
ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Peugeot 605 SV24 3.0L
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
урраааа приехал новый трос сцепления... и главное мои опасения оказались напрасными.. приехал трос с ручной регулировкой... сборка заняла не больше часа с перекурами... уже обкатал трос... красота... 

----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Машинка перешла из одних в другие руки... передаю ведение журнала новому хозяину... 

----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Ну от, вперше дістався до роботи власною машиною, поки ніби все в нормі. За 400 грн стартер знову почав працювати
. З того що поки не працює - це регулювання сидіння пасажира, регулювання водійського дзеркала у вертикальній площині, дісплей магнітоли. Досі не розібрався як міряти середню витрату пального та середню швидкість за допомогою бортового комп'ютера... Піксель, може ти поясниш?
Поки що враження від машини досить позитивне - на трасі просто ракета, витрата пального ніби в межах норми 9,5-10/14-15. Поки що ніби все.
Отже, з моменту передачі машини, витрати на ремонт складають: 400 грн.


Отже, з моменту передачі машини, витрати на ремонт складають: 400 грн.
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
дисплей работает... просто его нужно включить...obi-wan писав:Ну от, вперше дістався до роботи власною машиною, поки ніби все в нормі. За 400 грн стартер знову почав працювати. З того що поки не працює - це регулювання сидіння пасажира, регулювання водійського дзеркала у вертикальній площині, дісплей магнітоли. Досі не розібрався як міряти середню витрату пального та середню швидкість за допомогою бортового комп'ютера... Піксель, може ти поясниш?
Поки що враження від машини досить позитивне - на трасі просто ракета, витрата пального ніби в межах норми 9,5-10/14-15. Поки що ніби все.
Отже, з моменту передачі машини, витрати на ремонт складають: 400 грн.




Пасажирскую сидушку я последний раз регулировал при покупке себе. Вверх и вниз она точно не регулировалась а вот спинка работала... вытяни механизм управления там три разьёма и почисть контакты в самой кнопке.. думаю проблемы там.
Зеркало и у меня переодически не регулировалось тоже... снимаеш с салона треугольничек и просто подёргай провода и все заработает... там плохой контакт...
По поводу просмотра расходов на переключателе есть кнопка в торце она меняет режимы отображения...
Добавлено спустя 24 минуты 39 секунд:
Пы.Сы. КОгда будеш возле машины можеш набрать я раскажу как снять кнопки на сиденье и как добратся к контактам и как включить дисплей магнитолы если непонятно описал
Востаннє редагувалось 19 травня 2010, 10:22 користувачем Pi}{el, всього редагувалось 2 разів.
----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Щодо різних режімів ясно, але відображаєтсья лише відстань, яку можна проїхати на залишках бензину. А замість середніх значень витрати пального ти середньої швидкості відображаються лише тире. І доречі, чим виставляти годинник?
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
над дисплеем есть 2 маленькие кнопочки... берёш что-то тонкое типа спички и нажимаеш левая часы, правая минуты...obi-wan писав:Щодо різних режімів ясно, але відображаєтсья лише відстань, яку можна проїхати на залишках бензину. А замість середніх значень витрати пального ти середньої швидкості відображаються лише тире. І доречі, чим виставляти годинник?
тире говориш

Добавлено спустя 5 часов 29 минут 52 секунды:
КОнсультировался по поводу показаний расхода ... проверь датчики на коробке... всмысле разьёмы посмотри что-бы все были одеты .. заодно поснимай и одень занова их все...
Добавлено спустя 18 минут 47 секунд:
Скачай архивчик там всякие вкусности по 605
http://upload.com.ua/get/901645405/
----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Чистка форсунок та насосу позбавили машину від смикання в районі 2200-2600 обертів. 350 грн.
З поточних проблем - мокрий піддон, дещо плавають оберти на хх, підвиває підшипник генератора.
Загальний рахунок - 750 грн.
З поточних проблем - мокрий піддон, дещо плавають оберти на хх, підвиває підшипник генератора.
Загальний рахунок - 750 грн.
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
по поддону посоветую при смене масла снять поддон и занова посадить его на герметик...obi-wan писав:Чистка форсунок та насосу позбавили машину від смикання в районі 2200-2600 обертів. 350 грн.
З поточних проблем - мокрий піддон, дещо плавають оберти на хх, підвиває підшипник генератора.
Загальний рахунок - 750 грн.
----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
При виїзді з двору педаль зчеплення просто провалилася ((( Перша думака - обірвався трось. Згадуючи таку-то матір спробував його витягти - не висмикується, значить просто випав з тримача в педалі. Завівся на другій, на аварійці доїхав до наближчого СТО, майстер покривився й видав що треба дофіга чого в салоні розбирати щоб вдягти трос на місце. Знову згадуючи всіх і вся запустив руку по лікоть під педаль, навпомацки знайшов таки кінець троса, та місце де він має фіксуватися, вчепив його туди й нормально поїхав на роботу
Судячи з усього новий трос дещо довгий і через це вискочив, а ругулювання викручене на максимум. Скоріше за все потрібно докинути шайб під гайку регулювання.

- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Нифига не много 3 самореза и всё
трос ставился новый вполне возможно слегка потянулся... подтяни гайки там есть куда регулировать... какие гайки - я тебе показывал.

----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину