ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ! Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!

Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Аватар користувача
yur
Знаток
Повідомлень: 860
З нами з: 12 грудня 2010, 12:05
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308sw 1.6hdi Access
Звідки: Київ
Дякував (ла): 70 разів
Подякували: 205 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення yur »

ouvarov

Проблема чеку скоріш за все через низьку температуру повітря і непрогрітий двигун.
З таким стикався і свою першу зиму на цьому авто і двічі за останній тиджень.
За чек переживати не варто.
Коли ввечері будеш заводити, його уже може й не буде (пропадав на 5-6 запуск двигуна).

А те, що двигун глох на ходу - причина запарафінювання паливного фільтра через невідповідність пального температурі повітря :!:
Зображення
ouvarov
Прохожий
Повідомлень: 40
З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 HDI 1.6
Звідки: Kharkiv
Дякував (ла): 0
Подякували: 5 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення ouvarov »

SAM_7774.JPG
На днях установил на автомобиль предпусковой обогреватель .Поскольку основной пробег-короткие дистанции по 10 км-на работу и обратно,то зимой двигатель в основном не прогревается.Выбрал самый простой вариант-предпусковой обогреватель Дефа,греет тосол,вставляется на место заглушки в блоке,разъем 220 вольт был выведен в решетку возле правой фары. Был приобретен оригинальный провод 5 м,от розетки в гараже до бампера.Мощность небольшая-550 ватт.Поэтому можно оставлять включенным на всю ночь.Реле не предусмотрено,но производитель обещает плюс 40-50 С к температуре окр среды через 3 часа.Расход по компьютеру снизился на литр,прогрев до 90 С-уже через 3 км,печка греет моментально.Правда,температура сейчас около 0,но все равно разница ощутима. Собираюсь еще и на работе розетку поставить на улице,чтобы включать на 2-3 часа перед выездом.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
mgl
Профессионал
Повідомлень: 1799
З нами з: 06 вересня 2014, 09:26
Їжджу на:: Інша марка
Модель:: Гольф5/206
Телефон: 0661990087
Звідки: Kiev
Дякував (ла): 387 разів
Подякували: 318 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення mgl »

Сколько же времени Вы едите эти 10км?
Имхо.
Удобная штука для частного дома, а так бегать с удлинителем не удобно.
ouvarov
Прохожий
Повідомлень: 40
З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 HDI 1.6
Звідки: Kharkiv
Дякував (ла): 0
Подякували: 5 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення ouvarov »

Да ,без гаража смысла не было бы никакого,правда
За це повідомлення автора ouvarov подякував:
mgl
yara
Фанат
Повідомлень: 1002
З нами з: 17 листопада 2014, 11:48
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308
Звідки: Киев
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 96 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення yara »

а в гараже можно и отопление сделать)
Аватар користувача
romadone
Заслуженный ветеран клуба
Повідомлень: 20439
З нами з: 28 червня 2010, 23:11
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
№ клубной карты: 000367
Звідки: Varna
Дякував (ла): 2209 разів
Подякували: 1337 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення romadone »

лучше гнить машина будет)
308SW 1.6 HDi 120

Warning! IMHO only!
yara
Фанат
Повідомлень: 1002
З нами з: 17 листопада 2014, 11:48
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308
Звідки: Киев
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 96 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення yara »

и опять же при продаже "гаражное хранение")
ouvarov
Прохожий
Повідомлень: 40
З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 HDI 1.6
Звідки: Kharkiv
Дякував (ла): 0
Подякували: 5 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення ouvarov »

Гараж металлический,без утепления,защищает только от дождя ,сонца и ветра.Ну а 3-4 киловатта за ночь идет с общего расхода гаражного кооператива.
ouvarov
Прохожий
Повідомлень: 40
З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 HDI 1.6
Звідки: Kharkiv
Дякував (ла): 0
Подякували: 5 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення ouvarov »

На ТО-60 тыс определили,что умерли задние амортизаторы.Выбрал на замену стойки SACHS .Решил менять вместе с пыльниками и опорами.Сайлентблоки задней балки вроде как еще живые,вот и думаю,может их тоже сразу заменить? На какой -нибудь Lemforder а то к оригинальным мало доверия ,да и цена повыше.
Admin
Администратор
Администратор
Повідомлень: 37911
З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
Їжджу на:: Інша марка
Модель:: 222
№ клубной карты: 000088
Звідки: КИЕВ
Дякував (ла): 291 раз
Подякували: 3042 рази
Стать:
Контактна інформація:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення Admin »

scare3 что же это за херня, поголовная замена амортизаторов на рестайлах на малых пробегах :(
Відповісти

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь

Створити обліковий запис

Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину

Реєстрація

Увійти

Повернутись до “308”