Заміна задніх амортизаторів. Передчасна… Але все ж.
Кілька тисяч / тижнів тому побачив ось таку картину
Повністю зруйнований відбійник, залишки якого пізніше буквально “розсипалися” в руках.
Демонтаж амортизатора не становить жодних проблем. А от відкрутити верхню гайку на штокові амо звичайним способом так і не вдалося.
Після встановлення нового пильника/відбійника – далі в дорогу. Через декілька км – стукіт, грюкіт зі сторони задньої балки.
Після демонтажу амортизатора виявилося, що він повністю не робочий, і в середині нього вільно переміщаються якісь запчастинки, створюючи при цьому характерні звуки.
Причина – через намагання розкрутити верхню гайку пневматичним пістолетом скоріш за все на штокові розкрутилася нижня гайка в середині амортизатора, за допомогою якої кріпиться поршень амортизатора.
Тому нікому не рекомендую відкручувати гайку на штокові амо пневматичним пістолетом!!!
Підсумок - заміна на нові, BILSTEIN 19194172, які придбані по дуже хорошій ціні 905 грн
Лівий амо ще повністю робочий, постискавши-розтискавши його – ніби нічим не відрізняється від нового.
А от на ходу, хоча я й на рідні не жалівся – нові Біллі просто супер
