км проїхав без проблем.
Доречі, поварив-порихтував пороги - 800 грн.
Тепер про прикрощі:
а) вантажівка вильнула на зустрічну смугу й на ходу знесна мені дзеркало, а заодно й бокове скло. Скло - 350, тонування+установка - 160, дзеркало - 400. Отже, ця пригода стала мені в 910 грн.
б) Повертаючись додому з пікніку потмітив що в салоні несе бензином - заглянув під капот - тече з-під форсунки. Розібрав - твою ж наліво.... Криворукий електрик що чистив мені форсунки загубив гумове кілечко, і поставив замість нього інше, яке з часом чудово розїв бензин. В польових умовах маємо те що маємо, і кілечко вирішив робити з гумової трубки, що випадково валялася в багажнику - на щастя діаметр майже точно співпав. Зібрав, завів - фіг, бензин дзюрчить веселим струмочком... В околицях автомагазинів - фіг... Прийшла ідея поміняти місцями верхній і нижній ущільнювачі - палови під тиском то поступає зверху. Знову зібрав, завів - все чудово, додому дотягнути без проблем.
в) Біля дому місця немає, сусід каже - можеш поставити на моє місце - ооон там он... Бля, полінився пару зупинок до стоюнки проїхати... Зарулюючи на його місце пречудово чесонув задньою дверкою по парковочному блокувальнику... Рихтування та покраска стануть близько тисячі. Ну що ж, як мінімум ще пороги давно просяться на покраску, та й бампер зварити-заварбувати не завадить. Коли робити все разом, сподівають буде не так прикро за дверку. По результатам покажу фото...
Ну вся проблема власне була в жгуті, де йдуть провода форсунок - ушкодження правда не знайшов, але проклав жгут акуратніше, без сильних перегинів - останні 400-500 км проїхав без проблем.
Доречі, поварив-порихтував пороги - 800 грн.
Тепер про прикрощі:
а) вантажівка вильнула на зустрічну смугу й на ходу знесна мені дзеркало, а заодно й бокове скло. Скло - 350, тонування+установка - 160, дзеркало - 400. Отже, ця пригода стала мені в 910 грн.
б) Повертаючись додому з пікніку потмітив що в салоні несе бензином - заглянув під капот - тече з-під форсунки. Розібрав - твою ж наліво.... Криворукий електрик що чистив мені форсунки загубив гумове кілечко, і поставив замість нього інше, яке з часом чудово розїв бензин. В польових умовах маємо те що маємо, і кілечко вирішив робити з гумової трубки, що випадково валялася в багажнику - на щастя діаметр майже точно співпав. Зібрав, завів - фіг, бензин дзюрчить веселим струмочком... В околицях автомагазинів - фіг... Прийшла ідея поміняти місцями верхній і нижній ущільнювачі - палови під тиском то поступає зверху. Знову зібрав, завів - все чудово, додому дотягнути без проблем.
в) Біля дому місця немає, сусід каже - можеш поставити на моє місце - ооон там он... Бля, полінився пару зупинок до стоюнки проїхати... Зарулюючи на його місце пречудово чесонув задньою дверкою по парковочному блокувальнику... Рихтування та покраска стануть близько тисячі. Ну що ж, як мінімум ще пороги давно просяться на покраску, та й бампер зварити-заварбувати не завадить. Коли робити все разом, сподівають буде не так прикро за дверку. По результатам покажу фото...
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Хоть какие-то новости... а то совсем пропал из вида 

----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Ха, виявляэться не все ))) Обірвався глушник. Скоріше за все - прийшов його час, оскільки був досить-таки підгнивший. Зранку замінив - ще 750. Пилосос для грошей набирає оберти )))
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Покатался и хватит




----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Ну власне проблема з кілечками форсунок вирішилася дуже просто - ремкомплект для Ланоса - 30 грн, ідентичні.
Потім послідувала заміна антифрізу - 230 грн за 10 літрів. Зливаючи його з заднього блоку помітив розірваний пильник на триподі та розбиту нижню подушку двигуна. Міняв все самостійно.
Пильник внутрішній + зовнішній - 160 грн
Сайлентблок нижньої подушки 190 (90 + 100, оскільки один був знищений в процесі запресовки - довелося їхати за другим
)
Ще придбав комплект колодок valeo - 250 грн
Ефект від заміни подушки дуже помітний - при активному розгоні замість противного скрипу під капотом тепер чути приємний визг гуми по асфальту ))
Потім послідувала заміна антифрізу - 230 грн за 10 літрів. Зливаючи його з заднього блоку помітив розірваний пильник на триподі та розбиту нижню подушку двигуна. Міняв все самостійно.
Пильник внутрішній + зовнішній - 160 грн
Сайлентблок нижньої подушки 190 (90 + 100, оскільки один був знищений в процесі запресовки - довелося їхати за другим

Ще придбав комплект колодок valeo - 250 грн
Ефект від заміни подушки дуже помітний - при активному розгоні замість противного скрипу під капотом тепер чути приємний визг гуми по асфальту ))
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
obi-wan, я так понял, что от старой Пиксельмашины остались только воспоминания, а так все по другому уже.
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
там стока запчастей что всё поменять ему ещё пару десятков лет менять на каждый деньAdmin писав:obi-wan, я так понял, что от старой Пиксельмашины остались только воспоминания, а так все по другому уже.

----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- petruccio
- Прохожий
- Повідомлень: 27
- З нами з: 01 квітня 2011, 06:30
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Телефон: 0672677567
- Звідки: Вольногорск
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 0
- Стать:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
так всо просто - хлоп, купил, клац - достал; - подскажи где в Днепропетровске или в области вообще можно брать запчасти на 605го пыжа, а то я мучаюсь, не выезжаю толком, а он гад просит))))) 

- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
дык в депропетровской ветке есть тема про СТО и сервисы днепропетровска и там куча контактов
http://peugeot-citroen.net/viewtopic.php?f=80&t=351

http://peugeot-citroen.net/viewtopic.php?f=80&t=351
----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Данные из ГАРАЖА
Описание
SV24 и этим всё сказано
Автомобиль
1990 Peugeot 605
Цвет
зелёный перламутр
Обновлено
06 июл 2009, 17:30
Пробег
166000 Км
Цена
4000.00 USD
Всего модификаций
1
Всего потрачено
2500.00 USD
Модификации
Peugeot Восстановление
Категория
Экстерьер
Обновлено
06 июл 2009, 17:30
Куплено в
Разборка
Цена покупки
2000.00 USD
Установлено
Делал сам
Цена установки
500.00 USD
Комментарии
востановление после аварии
Описание
SV24 и этим всё сказано
Автомобиль
1990 Peugeot 605
Цвет
зелёный перламутр
Обновлено
06 июл 2009, 17:30
Пробег
166000 Км
Цена
4000.00 USD
Всего модификаций
1
Всего потрачено
2500.00 USD
Модификации
Peugeot Восстановление
Категория
Экстерьер
Обновлено
06 июл 2009, 17:30
Куплено в
Разборка
Цена покупки
2000.00 USD
Установлено
Делал сам
Цена установки
500.00 USD
Комментарии
востановление после аварии
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину