ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Обсудим 308 HDi и еще что нибудь дизельное
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Обсудим 308 HDi и еще что нибудь дизельное
yur, а мотор 110 и 115 сил внешне одни в один, там разница в прошивке мозга. Если продавец пишет 115, значит там 115, а если 110, значит 110, если это не правда, их можно засудить.Сомневаюсь я , что они с этим будут рисковать, скорее они занизят мощность, но вряд ли ее будут завышать.
- g639
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 777
- З нами з: 02 березня 2012, 11:21
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308HDi 115
- Телефон: 050 692 1757
- № клубной карты: 000036
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 191 раз
- Стать:
Re: Обсудим 308 HDi и еще что нибудь дизельное
115й движок имеет 8-клапанную головку, в отличии от 16-клапанной 110-сильного, а также новые запатентованные поршни.
Так же 92 сильный двигатель отличается от 90 сильного. В свою очередь 115 движок отличается от 92 использованием турбины переменной геометрии с овербустом.
Так же 92 сильный двигатель отличается от 90 сильного. В свою очередь 115 движок отличается от 92 использованием турбины переменной геометрии с овербустом.
- yur
- Знаток
- Повідомлень: 860
- З нами з: 12 грудня 2010, 12:05
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308sw 1.6hdi Access
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 70 разів
- Подякували: 205 разів
- Стать:
Re: Обсудим 308 HDi и еще что нибудь дизельное
Згідний.
Але кількість л.с. не має принципового значення.
Виробник розробив достатньо версій 1.6 hdi.
І у кожному з них по різному реалізовані момент і потужність.
Куртний момент у всіх версій починається приблизно одинаково, на 1.750 обертах.
У ІІ поколінні 1.6 hdi високий момент і потужність тривають до 4 тис.обертів
У ІІІ поколінні закінчується раніше, десь на 3600. А це мінус майже 10 % робочого діапазону двигуна.
Якщо слідувати логіці, то для нормальної динаміки двигуна ІІІ покоління (в зоні роботи турбіни) потрібно частіше переключати коробку передач.
А на найвищій передачі момент і потужність, а також швидкість, повинні закінчитись раніше.
Але ІІІ покоління (віримо офіційній інформації) при наявності 8 клапанів (у порівнянні з 16 в ІІ покоління) виявилось з більшим моментом, швидшим, економічнішим, екологічнішим, і ще й менше шумним.

Але кількість л.с. не має принципового значення.
Виробник розробив достатньо версій 1.6 hdi.
І у кожному з них по різному реалізовані момент і потужність.
Куртний момент у всіх версій починається приблизно одинаково, на 1.750 обертах.
У ІІ поколінні 1.6 hdi високий момент і потужність тривають до 4 тис.обертів
У ІІІ поколінні закінчується раніше, десь на 3600. А це мінус майже 10 % робочого діапазону двигуна.
Якщо слідувати логіці, то для нормальної динаміки двигуна ІІІ покоління (в зоні роботи турбіни) потрібно частіше переключати коробку передач.
А на найвищій передачі момент і потужність, а також швидкість, повинні закінчитись раніше.
Але ІІІ покоління (віримо офіційній інформації) при наявності 8 клапанів (у порівнянні з 16 в ІІ покоління) виявилось з більшим моментом, швидшим, економічнішим, екологічнішим, і ще й менше шумним.

- g639
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 777
- З нами з: 02 березня 2012, 11:21
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308HDi 115
- Телефон: 050 692 1757
- № клубной карты: 000036
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 191 раз
- Стать:
Re: Обсудим 308 HDi и еще что нибудь дизельное
К-во л.с. имеет значение хотя бы потому, что мощность- это функция крутящего момента и высокий крутящий момент нужен для того, чтоб получить высокую мощность в возможно широком диапазоне оборотов.
115-й двигатель имеет мах выходной мощности при меньших оборотах и именно поэтому ему явно не хватает длинной 6-й передачи. На 5-й передаче неплохая динамика в диапазоне100-170 км\ч, по городу можно ехать 70-80, на трассе легко идет на обгон без переключений, но в крейсерском режиме хочется воткнуть
что-нибудь процентов на 30 менее оборотистое. Кстати, на российском сайте владельцы 6-ти ступок пишут, что у них при 130 обороты 2200-2300 (у меня 3000).
Впрочем, существенное значение это имеет для тех кто, в основном, ездит с высокой скоростью (более 150) по хорошим дорогам. В условиях города (а для меня это
95%) 5-ти ступка позволяет перемещаться быстро и комфортно (короткие 1и2передачи, 3-я до восьмидесяти, и сразу 5-я-в городе крейсерский режим). При этом расход колеблется в диапазоне 5,7-6,5л (обычно 6,1).
115-й двигатель имеет мах выходной мощности при меньших оборотах и именно поэтому ему явно не хватает длинной 6-й передачи. На 5-й передаче неплохая динамика в диапазоне100-170 км\ч, по городу можно ехать 70-80, на трассе легко идет на обгон без переключений, но в крейсерском режиме хочется воткнуть
что-нибудь процентов на 30 менее оборотистое. Кстати, на российском сайте владельцы 6-ти ступок пишут, что у них при 130 обороты 2200-2300 (у меня 3000).
Впрочем, существенное значение это имеет для тех кто, в основном, ездит с высокой скоростью (более 150) по хорошим дорогам. В условиях города (а для меня это
95%) 5-ти ступка позволяет перемещаться быстро и комфортно (короткие 1и2передачи, 3-я до восьмидесяти, и сразу 5-я-в городе крейсерский режим). При этом расход колеблется в диапазоне 5,7-6,5л (обычно 6,1).
- yur
- Знаток
- Повідомлень: 860
- З нами з: 12 грудня 2010, 12:05
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308sw 1.6hdi Access
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 70 разів
- Подякували: 205 разів
- Стать:
Re: Обсудим 308 HDi и еще что нибудь дизельное
Можливо, можливо.
Плюс ця тема починається саме з того, що не саме основне в дизеля
Плюс ця тема починається саме з того, що не саме основне в дизеля

-
- Водитель
- Повідомлень: 498
- З нами з: 10 березня 2011, 09:32
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Октавия А7
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 37 разів
- Стать:
Re: 308 1.6HDi 115 сил Allure Пыжик g639
g639,вопрос к хозяину авто... как 115 сильный дизель на разгон? сильно отличается от 92 сильного?
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
- g639
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 777
- З нами з: 02 березня 2012, 11:21
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308HDi 115
- Телефон: 050 692 1757
- № клубной карты: 000036
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 191 раз
- Стать:
Re: 308 1.6HDi 115 сил Allure Пыжик g639
Че слово, не знаю: не было возможности сравнить. Думаю, субъективно разница будет небольшая. Если есть желающие, можно устроить спарринг для прояснения вопроса.
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: 308 1.6HDi 115 сил Allure Пыжик g639
Evgen29, разница есть и приличная, а особо это чувствуется в жаркую погоду и в городских пробках. Когда в жару 90 сильный чяхнет, 115 сильный пытается ехать
По трассе 115 сил очень легко идет как на 100 так и на 160
и дальше точно так же


- pegonak
- МИСТЕР АВТОКЛУБА 2013
- Повідомлень: 7151
- З нами з: 07 серпня 2010, 02:29
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 1.6 HDi 90
- № клубной карты: 000086
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 665 разів
- Подякували: 545 разів
- Стать:
Re: 308 1.6HDi 115 сил Allure Пыжик g639

А що означає "чахне в жару", які прояви?
Боже великий, єдиний, нам Україну храни...
Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину