вчора отримав дзвінок з страхової, сказав мені експерт "я не можу обрахувати вартість ремонту, тому викликаю вам незалежного експерта". Думаю от і добре, не довелось самому це робити)
Хотіли мені впарити якесь невідоме мені СТО, відмовився, сказав що для огляду тільки ІЛТА. Через годину роздумів вони погодились і я поїхав туди чекати незалежного експерта. Поспілкувавшись з ним хвилин 15 задаю питання в лоб "наскільки ваша експертиза незалежна?"; він посміхнувся і відповів коротко "вона незалежна". 3 години огляду по стендах і ямах зробили своє діло, списали дві сторони бумаги А4.
Зі слів експерта і хлопчини з відділу кузовних ремонтів по імені Ярослав, який мені сказав шо все буде добре, виплило наступне:
- заміна, встановлення і покраска заднього крила;
- заміна задньої фари в зборі з лампочками;
- заміна заднього бамперу, підсвітки номерних знаків, усіх кріплень, заміна підсилювача (якась чорна пластмаса під бампером)
- заміна кришки багажника, заміна напису ПЕЖО, заміна ущільнювача багажника;
- заміна підкрильника, заміна задніх бризговиків (хз звідки вони взяли шо вони там були, але нехай...)
- заміна проводки підсвітки номера та проводки задньої фари
- заміна балки

в кращому випадку тільки цапфи. Якщо не помиляюсь по цифрам розвалу то ліве колесо показало 0,9 градуса, праве 0,02 градуси.
- повна покраска всіх елементів.
Розумію що цифра набіжить велика, тому заставляє задуматись про купівлю деяких б/у елементів. Залишається чекати цифру від страхової (якщо не помиляюсь максимальна 50тис.грн по цивілці, а вона й так буде максимальна) і решту вимагати від винуватця
Перекинувшись декількома словами з Ярославом, ми розійшлись до моменту отримання коштів на руки. Тоді й буде вирішуватись питання ремонту та заміни або рихтовки елементів кузова. Так що найближчі 2 місяці перехожу в режим пішохода
