Сторінка 33 з 38

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:00
Платонович
А не может ли влиять сам состав и технология изготовления скатов на устойчивость к внешним температурным скачкам :? - исследовал ли кто такую зависимость :?:
Может быть вообще газ/атмосфера и не оказывают существенной роли на сохранение упругости ската при термальных изменениях в дороге, а просто одни образцы продукции более чувствительны, иные менее чувствительны к перепаду температуры ;)

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:09
pegonak
Sviatoslav
твій пост виглядає приблизно так: ковбаса-резина-кран. Нічого особистого, просто в написаному немає відповіді на поставлене запитання, і логічного взаємозв'язку.

Ти навіть у написаному наплутав невідомо чого в купу і зробив ну дуже важливий висновок (я перепрошую за цитування, але не можу обійтися без цього в даному випадку):
"В воздухе содержится ВЛАГА (пары воды). ... Что нам даёт наличие водяных паров? правильно наличие влаги в шине!" -
А = Б => Б = А. Це дуже важливе досягнення для фізики ;) Тепер, що таке волога в повітрі? Ти коли руку в повітря піднімаєш, вона стає вологою? Про піт і іншу біологію людини зараз не йдеться. Тоді як отримати цю вологу в повітрі? Треба його охолодити до певної температури, або стиснути. На скільки його треба охолодити - залежить від точки роси, яка залежить від походження повітря. Тобто, якщо ти закачаєш шини в жарку погоду одразу перед або після дощу, то при різкому похолоданні в шинах може з'явитися конденсат. Яка вірогідність такої ситуації? Ну і інші гази, окрім повітря, теж конденсуються.

"а это в свою очередь влияет на СКОРОСТЬ ОТБОРА ТЕПЛА шины" - що це за параметр, як впливає на тиск і який взаємозв'язок між вологістю повітря і цим параметром, якими фізичними законами це підтверджується? Шина під час руху навпаки нагрівається.

"Согласно закону Шарля при равном объёме давление в шине будет меняться в зависимости от того в каких условиях закачали воздух" - згідно закону Шарля, відношення тиску до температури є сталою величиною для конкретного газу (або суміші), це означає, що зміна тиску буде відбуватися лінійно до зміни температури, тобто температура зросла - тиск зріс, температура спала - тиск зменшився. Від складу газу буде мінятися лише термічний коефіцієнт тиску, але людству ще не відомий газ, у котрого термічний коефіцієнт тиску був би рівний або наближений до нуля. Будь-яка суміш газів, в якій хоча б один з газів має термічний коефіцієнт тиску відмінний від нуля, буде поводитися не краще за той газ у якого цей коефіцієнт найвищий (тут я можу помилятися, бо фізику я пам'ятаю погано, але армія йде зі швидкістю найповільнішого солдата, тому роблю такий висновок).

Десь так, якщо я помиляюсь, поправте мене, фізики :D

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:11
Admin
А можно писать по короче))) а то читать сразу много лень)))

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:14
pegonak
Платонович
Ви маєте на увазі, що резина від різного виробника поводиться по-різному? Чи що мається на увазі під продукцією?

Загалом так, залежно від поведінки матеріалу шини за різних температурних умов, і їзда відчувається по-різному. Я минулого літа не встиг замінити зимову на літню, то в деякі спекотні дні (бк показував +20!) було таке відчуття, ніби колеса розплавились і прилипли до дороги. Можна порівняти з кулькою воску в руках - Ви її крутите і відчуваєте, як вона прилипає.


Admin,
можеш пропускати наші зі Святославом тексти - ми, все одно, у фізиці не шаримо, фігню пишемо :D

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:15
Sviatoslav
Пежонак не хочу тебе грубить, но и читать то что ты пишешь спокойно, не окрестив это бредом, очень сложно. Скажи что происходит с воздухом в котором есть влага при резком нагревании? При таком резком которое происходит к примеру при резком торможении? При чем тут влага на руке? Мы же говорим о газе в шине, т.е. закрытой среде. Думай прежде чем абы что то писать

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:19
Платонович
pegonak
Ну да именно это ;)
Технологии заложенные в производство резины ведущих брендов имеют более устойчивые показатели к перепадам температур, хотя кто его знает?

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:20
pegonak
Sviatoslav
ти можеш відповісти на увесь мій брєд відповідними викладками з фізики =)

Щоб не вгадувати, що там буде з повітрям, напишу, що не знаю. А як ти відповіси на дане запитання?

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:25
Sviatoslav
Пежонак на что мне ответить? На бред? Не смеши. Ты что то нафантазировал а я должен отвечать?

натоптано Galaxy Note 10.1

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:31
pegonak
Платонович
ну, сама резина буде поводитися трошки по-своєму, але тиск в камері не буде від цього залежати...
Хіба що, правильно тут можна відповісти так, що якщо матеріал шини буде стійкішим до передачі тепла, то й зміна температури газу в колесі буде повільнішою, але врешті решт, газ все одно прогріється до певної температури, якщо авто буде достатньо довго їхати, або температура оточуючого середовища буде доволі великою.

Думаю, цим можна пояснити випробування команд Ф1 із охолоджуючими речовинами, якщо написане в статті, що Святослав посилався раніше, правда. Але, як там же зазначили, для Ф1 це не принесло очікуваного результату, бо гонщикам необхідно було розігрівати шини для відповідної їзди, а ці речовини не давали вивести резину на робочий температурний режим.

Але навряд у побутових умовах можна скористатися додатковими хладагентами - це буде і дорожче, і складніше у експлуатації. Але можливо дасть ефект у сталості тиску, яка ніякого ефекту для загальної експлуатації авто не має, адже зміна тиску в певних межах не впливає на експлуатаційні якості авто. І я навіть думаю, що ці зміни закладено виробниками гуми і авто.

Додано через 46 секунд:
Sviatoslav
ну ладно, давай кидатися какашками. Це теж весело :lol:

Так, для уточнення. Де ти черпав натхнення на написання цього ( Газ в шины ) повідомлення?

Re: Газ в шины

Додано: 28 травня 2013, 22:38
ku4ma
Не по темі
гыы ноу кидаться какашками ноу.. для этого сними номер побольше или квартиру и можно устраивать барикады и воевать, а патроны откладывать сразу в руку :)