ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ! Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!

Газ в шины

Модератор: pegonak

Платонович
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 6802
З нами з: 16 серпня 2011, 16:58
Їжджу на:: Інша марка
Модель:: RAM 1500, 3008
Телефон: 067 909 61 06
№ клубной карты: 000098
Звідки: Скадовск
Дякував (ла): 1184 рази
Подякували: 713 разів
Стать:

Re: Газ в шины

Повідомлення Платонович »

А не может ли влиять сам состав и технология изготовления скатов на устойчивость к внешним температурным скачкам :? - исследовал ли кто такую зависимость :?:
Может быть вообще газ/атмосфера и не оказывают существенной роли на сохранение упругости ската при термальных изменениях в дороге, а просто одни образцы продукции более чувствительны, иные менее чувствительны к перепаду температуры ;)
Аватар користувача
pegonak
МИСТЕР АВТОКЛУБА 2013
Повідомлень: 7151
З нами з: 07 серпня 2010, 02:29
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 1.6 HDi 90
№ клубной карты: 000086
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 665 разів
Подякували: 545 разів
Стать:

Re: Газ в шины

Повідомлення pegonak »

Sviatoslav
твій пост виглядає приблизно так: ковбаса-резина-кран. Нічого особистого, просто в написаному немає відповіді на поставлене запитання, і логічного взаємозв'язку.

Ти навіть у написаному наплутав невідомо чого в купу і зробив ну дуже важливий висновок (я перепрошую за цитування, але не можу обійтися без цього в даному випадку):
"В воздухе содержится ВЛАГА (пары воды). ... Что нам даёт наличие водяных паров? правильно наличие влаги в шине!" -
А = Б => Б = А. Це дуже важливе досягнення для фізики ;) Тепер, що таке волога в повітрі? Ти коли руку в повітря піднімаєш, вона стає вологою? Про піт і іншу біологію людини зараз не йдеться. Тоді як отримати цю вологу в повітрі? Треба його охолодити до певної температури, або стиснути. На скільки його треба охолодити - залежить від точки роси, яка залежить від походження повітря. Тобто, якщо ти закачаєш шини в жарку погоду одразу перед або після дощу, то при різкому похолоданні в шинах може з'явитися конденсат. Яка вірогідність такої ситуації? Ну і інші гази, окрім повітря, теж конденсуються.

"а это в свою очередь влияет на СКОРОСТЬ ОТБОРА ТЕПЛА шины" - що це за параметр, як впливає на тиск і який взаємозв'язок між вологістю повітря і цим параметром, якими фізичними законами це підтверджується? Шина під час руху навпаки нагрівається.

"Согласно закону Шарля при равном объёме давление в шине будет меняться в зависимости от того в каких условиях закачали воздух" - згідно закону Шарля, відношення тиску до температури є сталою величиною для конкретного газу (або суміші), це означає, що зміна тиску буде відбуватися лінійно до зміни температури, тобто температура зросла - тиск зріс, температура спала - тиск зменшився. Від складу газу буде мінятися лише термічний коефіцієнт тиску, але людству ще не відомий газ, у котрого термічний коефіцієнт тиску був би рівний або наближений до нуля. Будь-яка суміш газів, в якій хоча б один з газів має термічний коефіцієнт тиску відмінний від нуля, буде поводитися не краще за той газ у якого цей коефіцієнт найвищий (тут я можу помилятися, бо фізику я пам'ятаю погано, але армія йде зі швидкістю найповільнішого солдата, тому роблю такий висновок).

Десь так, якщо я помиляюсь, поправте мене, фізики :D
Востаннє редагувалось 28 травня 2013, 22:18 користувачем pegonak, всього редагувалось 1 раз.
За це повідомлення автора pegonak подякував:
Smorodinka
Боже великий, єдиний, нам Україну храни...

Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Admin
Администратор
Администратор
Повідомлень: 37911
З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
Їжджу на:: Інша марка
Модель:: 222
№ клубной карты: 000088
Звідки: КИЕВ
Дякував (ла): 291 раз
Подякували: 3042 рази
Стать:
Контактна інформація:

Re: Газ в шины

Повідомлення Admin »

А можно писать по короче))) а то читать сразу много лень)))
Аватар користувача
pegonak
МИСТЕР АВТОКЛУБА 2013
Повідомлень: 7151
З нами з: 07 серпня 2010, 02:29
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 1.6 HDi 90
№ клубной карты: 000086
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 665 разів
Подякували: 545 разів
Стать:

Re: Газ в шины

Повідомлення pegonak »

Платонович
Ви маєте на увазі, що резина від різного виробника поводиться по-різному? Чи що мається на увазі під продукцією?

Загалом так, залежно від поведінки матеріалу шини за різних температурних умов, і їзда відчувається по-різному. Я минулого літа не встиг замінити зимову на літню, то в деякі спекотні дні (бк показував +20!) було таке відчуття, ніби колеса розплавились і прилипли до дороги. Можна порівняти з кулькою воску в руках - Ви її крутите і відчуваєте, як вона прилипає.


Admin,
можеш пропускати наші зі Святославом тексти - ми, все одно, у фізиці не шаримо, фігню пишемо :D
Востаннє редагувалось 28 травня 2013, 22:14 користувачем pegonak, всього редагувалось 1 раз.
Боже великий, єдиний, нам Україну храни...

Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Sviatoslav
Ветеран Клуба
Повідомлень: 5188
З нами з: 31 грудня 2010, 16:22
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308
№ клубной карты: 000074
Звідки: Киев
Дякував (ла): 890 разів
Подякували: 472 рази

Re: Газ в шины

Повідомлення Sviatoslav »

Пежонак не хочу тебе грубить, но и читать то что ты пишешь спокойно, не окрестив это бредом, очень сложно. Скажи что происходит с воздухом в котором есть влага при резком нагревании? При таком резком которое происходит к примеру при резком торможении? При чем тут влага на руке? Мы же говорим о газе в шине, т.е. закрытой среде. Думай прежде чем абы что то писать
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Платонович
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 6802
З нами з: 16 серпня 2011, 16:58
Їжджу на:: Інша марка
Модель:: RAM 1500, 3008
Телефон: 067 909 61 06
№ клубной карты: 000098
Звідки: Скадовск
Дякував (ла): 1184 рази
Подякували: 713 разів
Стать:

Re: Газ в шины

Повідомлення Платонович »

pegonak
Ну да именно это ;)
Технологии заложенные в производство резины ведущих брендов имеют более устойчивые показатели к перепадам температур, хотя кто его знает?
Востаннє редагувалось 28 травня 2013, 22:22 користувачем Платонович, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
pegonak
МИСТЕР АВТОКЛУБА 2013
Повідомлень: 7151
З нами з: 07 серпня 2010, 02:29
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 1.6 HDi 90
№ клубной карты: 000086
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 665 разів
Подякували: 545 разів
Стать:

Re: Газ в шины

Повідомлення pegonak »

Sviatoslav
ти можеш відповісти на увесь мій брєд відповідними викладками з фізики =)

Щоб не вгадувати, що там буде з повітрям, напишу, що не знаю. А як ти відповіси на дане запитання?
Боже великий, єдиний, нам Україну храни...

Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Sviatoslav
Ветеран Клуба
Повідомлень: 5188
З нами з: 31 грудня 2010, 16:22
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308
№ клубной карты: 000074
Звідки: Киев
Дякував (ла): 890 разів
Подякували: 472 рази

Re: Газ в шины

Повідомлення Sviatoslav »

Пежонак на что мне ответить? На бред? Не смеши. Ты что то нафантазировал а я должен отвечать?

натоптано Galaxy Note 10.1
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Аватар користувача
pegonak
МИСТЕР АВТОКЛУБА 2013
Повідомлень: 7151
З нами з: 07 серпня 2010, 02:29
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 1.6 HDi 90
№ клубной карты: 000086
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 665 разів
Подякували: 545 разів
Стать:

Re: Газ в шины

Повідомлення pegonak »

Платонович
ну, сама резина буде поводитися трошки по-своєму, але тиск в камері не буде від цього залежати...
Хіба що, правильно тут можна відповісти так, що якщо матеріал шини буде стійкішим до передачі тепла, то й зміна температури газу в колесі буде повільнішою, але врешті решт, газ все одно прогріється до певної температури, якщо авто буде достатньо довго їхати, або температура оточуючого середовища буде доволі великою.

Думаю, цим можна пояснити випробування команд Ф1 із охолоджуючими речовинами, якщо написане в статті, що Святослав посилався раніше, правда. Але, як там же зазначили, для Ф1 це не принесло очікуваного результату, бо гонщикам необхідно було розігрівати шини для відповідної їзди, а ці речовини не давали вивести резину на робочий температурний режим.

Але навряд у побутових умовах можна скористатися додатковими хладагентами - це буде і дорожче, і складніше у експлуатації. Але можливо дасть ефект у сталості тиску, яка ніякого ефекту для загальної експлуатації авто не має, адже зміна тиску в певних межах не впливає на експлуатаційні якості авто. І я навіть думаю, що ці зміни закладено виробниками гуми і авто.

Додано через 46 секунд:
Sviatoslav
ну ладно, давай кидатися какашками. Це теж весело :lol:

Так, для уточнення. Де ти черпав натхнення на написання цього ( Газ в шины ) повідомлення?
Востаннє редагувалось 28 травня 2013, 22:32 користувачем pegonak, всього редагувалось 1 раз.
Боже великий, єдиний, нам Україну храни...

Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Аватар користувача
ku4ma
МИСТЕР АВТОКЛУБА 2015
Повідомлень: 646
З нами з: 10 серпня 2011, 15:09
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 307
№ клубной карты: 000280
Звідки: Киев
Дякував (ла): 163 рази
Подякували: 54 рази
Стать:

Re: Газ в шины

Повідомлення ku4ma »

Не по темі
гыы ноу кидаться какашками ноу.. для этого сними номер побольше или квартиру и можно устраивать барикады и воевать, а патроны откладывать сразу в руку :)
Востаннє редагувалось 28 травня 2013, 22:39 користувачем ku4ma, всього редагувалось 1 раз.
Відповісти

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь

Створити обліковий запис

Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину

Реєстрація

Увійти

Повернутись до “Шини, диски”