ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Підсилені опори передніх амортизаторів
Модератор: pegonak
- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
yur43
Тим не менш, якщо прослідкувати "еволюцію" цієї тарілки (від звичайної шайби з гумкою, далі з більшими ламелями, а потім вже з повноціним гумовим бубликом), то можна зробити висновок, шо конструктори шукають шлях зменшити шум від цієї тарілки, коли вона контактує з кузовом. Цілком ожливо, що дане питання актуальне тільки для наших доріг, але......
У мене, наприклад зазор між ламелями цієї тарілки та кузовом прибл. 7 мм. Так от судячи з її стану вона добряче контактує. Але шуму від неї не багато, якщо не сказати зовсім нема. Це легко первірити знявши її та поїздити. Стійка не випаде, якщо на трамплін не залітати.
Тим не менш, якщо прослідкувати "еволюцію" цієї тарілки (від звичайної шайби з гумкою, далі з більшими ламелями, а потім вже з повноціним гумовим бубликом), то можна зробити висновок, шо конструктори шукають шлях зменшити шум від цієї тарілки, коли вона контактує з кузовом. Цілком ожливо, що дане питання актуальне тільки для наших доріг, але......
У мене, наприклад зазор між ламелями цієї тарілки та кузовом прибл. 7 мм. Так от судячи з її стану вона добряче контактує. Але шуму від неї не багато, якщо не сказати зовсім нема. Це легко первірити знявши її та поїздити. Стійка не випаде, якщо на трамплін не залітати.
-
- Ученик
- Повідомлень: 180
- З нами з: 13 червня 2012, 11:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 227 разів
- Подякували: 19 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Верхні тарілки торкаються до кузову при максимальному ходові штока.
Хід штока пропорційний жорсткості амортизаторів і обернено пропорційний жорсткості опори.
... По сайлентблокам. Подивився в інтернетах фото сайлентів задньої балки. Так в 307/308 вони взагалі з повітря. В SW - гуми більше. А в БЦГуми резини саме більше. Чого ж ми про цього виробника, та ще й вітчизняного, нічого не чули...
Хід штока пропорційний жорсткості амортизаторів і обернено пропорційний жорсткості опори.
... По сайлентблокам. Подивився в інтернетах фото сайлентів задньої балки. Так в 307/308 вони взагалі з повітря. В SW - гуми більше. А в БЦГуми резини саме більше. Чого ж ми про цього виробника, та ще й вітчизняного, нічого не чули...
Востаннє редагувалось 20 березня 2015, 18:16 користувачем yur43, всього редагувалось 1 раз.
-
- Ученик
- Повідомлень: 180
- З нами з: 13 червня 2012, 11:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 227 разів
- Подякували: 19 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Думаю шо копійки порівняно з імпортом.
Мені зробили майже подарунок. Адреси магазинів на сторінці http://www.bcguma.com.ua/" onclick="window.open(this.href);return false;
Тут важлива не ціна, а те як воно буде ходити. Якби мені вчора запропонували перевірені підсилені опори на Партнера, я б заплатив і дві і три ціни.
Сайлентблоки в інтернетах є і поліуретанові. Мені БЦ обійшлася втричі дешевше.
.. Поки ще не ставив, так шо нічого поганого сказати не можу
Мені зробили майже подарунок. Адреси магазинів на сторінці http://www.bcguma.com.ua/" onclick="window.open(this.href);return false;
Тут важлива не ціна, а те як воно буде ходити. Якби мені вчора запропонували перевірені підсилені опори на Партнера, я б заплатив і дві і три ціни.
Сайлентблоки в інтернетах є і поліуретанові. Мені БЦ обійшлася втричі дешевше.
.. Поки ще не ставив, так шо нічого поганого сказати не можу

- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Як вони будуть ходити звісно важливо (хоча моя думка не краще за імпорт), а ось яка за це все буде ціна не менш важливо. Також, вважаю що вона буде не набагато дешевша від зарубіжних аналогів, враховуючи їх "масовість" виробництва.
- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Знайшов через сайт їх партнера в Хмельницькому деякі ціни на з/ч. Сайлен-блоки переднього ричага 84 та 130 грн. (думаю зрозуміло якій є якій). Сайлент задньої балки - 215 грн.
Порівнюю з тим шо не так давно замовив собі "на склад": Сайлети передні - 111 та 128 (RTS Іспанія). По заднії балці, наприклад саме доступне HUTCHINSON - 335 грн. Febi - 415/
Якось так.
Порівнюю з тим шо не так давно замовив собі "на склад": Сайлети передні - 111 та 128 (RTS Іспанія). По заднії балці, наприклад саме доступне HUTCHINSON - 335 грн. Febi - 415/
Якось так.
-
- Ученик
- Повідомлень: 180
- З нами з: 13 червня 2012, 11:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 227 разів
- Подякували: 19 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Якби в продавця були порівняльні фото різних сайлентів балки ..
Я їх вперше побачив. Коли буду міняти, сфотографую поруч. Тоді буде видно, чи є різниця.
А поки буду міняти по одній деталі, амортизатори+опори, потім вже сайленти балки. Так, щоб відчувати вплив цих вузлів окремо.
Кому горить, нехай спробують вітчизняного виробника. Тим більше, ціна не більша ніж в інших.
Я їх вперше побачив. Коли буду міняти, сфотографую поруч. Тоді буде видно, чи є різниця.
А поки буду міняти по одній деталі, амортизатори+опори, потім вже сайленти балки. Так, щоб відчувати вплив цих вузлів окремо.
Кому горить, нехай спробують вітчизняного виробника. Тим більше, ціна не більша ніж в інших.
- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Є коротеньки ролік, там вони пориівнюють сайленти задньої балки, але від Jampy
Показувати
-
- Ученик
- Повідомлень: 180
- З нами з: 13 червня 2012, 11:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 227 разів
- Подякували: 19 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
Я так зрозумів з ролика, сервіс тихо ставить цю БЦ і давно.
А продавці про неї мовчать. По перше дешевше, менша маржа. По друге, довше ходить..
Карочє, виходить шо ми тут вже рекламуємо цю БЦ гуму. Нехай тільки опори почнуть вже робити, щоб ці Пежо Сітроени почали за машини вважати.
Бо на російському сайті Тіпі сама популярна тема "продал"
.. і по ціні. Якби була надійна опора, можна було б і не купувати амортизатори. А це вже економія!
Мені Б4 обійшлися 2900 за пару, замовляв якраз коли курс був гарний.
А продавці про неї мовчать. По перше дешевше, менша маржа. По друге, довше ходить..
Карочє, виходить шо ми тут вже рекламуємо цю БЦ гуму. Нехай тільки опори почнуть вже робити, щоб ці Пежо Сітроени почали за машини вважати.
Бо на російському сайті Тіпі сама популярна тема "продал"

.. і по ціні. Якби була надійна опора, можна було б і не купувати амортизатори. А це вже економія!
Мені Б4 обійшлися 2900 за пару, замовляв якраз коли курс був гарний.
Востаннє редагувалось 20 березня 2015, 20:13 користувачем yur43, всього редагувалось 1 раз.
-
- Ученик
- Повідомлень: 180
- З нами з: 13 червня 2012, 11:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 227 разів
- Подякували: 19 разів
- Стать:
Re: Підсилені опори передніх амортизаторів
День добрий панове!
Поставив я Більштайни на перед.
Майстри були зайняті, псіханув і поставив сам.
Порівнював нові амортизатори зі штатними. Все однакове, загальна довжина, висота опорної площадки пружини.
Різниця тільки в отворах для кріплення ступиці. Нижній отвір 12мм, як в штатних, а верхній - 14мм, зі зміщенням назовні.
Приміряв, якщо притиснути верхній болт в сторону двигуна, то отримуємо положення аналогічне заводському.
Ревізія підвіски показала обидві порвані опори, незначний люфт правої рульової тяги, трохи стукає правий супорт.
Хоча всі запчастини є, міняв тільки амортизатори і опори.
Стуки пропали, машина проходить нерівності чітко. Нові амортизатори трохи жорсткіші за рахунок тугішого ходу стискання.
На старих, поведінка більш звичніша і приємніша.
Почав чути задню балку, просить поставити тугіші сайленти. Без фото. Отаке.
Поставив я Більштайни на перед.
Майстри були зайняті, псіханув і поставив сам.
Порівнював нові амортизатори зі штатними. Все однакове, загальна довжина, висота опорної площадки пружини.
Різниця тільки в отворах для кріплення ступиці. Нижній отвір 12мм, як в штатних, а верхній - 14мм, зі зміщенням назовні.
Приміряв, якщо притиснути верхній болт в сторону двигуна, то отримуємо положення аналогічне заводському.
Ревізія підвіски показала обидві порвані опори, незначний люфт правої рульової тяги, трохи стукає правий супорт.
Хоча всі запчастини є, міняв тільки амортизатори і опори.
Стуки пропали, машина проходить нерівності чітко. Нові амортизатори трохи жорсткіші за рахунок тугішого ходу стискання.
На старих, поведінка більш звичніша і приємніша.
Почав чути задню балку, просить поставити тугіші сайленти. Без фото. Отаке.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину