ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
- snow
- Знаток
- Повідомлень: 511
- З нами з: 15 березня 2012, 12:35
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- Звідки: Mariupol
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 33 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
- pegonak
- МИСТЕР АВТОКЛУБА 2013
- Повідомлень: 7151
- З нами з: 07 серпня 2010, 02:29
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 1.6 HDi 90
- № клубной карты: 000086
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 665 разів
- Подякували: 545 разів
- Стать:
Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
ouvarov
фото б =)
фото б =)
Боже великий, єдиний, нам Україну храни...
Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
-
- Прохожий
- Повідомлень: 40
- З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 HDI 1.6
- Звідки: Kharkiv
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 5 разів
- Стать:
Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
обзору не мешает,брал на экзисте оригинал пежо-ситроен,у них на сайте и фото,кстати, есть.я еще не успел сфоткать.сорри.Под заднюю шторку согласно инструкции пришлось просверлить заднюю полку,там эта "ролета" крепится болтами,и еще сделал 2 отверстия под саморезы в потолке,где производителем предусмотрены 2 пластиковые заглушки.Шторку поднимаем вверх и цепляем за 2 пластик крючка на потолке.Внутри ролеты пружина.Когда шторку снимаем с крючков,она уходит сама вниз и прячется внутрь. надо будет сфотографировать
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
Давай фото, а то в сервис боксе толком не понятно, спасибо
-
- Прохожий
- Повідомлень: 40
- З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 HDI 1.6
- Звідки: Kharkiv
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 5 разів
- Стать:
Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 40
- З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 HDI 1.6
- Звідки: Kharkiv
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 5 разів
- Стать:
Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
Летом, в августе ездили в Грецию,накатали за поезку 5400 км ,ср расход за поездку составил 4.3 л на 100 км.
Фото с границы Болгария-ГрецияУ вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 29 жовтня 2013, 13:26 користувачем ouvarov, всього редагувалось 1 раз.
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
ouvarov
В дневнике путешественника напиши тему про поездку, многим будет интересно почитать
В дневнике путешественника напиши тему про поездку, многим будет интересно почитать

-
- Прохожий
- Повідомлень: 40
- З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 HDI 1.6
- Звідки: Kharkiv
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 5 разів
- Стать:
Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
Сегодня -26,до этого неделю на машине не выезжал,думал,при таком морозе не заведется.Однако,к моему удивлению, с 3-го раза запустилась.Дал поработать на холостых 3-4 мин,а затем 3-4 км проехал со скоростью 20 -40 на пониженнных передачах.Выехал на окружную и при наборе скорости до 60 загорелся чек .Чувствовалось,что машина не тянет. Решил на 3 передаче дотянуть до работы. За следующие 7 км машина глохла 2 раза,правда запускалась без проблем,но ехал медленно,т к тяги не было да и чек смущал с требованием немедленно остановиться. Что делать дальше,ехать на сервис,или подождать несколько дней,пока спадут морозы? И сбросится ли сам по себе чек? Дт заливал литовское,еще добавлял для подстраховки антигель,так что до -20 проблем не было.Но вот -26 оказалось многовато.
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 784
- З нами з: 05 липня 2010, 11:52
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- Телефон: 097-771-04-52
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 45 разів
- Стать:
Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив
Залий літрів 10 якоїсь арктики, і зажени на сутку в теплий бокс, все буде гуд.
Чек можеш скинути клемою.
Чек можеш скинути клемою.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину