Сторінка 6 з 11

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 18:02
IRBIS
yur43
Тим не менш, якщо прослідкувати "еволюцію" цієї тарілки (від звичайної шайби з гумкою, далі з більшими ламелями, а потім вже з повноціним гумовим бубликом), то можна зробити висновок, шо конструктори шукають шлях зменшити шум від цієї тарілки, коли вона контактує з кузовом. Цілком ожливо, що дане питання актуальне тільки для наших доріг, але......
У мене, наприклад зазор між ламелями цієї тарілки та кузовом прибл. 7 мм. Так от судячи з її стану вона добряче контактує. Але шуму від неї не багато, якщо не сказати зовсім нема. Це легко первірити знявши її та поїздити. Стійка не випаде, якщо на трамплін не залітати.

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 18:14
yur43
Верхні тарілки торкаються до кузову при максимальному ходові штока.
Хід штока пропорційний жорсткості амортизаторів і обернено пропорційний жорсткості опори.
... По сайлентблокам. Подивився в інтернетах фото сайлентів задньої балки. Так в 307/308 вони взагалі з повітря. В SW - гуми більше. А в БЦГуми резини саме більше. Чого ж ми про цього виробника, та ще й вітчизняного, нічого не чули...

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 18:33
IRBIS
яка ціна виробів чудовітчизняного виробника?

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 18:39
yur43
Думаю шо копійки порівняно з імпортом.
Мені зробили майже подарунок. Адреси магазинів на сторінці http://www.bcguma.com.ua/" onclick="window.open(this.href);return false;
Тут важлива не ціна, а те як воно буде ходити. Якби мені вчора запропонували перевірені підсилені опори на Партнера, я б заплатив і дві і три ціни.
Сайлентблоки в інтернетах є і поліуретанові. Мені БЦ обійшлася втричі дешевше.
.. Поки ще не ставив, так шо нічого поганого сказати не можу :)

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 18:49
IRBIS
Як вони будуть ходити звісно важливо (хоча моя думка не краще за імпорт), а ось яка за це все буде ціна не менш важливо. Також, вважаю що вона буде не набагато дешевша від зарубіжних аналогів, враховуючи їх "масовість" виробництва.

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 19:14
IRBIS
Знайшов через сайт їх партнера в Хмельницькому деякі ціни на з/ч. Сайлен-блоки переднього ричага 84 та 130 грн. (думаю зрозуміло якій є якій). Сайлент задньої балки - 215 грн.
Порівнюю з тим шо не так давно замовив собі "на склад": Сайлети передні - 111 та 128 (RTS Іспанія). По заднії балці, наприклад саме доступне HUTCHINSON - 335 грн. Febi - 415/

Якось так.

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 19:43
yur43
Якби в продавця були порівняльні фото різних сайлентів балки ..
Я їх вперше побачив. Коли буду міняти, сфотографую поруч. Тоді буде видно, чи є різниця.
А поки буду міняти по одній деталі, амортизатори+опори, потім вже сайленти балки. Так, щоб відчувати вплив цих вузлів окремо.
Кому горить, нехай спробують вітчизняного виробника. Тим більше, ціна не більша ніж в інших.

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 19:50
IRBIS
Є коротеньки ролік, там вони пориівнюють сайленти задньої балки, але від Jampy
Показувати

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 20 березня 2015, 20:06
yur43
Я так зрозумів з ролика, сервіс тихо ставить цю БЦ і давно.
А продавці про неї мовчать. По перше дешевше, менша маржа. По друге, довше ходить..
Карочє, виходить шо ми тут вже рекламуємо цю БЦ гуму. Нехай тільки опори почнуть вже робити, щоб ці Пежо Сітроени почали за машини вважати.
Бо на російському сайті Тіпі сама популярна тема "продал" :-)
.. і по ціні. Якби була надійна опора, можна було б і не купувати амортизатори. А це вже економія!
Мені Б4 обійшлися 2900 за пару, замовляв якраз коли курс був гарний.

Re: Підсилені опори передніх амортизаторів

Додано: 21 березня 2015, 15:57
yur43
День добрий панове!
Поставив я Більштайни на перед.
Майстри були зайняті, псіханув і поставив сам.
Порівнював нові амортизатори зі штатними. Все однакове, загальна довжина, висота опорної площадки пружини.
Різниця тільки в отворах для кріплення ступиці. Нижній отвір 12мм, як в штатних, а верхній - 14мм, зі зміщенням назовні.
Приміряв, якщо притиснути верхній болт в сторону двигуна, то отримуємо положення аналогічне заводському.
Ревізія підвіски показала обидві порвані опори, незначний люфт правої рульової тяги, трохи стукає правий супорт.
Хоча всі запчастини є, міняв тільки амортизатори і опори.
Стуки пропали, машина проходить нерівності чітко. Нові амортизатори трохи жорсткіші за рахунок тугішого ходу стискання.
На старих, поведінка більш звичніша і приємніша.
Почав чути задню балку, просить поставити тугіші сайленти. Без фото. Отаке.