ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто. Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA Станьте частиною спільноти прямо зараз!
pegonakТема в топе!
Не нравиться обмен (иногда обострённый, но искренний ) - не посещай этот раздел.
Я лично признателен знатокам (без иронии) тонкостей теории этого вопроса и не менее интересны результаты полученные практиками.
Конкретные решения по закачке конечно же будут приниматься индивидуально каждым владельцем.
Лично я, пока не повстречаю закачку газовой смесью, ничего менять не буду и азот закачивать тоже не стану.
не много наблюдений:
в шинах BRIDGESTONE Turanza ER300 93V 215/55R16 закачан воздух.
- утро +23С покругу Р=2,3атм.
- день +37С одним боком на солнце покругу Р=2,4атм.
- проехал по трассе 50 км на б/к +33С покругу Р=2,5атм.
- сейчас +18С покругу Р=2,3атм.
никто не интересовался чем качают шины в автоспорте? в формуле 1, в ралли, в дтм и прочее....???
вы очень удивитесь, но кроме бриджстоуна, которые качали высушенный воздух, все остальные применяют азот или газовые смеси и никто обычный воздух
вот ведь наверное в командах дураки работают
Sviatoslav
цього факту ніхто не заперечує, а вище ще згадували, що і в деякі літаки качають не звичайне повітря, а азот, а ще, можливо тебе це здивує, в деяких країнах фурам качали азотом шини...
Але є дещо, що їх об'єднує - важкі умови експлуатації, такі як висока швидкість, навантаження. Коротше, все те, що в звичайних умовах використання авто не спостерігається. Наприклад, літакам, качають азотом, тому що азот не підтримує горіння, якщо таке колесо лопає під час навантаження, то воно не займається (не горить). Підозрюю, що в автоспорті теж саме в голові - безпека, зменшити вірогідність загоряння авто.
В будь-якому разі, ніхто нікого дурнями не називає. Говорять про доцільність використання певного газу за певних умов.
pegonak
Азот в формуле один не качают. Их не возгарание беспокоит а стабильность давлерия при перепаде темпиратур и качают они именно газовые смеси. Так же и WRC и в дакаре и в дтм... СМЕСИ.
Думаю они или не учили все физику или деньги у них лишние или может вме же знают то чего не знаете вы?
Обычная техника безопасности, люди просто хотят жить. Кислородсодержащие смеси под высоким давлением в сочетании с нефтепродуктами в технике недопустимы ввиду сильной взрывоопасности. Пресловутой стабильностью давления там озабочены намного меньше,чем комуто кажется.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину