ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Умирает аккумулятор?
Модератор: pegonak
- 4igik
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 3569
- З нами з: 09 липня 2013, 16:29
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 3008 e-HDi 2013г.
- Телефон: 0678756465
- № клубной карты: 000368
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 500 разів
- Подякували: 468 разів
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
Дело было в субботу...
При включении зажигания включился эконом режим, при попытки запустить двигатель -щелканье под капотом, дерганье стрелок и включение дворников(рычаг управлением дворником был выключен). Ошибок не высвечивалось. Скидывание клемы и перекура ничего не дало.
После раскачки автомобиля -щелканье под капотом, дерганье стрелок и включение дворников ,когда ключ возвращался назад включалась магнитола на сек 10.
После проталкивания пару метров .... магнитола включалась на сек 20.
Машину завели с буксира приехали в Киев.
Вчера утром завелась норм, проехали км 5.
И вот сегодня опять щелчки, дворники .... самое интересное один раздворники работали секунд 10 , после того как вынули ключ из замка зажигания.
1.Тащить машину на станцию отдавать на изучение электрику?
2. Как избавится от барабашки?
3. 242*175*190 или 276*175*190, ток пусковой 700-800 и емкость 74-77 ?
Если что VF34E9HJCCS060751
Показувати
После раскачки автомобиля -щелканье под капотом, дерганье стрелок и включение дворников ,когда ключ возвращался назад включалась магнитола на сек 10.
После проталкивания пару метров .... магнитола включалась на сек 20.
Машину завели с буксира приехали в Киев.
Вчера утром завелась норм, проехали км 5.
И вот сегодня опять щелчки, дворники .... самое интересное один раздворники работали секунд 10 , после того как вынули ключ из замка зажигания.
1.Тащить машину на станцию отдавать на изучение электрику?
2. Как избавится от барабашки?
3. 242*175*190 или 276*175*190, ток пусковой 700-800 и емкость 74-77 ?
Если что VF34E9HJCCS060751
=========================================================
Если Россия не является частью решения проблемы, то она остается по-прежнему частью самой проблемы.
-------------------------------------------------------------------------------
Тарас
Если Россия не является частью решения проблемы, то она остается по-прежнему частью самой проблемы.
-------------------------------------------------------------------------------
Тарас
- PavelV
- Водитель
- Повідомлень: 369
- З нами з: 07 грудня 2014, 20:57
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Київ, Березняки
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 29 разів
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
4igik
для початку гляньте стан дротів...
особливо в місці входу коси дротів з підкапотного простору в підторпедний (салон)
просто розпустити і подивитись чи ніякий друт нігде видимо не перетертий чи набухший...
якщо ні - продзвонювати який з лротів вмер (це якраз і проявляється в вологу погоду - через тріщини в ізоляції, а далі волога всередині дроту, окислення-набухання...)
для початку гляньте стан дротів...
особливо в місці входу коси дротів з підкапотного простору в підторпедний (салон)
просто розпустити і подивитись чи ніякий друт нігде видимо не перетертий чи набухший...
якщо ні - продзвонювати який з лротів вмер (це якраз і проявляється в вологу погоду - через тріщини в ізоляції, а далі волога всередині дроту, окислення-набухання...)
- peug307
- Фанат
- Повідомлень: 1372
- З нами з: 12 лютого 2013, 14:54
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 307sw
- Звідки: Ивано-Франковск
- Дякував (ла): 152 рази
- Подякували: 171 раз
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
PavelV
а для чого рухати дроти? просто замінити акумулятор і все
а для чого рухати дроти? просто замінити акумулятор і все

- За це повідомлення автора peug307 подякували (всього 2):
- romulus • marioserge
- PavelV
- Водитель
- Повідомлень: 369
- З нами з: 07 грудня 2014, 20:57
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Київ, Березняки
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 29 разів
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
peug307
як я писав раніше, часом трапляється що в районі підкапотного простору, або переходу дротів звідти в салон...
від нагріву/охолодження ізоляція дротів втрачає свої властивості і на місцях згибу дротів трапляються тріщини ізоляції...
помітні хіба під мікроскопом, але волога потроху в них потрапляє (залітає з під коліс, випаровується на нагрітих елементах, плюс конденсація від тих же прогрівів/охолоджень)...
через мікротріщини волога потрапляє безпесередньо в жили дротів, а далі дріт з вологою окислюється зсередини...
і на перший погляд новрмальний цілий дріт, нормально проводить...
а в вологу погоду дріт набирає вологу .розбухає (від чого на ізоляції утворюється ще більше тріщин)...
в результаті в суху погоду все гуд, а в вологу або якщо десь порухати дротом пошкодженим (банально на ямці) - починається то ялинка на приборці, то барахління двигуна, то ще якісь вибрики...
якщо це таки проблема в дроті/дротах то вирішується майже безкоштовно.. заміною 10-20 см пошкодженого дроту...
просто якщо це дійсно так, то можна потратитись на новий акум, BSI, ECU, ... а проблема лишиться...
як я писав раніше, часом трапляється що в районі підкапотного простору, або переходу дротів звідти в салон...
від нагріву/охолодження ізоляція дротів втрачає свої властивості і на місцях згибу дротів трапляються тріщини ізоляції...
помітні хіба під мікроскопом, але волога потроху в них потрапляє (залітає з під коліс, випаровується на нагрітих елементах, плюс конденсація від тих же прогрівів/охолоджень)...
через мікротріщини волога потрапляє безпесередньо в жили дротів, а далі дріт з вологою окислюється зсередини...
і на перший погляд новрмальний цілий дріт, нормально проводить...
а в вологу погоду дріт набирає вологу .розбухає (від чого на ізоляції утворюється ще більше тріщин)...
в результаті в суху погоду все гуд, а в вологу або якщо десь порухати дротом пошкодженим (банально на ямці) - починається то ялинка на приборці, то барахління двигуна, то ще якісь вибрики...
якщо це таки проблема в дроті/дротах то вирішується майже безкоштовно.. заміною 10-20 см пошкодженого дроту...
просто якщо це дійсно так, то можна потратитись на новий акум, BSI, ECU, ... а проблема лишиться...
- peug307
- Фанат
- Повідомлень: 1372
- З нами з: 12 лютого 2013, 14:54
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 307sw
- Звідки: Ивано-Франковск
- Дякував (ла): 152 рази
- Подякували: 171 раз
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
PavelV
нічого немаю проти цієї теорії, але як показує практика - при наявності симптомів "при включении зажигания включился эконом режим, при попытки запустить двигатель -щелканье под капотом, дерганье стрелок и включение дворников(рычаг управлением дворником был выключен)" - заміна АКБ - і бісів з машини вигнано
п.с. хоча, якщо простіше до цього висновку дійти, розпустивши пару джгутів дротів, то заважати ми не в праві
нічого немаю проти цієї теорії, але як показує практика - при наявності симптомів "при включении зажигания включился эконом режим, при попытки запустить двигатель -щелканье под капотом, дерганье стрелок и включение дворников(рычаг управлением дворником был выключен)" - заміна АКБ - і бісів з машини вигнано

п.с. хоча, якщо простіше до цього висновку дійти, розпустивши пару джгутів дротів, то заважати ми не в праві

- 4igik
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 3569
- З нами з: 09 липня 2013, 16:29
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 3008 e-HDi 2013г.
- Телефон: 0678756465
- № клубной карты: 000368
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 500 разів
- Подякували: 468 разів
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
peug307
почему эконом режим уходил , когда ключ возвращался назад? и работа дворников вообще когда ключ был вынут?
почему эконом режим уходил , когда ключ возвращался назад? и работа дворников вообще когда ключ был вынут?
=========================================================
Если Россия не является частью решения проблемы, то она остается по-прежнему частью самой проблемы.
-------------------------------------------------------------------------------
Тарас
Если Россия не является частью решения проблемы, то она остается по-прежнему частью самой проблемы.
-------------------------------------------------------------------------------
Тарас
- PavelV
- Водитель
- Повідомлень: 369
- З нами з: 07 грудня 2014, 20:57
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Київ, Березняки
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 29 разів
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
peug307
не сперечаюсь, замінити акум значно простіше ніж розпускати і перевіряти коси дротів...
але не факт що немалі (з уразуванням цін якісних АКБ) фінансові вливання допоможуть...
тому щоб поставити всі крапки над ä ...
я би рекомендував так:
1. перевірити наявний АКБ всіма доступними методами (наявність і плотність електроліту, поміряти тестером віддачу в різних режимах АКБ, навантажуючою вилкою)
2. якщо таки здох какум - обслужити/замінити
3. якщо какум живий, або його заміна таки не допомогла - гратись з дротами...
якось так я думаю, якщо Ви вважаєте не так, звиняйте то маоя імха
ПС Пиж, дружба, жвачка
не сперечаюсь, замінити акум значно простіше ніж розпускати і перевіряти коси дротів...
але не факт що немалі (з уразуванням цін якісних АКБ) фінансові вливання допоможуть...
тому щоб поставити всі крапки над ä ...
я би рекомендував так:
1. перевірити наявний АКБ всіма доступними методами (наявність і плотність електроліту, поміряти тестером віддачу в різних режимах АКБ, навантажуючою вилкою)
2. якщо таки здох какум - обслужити/замінити
3. якщо какум живий, або його заміна таки не допомогла - гратись з дротами...
якось так я думаю, якщо Ви вважаєте не так, звиняйте то маоя імха
ПС Пиж, дружба, жвачка

- peug307
- Фанат
- Повідомлень: 1372
- З нами з: 12 лютого 2013, 14:54
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 307sw
- Звідки: Ивано-Франковск
- Дякував (ла): 152 рази
- Подякували: 171 раз
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
я не знаю, почему так происходит у пежо, но все то признаки умирающего АКБ.
п.с. тоже не навязиваюсь, решение за вами
п.с. тоже не навязиваюсь, решение за вами

- koka.in
- Фанат
- Повідомлень: 1392
- З нами з: 20 грудня 2013, 18:38
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 206
- Телефон: +380503582311
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 172 рази
- Стать:
Re: Умирает аккумулятор?
в ориге идёт 800А и 75Ач.
ну и таки да, помирает.
ну и таки да, помирает.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину