ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Peugeot 605 SV24 3.0L
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Саня.... где отчёт о вскрытии машины? или мне за тебя писать?
----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Да-да-да, сорі за затримку
Тоді підемо по порядку - весь минулий тиждень машина простояла під вікнами відмовляючись заводитися. Нарешті попросив товариша глянути - через 30 секунд все працювало - варто було лише пошевелити розєм комутатора біля катушки. Раз така справа - вирішив пройтися по всій високовольтній частині - купив спрей для електроконтактів, почитстив розєм комутатора, всі реле на стійці, високовольні дроти. Виявилося що як мінімум два з них не мали нормального контакті зі свічкаи - лише торкалися до них. Поправи. Проте до одного не зміг підлізти, спробую на днях. Після цих маніпуляцій проблеми зі стартом зникли, зявилася тяга як в реактивного літака, спала витрата пального. В місті тепер - 14-15 літрів замість 25. В найближчих планах ще привести до пуття датчик швидкості та рівня мастила, але до них без ями не діститися (як і до більшості вузлів в цій машині).
А тепер власне інша історія - в неділю мав зустрічати товариша в аеропорту. Завчасно заїхав забрати всіх бажаючих, заодно похвалитися машиною. Поки копався в багажнику, поклав там же ключі, і варто мені було лише відвернутися, як друг кинув в багажник свою сумку й захлопнув його. Гадаю моє обличчя в той момент варто було бачити - до літака менше години, як відкривати тепер машину - хз. Морально готуюся віддати кліька сот гривень за відкриття, і розумію що нікуди вже сьогодні ніхто не встигає. Але як то кажуть очі бояться а руки роблять - після кількох маніпуляцій відкриваю-таки капот, але скидання клем нічого не дає. Телефонна розмова з Пікселем мене теж не дуже обнадіює. Але Бог не без милості, козак не без щастя - помічаю що заднє скло на 3-4 мілімтки не доведене вгору. Розламавши найбличий паркан та діставши пристойнуй шмат сталевого дроту, зусиллями трьох пар рук вдалося приопустити скло десь на сантиметр - досить що просунути друт в салон та дістати передньої ручки - і ололо, салон відкрито. Знову ж таки - на велике щастя існує лючок в багажник за підлокотником заднього сидіння - і ключі нарешті в мене в руках.
От так от, любі друзі

Тоді підемо по порядку - весь минулий тиждень машина простояла під вікнами відмовляючись заводитися. Нарешті попросив товариша глянути - через 30 секунд все працювало - варто було лише пошевелити розєм комутатора біля катушки. Раз така справа - вирішив пройтися по всій високовольтній частині - купив спрей для електроконтактів, почитстив розєм комутатора, всі реле на стійці, високовольні дроти. Виявилося що як мінімум два з них не мали нормального контакті зі свічкаи - лише торкалися до них. Поправи. Проте до одного не зміг підлізти, спробую на днях. Після цих маніпуляцій проблеми зі стартом зникли, зявилася тяга як в реактивного літака, спала витрата пального. В місті тепер - 14-15 літрів замість 25. В найближчих планах ще привести до пуття датчик швидкості та рівня мастила, але до них без ями не діститися (як і до більшості вузлів в цій машині).
А тепер власне інша історія - в неділю мав зустрічати товариша в аеропорту. Завчасно заїхав забрати всіх бажаючих, заодно похвалитися машиною. Поки копався в багажнику, поклав там же ключі, і варто мені було лише відвернутися, як друг кинув в багажник свою сумку й захлопнув його. Гадаю моє обличчя в той момент варто було бачити - до літака менше години, як відкривати тепер машину - хз. Морально готуюся віддати кліька сот гривень за відкриття, і розумію що нікуди вже сьогодні ніхто не встигає. Але як то кажуть очі бояться а руки роблять - після кількох маніпуляцій відкриваю-таки капот, але скидання клем нічого не дає. Телефонна розмова з Пікселем мене теж не дуже обнадіює. Але Бог не без милості, козак не без щастя - помічаю що заднє скло на 3-4 мілімтки не доведене вгору. Розламавши найбличий паркан та діставши пристойнуй шмат сталевого дроту, зусиллями трьох пар рук вдалося приопустити скло десь на сантиметр - досить що просунути друт в салон та дістати передньої ручки - і ололо, салон відкрито. Знову ж таки - на велике щастя існує лючок в багажник за підлокотником заднього сидіння - і ключі нарешті в мене в руках.
От так от, любі друзі

- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Ну дык чем я мог помочь? я же не вкрываю машины (по несколько в день) что бы рассказать все тонкостиobi-wan писав:.... Телефонна розмова з Пікселем мене теж не дуже обнадіює. ...


----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
А ты еще не понялPi}{el писав:Ну дык чем я мог помочь?







- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
так шо-то тихо в теме.... толи я всё успел починить до проодажи
толи кому-то лень отписыватся даже в плане что машина ездит....

----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
та судя по последнему разговору вроде не всё так плохо....FenЯ-555 писав:Pi}{el
я думаю он клавиатуру бы уже изстучал из-за поломок, вот и не пишет![]()
![]()
![]()
![]()
и волосы повыдирал
----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
- obi-wan
- Прохожий
- Повідомлень: 25
- З нами з: 30 квітня 2010, 12:18
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 605
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
Ну власне не все так погано, як може здатися. Машинка їздить, іноді навіть непогано
Завтра спробую протестувати ДПДЗ - при рівній їзді машину іноді смикає, після нагрівання до 90 градусів поступово проходить. Ще в планах заміна свічок та ВВ кабелів - оберти трішки таки плавають. Поки ніби все.

- Pi}{el
- Дамский угодник
- Повідомлень: 1199
- З нами з: 18 березня 2009, 08:30
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Опель Вектра Б
- Телефон: 0676330579
- № клубной карты: 000051
- Звідки: IT
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 11 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 605 SV24 3.0L
и хто тут на меня бочку катил? 

----
Никогда не говори людям о своих проблемах, 80% ими не интересуются, остальные 20% рады что они у тебя есть!
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину