Сторінка 3 з 11
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 15:20
IRBIS
jleg05
Что именно реконструировалось в родных?
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 15:32
jleg05
Делал не Сам а в мастерской по ремонту амортизаторов. На сколько Я понял остаётся только родной шток. Конструкция самого мастера о нём узнал от одноклубника в Запорожье, утром машину оставил вечером забрал. Все по взрослому с гарантией. Если хочешь могу дать телефон.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 03 березня 2015, 16:13
yur43
Ірбіс, думаю що кут на 5008 досить незначний. І якщо виробник запропонує підсилені опори, то і власники 5008 зможуть собі їх поставити.
На Тіпі кут нахилу проситься не вбік, а вперед. Але мабуть воно не критично. Важливіше здатність внутрішньої резини, на втулці, витримувати осьові навантаження.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 04 березня 2015, 15:09
AlexandRN
jleg05
Cбрось пож. телефон мастера. У мення 207 и тоже стучит передняя подвеска.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 04 березня 2015, 21:20
yur43
Поки виробник готується до пробної партії, я придбав сьогодні нові опори.
Одна оригінал для 5008, друга - Hutchinson для Партнера.
Hutchinson виглядає так само як Сакс, дуже мяка, мабуть порветься на першій ямі.
Оригінал для 5008 виглядає набагато солідніше. Менші повітряні проміжки, тугіша резина. Може навіть і проходить трохи.
Фото викладу завтра.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 05 березня 2015, 10:45
jleg05
Игорь тел.0505346573
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 05 березня 2015, 19:14
yur43
фото чергових опор
При необхідності, можна сточити резинові виступи на наждачці. Тоді з опори 5008 стане опора Тіпі.
Але хочу по місцю подивитися, може нахил і потрібний.
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 05 березня 2015, 19:57
IRBIS
yur43
Так здається чи справді на новій опорі гуми побільше?
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 05 березня 2015, 20:10
yur43
Ні. Якщо взяти повітряний проміжок на внутрішній втулці, то гуми так само як і в старих опорах.
І між собою, Хаткісон і оригінал 5008 абсолютно однакові.
Але гума на оригіналі твердіша.
Вважаю, якби не було повітряних проміжків, опори витримували б всі діючі навантаження.
І навіть рідні аморти працювали б задовільно.
В обох нових опорах втулка зміщена вверх. Тобто, при зборці стійки втулка натягується до низу. Складається таке враження, що втулку ми натягнули донизу і штоком амортизатора гойдаємо її щоб надірвати...
Може шайби краще підкладати знизу, або точно зрізати ті два виступи знизу опори, щоб втулка почувалася вільніше.. Тоді її не буде так швидко рвати..
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Додано: 06 березня 2015, 10:44
stwolk
Посмотри ещё на опоры от DS5, в них нет полостей, сплошная резина.