Сторінка 2 з 11
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 02 березня 2015, 21:10
IRBIS
yur43
Це як варіант, але мені здається, що опора у Пежо не є "слабкою ланкою". Хоча можу помилятися.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 00:02
romadone
Партнер опора 503151, точно такая же как у 308. Что не так делаю? Подшипник аналогично
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 06:01
yur43
IRBIS писав:
Основна причина слабкості підвіски - українські дороги.
Саме вони псують сучасні надійні амортизатори і рвуть бездоганні імпортні опори, надривають гарні французькі сайлентблоки.
І в кінці-кінців роблять нову гарну сучасну машину відром з гайками на колесах.
Якщо у Вас є варіанти, як зробити підвіску Пежо надійнішою, діліться своїми думками, не тримайте то в собі

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 07:38
IRBIS
romadone
Твой номер - "проставка пружины" или "упорная чашка" словами СервисБокса. Они таки да одинаковые. А yur43 имеет ввиду опору амортизатора 5038 G4 (для 308) илиже 5038 G0 для 307/Партнер.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 08:07
romadone
5038G4 я менял чисто случайно, только потому, что купил по ошибке. Старые были в идеале, они ж неубиваемые?
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 08:11
yur43
Ірбіс, і яка різниця між G0 і G4 ?
Посадка в стакан кузова однакова?
Діаметр втулки під шток амортизатора?
Посадочне під опорний підшипник ми вже знаємо, однакове.
__-------------
Ромадон, поцікався темами в тернетах по опорам на 308, їх море.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 13:15
IRBIS
yur43
Так диам. самої чашки та диам. втулкі однакові - факт. Так, з середини вона рівна тому й опорний підшипник лягає рівно як у всіх, але в профіль (в перерізі) вони різні. Наша рівна, а на 308-х має невеличкий кут, підйом. Не скажу чи т.з. стакан в кузові має інший кут, але завдяки тому, що опора амо має цей "підйомчик" на один бік кут встановлення коліс інший і ходова при всій своїй ідентичності 307 та 308 працюють по різному. Як на мене зовсім по різному.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 13:37
yur43
На російському форумі ставили опори від 5008. Скарг не було.
Не скажу, який там кут правильний, але факт залишається фактом. Три комплекти опор я змінив, зараз теж доїзжаю на порваних. Значить вони слабкі.
Так само, сайлентблоки задньої балки в багатьох пробиває. Значить слабкі.
Запропонує виробник сильні опори, я візьму. Сайленти білоцерківські буду пробувати найближчим часом.
Ще, може кому цікаво, в мене стоять штатні, але розтягнуті пружини. Машина стоїть вище, відбійники я вже забув як клацають. Підвіска стала набагато енергоємнішою.
Мій режим експлуатації - одеська траса. Хто не знає, це така ралійна траса в Україні, з ямами і трамплінами.
Так от на новому Партнері, в першу ж зиму, я побив на цій трасі всі колеса за одну поїздку. Після цього мені не треба казати про бездоганність підвіски Пежо. До цього я їздив двадцять років по цій трасі на інших авто, таких проблем не було.
Хто хоче допомагати, ласкаво прошу. Конструктивізм вітається.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 13:58
IRBIS
yur43
Ну по-перше: поставити опори від 5008 можна без проблем, я ж кажу там всі посадочні місця ідентичні. До речі на прикладі опори від 3008/5008 чітко видно про те що я кажу - нерівність опори. Тільки там вода досягається за рахунок гумових елементів різної товщини. З одного боку менше (зовн. бік) з іншого товстіші (внутр. бік).
Ну а по друге - ніхто не переконує, що ходова Пежо бездоганна. Вона класна, не гірше, не краще від інших, а от дороги в Україні то інше питання, наші дороги це не "косяк" інжинерів ПСА.
Мій Партнер також іздить по ненайкращим дорогам. Про їх якість на Західній Україні розповідати змісту нема, але вже 65 000 км я крім тяг стаба нічого не рухав. Все живе, все ціле. Так, на старті я поміняв стокові амо на Більштайн. Так і їздимо.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 15:18
jleg05
Проблема в родных стойках вернее в их неудачной конструкции. боролся со стуком почти сразу после покупки "Бегимота" с салона (800 км проехал без стука, по гарантии были заменены обе стойки , но с тем-же результатом). Проблема решаеться либо заменой на не оригинальные "Бильштайн " или "Монро" но они все газовые, либо реконструкцией родных. Я лично выбрал второй вариант. Пока помогло.