ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Тест драйв нового Пежо 308 T9
-
- Ветеран Клуба
- Повідомлень: 5188
- З нами з: 31 грудня 2010, 16:22
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- № клубной карты: 000074
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 890 разів
- Подякували: 472 рази
Re: Тест драйв нового Пежо 308 T9
romadone
зараз новий фокус 2.0 дизель автомат коштує за акційною ціною менше 600 000 грн... я б вже на нього дивився краще...
ти не ображайся... але в мене таке враження що ти знову поспішив як із 2008 і знову шукаєш виправдання своєму вчинку...
що що а інтер*єр у шкоди з позаминулого сторічча що було в турі то й тут...
в мене фаба була така сама...
зараз новий фокус 2.0 дизель автомат коштує за акційною ціною менше 600 000 грн... я б вже на нього дивився краще...
ти не ображайся... але в мене таке враження що ти знову поспішив як із 2008 і знову шукаєш виправдання своєму вчинку...
що що а інтер*єр у шкоди з позаминулого сторічча що було в турі то й тут...
в мене фаба була така сама...
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
Тест драйв нового Пежо 308 T9
Причому тут взагалі інтер'єр Октавіі зразка 2004 року? Мова йшла про Леон і Фокус. І до чого тут вмикач фар, який мало чим відрізняється від аналогічного у ауді, бмв або мерседес? Здається, в тебе просто аргументів немає 
І не ображаюсь я, тим більше на таких як ти)
До речі, у стародавній Октавіі м'які і карти дверні, а не лише шматочок торпеди

І не ображаюсь я, тим більше на таких як ти)
До речі, у стародавній Октавіі м'які і карти дверні, а не лише шматочок торпеди

Востаннє редагувалось 30 жовтня 2015, 23:20 користувачем romadone, всього редагувалось 1 раз.
- Demon
- Водитель
- Повідомлень: 423
- З нами з: 21 жовтня 2011, 16:33
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- Телефон: 0501532727
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 115 разів
- Стать:
Re: Тест драйв нового Пежо 308 T9
Парни, не гоните, ни фокусу ни шкодам до пыжей по качеству материалов салона не до прыгнуть[emoji1] [emoji1] , а дизайн дела вкуса каждого( сколько людей, столько и мнений)
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
Тест драйв нового Пежо 308 T9
Так речь то не про Пежо) хотя опять таки смотря что сравнивать) и это мы ещё япономать не затронули 

-
- Ветеран Клуба
- Повідомлень: 5188
- З нами з: 31 грудня 2010, 16:22
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- № клубной карты: 000074
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 890 разів
- Подякували: 472 рази
Re: Тест драйв нового Пежо 308 T9
romadone
Ромцю хлопче... на таких як я це на яких?
Ромцю хлопче... на таких як я це на яких?
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Тест драйв нового Пежо 308 T9
Слава, ты про фокус пошутил наверно, это же ужасное чудо с потерянным дизайном ( То как шлем Дарт Вейдера , то как испорченый ланцер, а внутри ужас под хундай .
А если по сути, тут дело вкусов , мне нравится новый Леон, а кому то Фокус, а кто то купит 308Т9 и будет счастлив)
А если по сути, тут дело вкусов , мне нравится новый Леон, а кому то Фокус, а кто то купит 308Т9 и будет счастлив)
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
Re: Тест драйв нового Пежо 308 T9
Слава, тих, що спираються виключно на суб'єктив, ну не подобається тобі 2008 і Октавія, я розумію твою реакцію. Але нащо флеймити і переходити на особистості? Сподіваюсь ти мене почув 

-
- Ветеран Клуба
- Повідомлень: 5188
- З нами з: 31 грудня 2010, 16:22
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- № клубной карты: 000074
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 890 разів
- Подякували: 472 рази
Re: Тест драйв нового Пежо 308 T9
Рома я на особистості не переходив. В тому й річ) я виключно озвучив власну суб'єктивну думку. Є у октахи і сильні боки. Як вже казали підвіска. Більш того по заду багатоважельна. Двигун. Допоки не почне їсти оливу та рвати ремінь. Мінуси це ЛКП після якого ПСАшне за еталон сприйматимеш. Є багато факторів. Скрипи торпедо які прийдуть на 30 тик і почнеш з ними бій) але загалом авто гарний. Добре тримає трасу та слухається керма. Ліквідний при продажу. Дарує приємні враження від поїздок. Якби був поганий хіба б їх стільки продавалось?
Рома
Ігор фокус це окрема тема як приклад "а що ще можна придбати". Мені особисто салон нового подобається. Дизельний не знаю як їде. Читав що не погано. Бензин катав у товариша... не феррарі але і не 1.2 на 82 сіли)
Знов такі на колір та смак ... я ось не розумію як взагалі сеат може комусь подобатися
натоптано Tapatalkой
Рома

Ігор фокус це окрема тема як приклад "а що ще можна придбати". Мені особисто салон нового подобається. Дизельний не знаю як їде. Читав що не погано. Бензин катав у товариша... не феррарі але і не 1.2 на 82 сіли)
Знов такі на колір та смак ... я ось не розумію як взагалі сеат може комусь подобатися
натоптано Tapatalkой
Востаннє редагувалось 31 жовтня 2015, 09:02 користувачем Sviatoslav, всього редагувалось 1 раз.
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Тест драйв нового Пежо 308 T9
Слава, многие и Китай автопром не переваривают, а тем не менее их покупают. Сеаты , а особенно последние , очень красивые , а их надёжность уже давно себя зарекомендовала и это ликвидный авто.
- RedFox
- Водитель
- Повідомлень: 409
- З нами з: 30 липня 2012, 00:25
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 5 разів
- Стать:
Re: Тест драйв нового Пежо 308 T9
Я бы не сказал, что Сеаты это есть надёжность и долговечность (информация от реальных водителей (у меня как в офисе есть пару водителей, так и соседей имею) и отзывы как-бы не очень хорошие).
А ликвидный авто проще всего оценить по скорости обесценивания и кол-ву проданных авто.
А ликвидный авто проще всего оценить по скорости обесценивания и кол-ву проданных авто.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину