ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Підсилені опори передніх амортизаторів
Модератор: pegonak
- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
yur43
Це як варіант, але мені здається, що опора у Пежо не є "слабкою ланкою". Хоча можу помилятися.
Це як варіант, але мені здається, що опора у Пежо не є "слабкою ланкою". Хоча можу помилятися.
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Партнер опора 503151, точно такая же как у 308. Что не так делаю? Подшипник аналогично
-
- Ученик
- Повідомлень: 180
- З нами з: 13 червня 2012, 11:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 227 разів
- Подякували: 19 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Основна причина слабкості підвіски - українські дороги.IRBIS писав:
Саме вони псують сучасні надійні амортизатори і рвуть бездоганні імпортні опори, надривають гарні французькі сайлентблоки.
І в кінці-кінців роблять нову гарну сучасну машину відром з гайками на колесах.
Якщо у Вас є варіанти, як зробити підвіску Пежо надійнішою, діліться своїми думками, не тримайте то в собі

- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
romadone
Твой номер - "проставка пружины" или "упорная чашка" словами СервисБокса. Они таки да одинаковые. А yur43 имеет ввиду опору амортизатора 5038 G4 (для 308) илиже 5038 G0 для 307/Партнер.
Твой номер - "проставка пружины" или "упорная чашка" словами СервисБокса. Они таки да одинаковые. А yur43 имеет ввиду опору амортизатора 5038 G4 (для 308) илиже 5038 G0 для 307/Партнер.
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
5038G4 я менял чисто случайно, только потому, что купил по ошибке. Старые были в идеале, они ж неубиваемые?
-
- Ученик
- Повідомлень: 180
- З нами з: 13 червня 2012, 11:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 227 разів
- Подякували: 19 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Ірбіс, і яка різниця між G0 і G4 ?
Посадка в стакан кузова однакова?
Діаметр втулки під шток амортизатора?
Посадочне під опорний підшипник ми вже знаємо, однакове.
__-------------
Ромадон, поцікався темами в тернетах по опорам на 308, їх море.
Посадка в стакан кузова однакова?
Діаметр втулки під шток амортизатора?
Посадочне під опорний підшипник ми вже знаємо, однакове.
__-------------
Ромадон, поцікався темами в тернетах по опорам на 308, їх море.
Востаннє редагувалось 03 березня 2015, 08:14 користувачем yur43, всього редагувалось 2 разів.
- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
yur43
Так диам. самої чашки та диам. втулкі однакові - факт. Так, з середини вона рівна тому й опорний підшипник лягає рівно як у всіх, але в профіль (в перерізі) вони різні. Наша рівна, а на 308-х має невеличкий кут, підйом. Не скажу чи т.з. стакан в кузові має інший кут, але завдяки тому, що опора амо має цей "підйомчик" на один бік кут встановлення коліс інший і ходова при всій своїй ідентичності 307 та 308 працюють по різному. Як на мене зовсім по різному.
Так диам. самої чашки та диам. втулкі однакові - факт. Так, з середини вона рівна тому й опорний підшипник лягає рівно як у всіх, але в профіль (в перерізі) вони різні. Наша рівна, а на 308-х має невеличкий кут, підйом. Не скажу чи т.з. стакан в кузові має інший кут, але завдяки тому, що опора амо має цей "підйомчик" на один бік кут встановлення коліс інший і ходова при всій своїй ідентичності 307 та 308 працюють по різному. Як на мене зовсім по різному.
-
- Ученик
- Повідомлень: 180
- З нами з: 13 червня 2012, 11:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 227 разів
- Подякували: 19 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
На російському форумі ставили опори від 5008. Скарг не було.
Не скажу, який там кут правильний, але факт залишається фактом. Три комплекти опор я змінив, зараз теж доїзжаю на порваних. Значить вони слабкі.
Так само, сайлентблоки задньої балки в багатьох пробиває. Значить слабкі.
Запропонує виробник сильні опори, я візьму. Сайленти білоцерківські буду пробувати найближчим часом.
Ще, може кому цікаво, в мене стоять штатні, але розтягнуті пружини. Машина стоїть вище, відбійники я вже забув як клацають. Підвіска стала набагато енергоємнішою.
Мій режим експлуатації - одеська траса. Хто не знає, це така ралійна траса в Україні, з ямами і трамплінами.
Так от на новому Партнері, в першу ж зиму, я побив на цій трасі всі колеса за одну поїздку. Після цього мені не треба казати про бездоганність підвіски Пежо. До цього я їздив двадцять років по цій трасі на інших авто, таких проблем не було.
Хто хоче допомагати, ласкаво прошу. Конструктивізм вітається.
Не скажу, який там кут правильний, але факт залишається фактом. Три комплекти опор я змінив, зараз теж доїзжаю на порваних. Значить вони слабкі.
Так само, сайлентблоки задньої балки в багатьох пробиває. Значить слабкі.
Запропонує виробник сильні опори, я візьму. Сайленти білоцерківські буду пробувати найближчим часом.
Ще, може кому цікаво, в мене стоять штатні, але розтягнуті пружини. Машина стоїть вище, відбійники я вже забув як клацають. Підвіска стала набагато енергоємнішою.
Мій режим експлуатації - одеська траса. Хто не знає, це така ралійна траса в Україні, з ямами і трамплінами.
Так от на новому Партнері, в першу ж зиму, я побив на цій трасі всі колеса за одну поїздку. Після цього мені не треба казати про бездоганність підвіски Пежо. До цього я їздив двадцять років по цій трасі на інших авто, таких проблем не було.
Хто хоче допомагати, ласкаво прошу. Конструктивізм вітається.
Востаннє редагувалось 03 березня 2015, 13:39 користувачем yur43, всього редагувалось 1 раз.
- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
yur43
Ну по-перше: поставити опори від 5008 можна без проблем, я ж кажу там всі посадочні місця ідентичні. До речі на прикладі опори від 3008/5008 чітко видно про те що я кажу - нерівність опори. Тільки там вода досягається за рахунок гумових елементів різної товщини. З одного боку менше (зовн. бік) з іншого товстіші (внутр. бік).
Ну а по друге - ніхто не переконує, що ходова Пежо бездоганна. Вона класна, не гірше, не краще від інших, а от дороги в Україні то інше питання, наші дороги це не "косяк" інжинерів ПСА.
Мій Партнер також іздить по ненайкращим дорогам. Про їх якість на Західній Україні розповідати змісту нема, але вже 65 000 км я крім тяг стаба нічого не рухав. Все живе, все ціле. Так, на старті я поміняв стокові амо на Більштайн. Так і їздимо.
Ну по-перше: поставити опори від 5008 можна без проблем, я ж кажу там всі посадочні місця ідентичні. До речі на прикладі опори від 3008/5008 чітко видно про те що я кажу - нерівність опори. Тільки там вода досягається за рахунок гумових елементів різної товщини. З одного боку менше (зовн. бік) з іншого товстіші (внутр. бік).
Ну а по друге - ніхто не переконує, що ходова Пежо бездоганна. Вона класна, не гірше, не краще від інших, а от дороги в Україні то інше питання, наші дороги це не "косяк" інжинерів ПСА.
Мій Партнер також іздить по ненайкращим дорогам. Про їх якість на Західній Україні розповідати змісту нема, але вже 65 000 км я крім тяг стаба нічого не рухав. Все живе, все ціле. Так, на старті я поміняв стокові амо на Більштайн. Так і їздимо.
Показувати
-
- Ученик
- Повідомлень: 104
- З нами з: 13 січня 2013, 16:48
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: ситроен берлинго
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 3 рази
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Проблема в родных стойках вернее в их неудачной конструкции. боролся со стуком почти сразу после покупки "Бегимота" с салона (800 км проехал без стука, по гарантии были заменены обе стойки , но с тем-же результатом). Проблема решаеться либо заменой на не оригинальные "Бильштайн " или "Монро" но они все газовые, либо реконструкцией родных. Я лично выбрал второй вариант. Пока помогло.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину