
ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
Модератор: pegonak
- ROSTOKSV
- Водитель
- Повідомлень: 390
- З нами з: 25 лютого 2013, 18:55
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 160 разів
- Подякували: 31 раз
- Стать:
-
- Знаток
- Повідомлень: 573
- З нами з: 01 лютого 2012, 09:10
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: c4
- Дякував (ла): 23 рази
- Подякували: 65 разів
- Стать:
Re: Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
lesin
Roadhouse это бюджетные колодки и если я не ошибаюсь это вообще Приват лэйбл-для тех кто не в курсе любая фирма выдумывает название,делает заказ на какой нибудь завод и получает роадхаус или рога и копыта и т.д.А на счёт того,что ТРВ и Ремса на одном заводе делают,так таврию к примеру с ланосом тоже на одном и что они одинаковые
?!!!
Roadhouse это бюджетные колодки и если я не ошибаюсь это вообще Приват лэйбл-для тех кто не в курсе любая фирма выдумывает название,делает заказ на какой нибудь завод и получает роадхаус или рога и копыта и т.д.А на счёт того,что ТРВ и Ремса на одном заводе делают,так таврию к примеру с ланосом тоже на одном и что они одинаковые

-
- Фанат
- Повідомлень: 1004
- З нами з: 12 вересня 2010, 13:03
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 1,6 HDi
- Дякував (ла): 113 разів
- Подякували: 82 рази
- Стать:
Re: Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
Дмитрий 888
у кожного свій фен-шуй
Я вирішив зупинитися на цій фірмі, хоча думав купити комплект АТЕ, але їх негуманні ціни (накрутки за доставку) в Україні відбити всю тягу до них. Якщо ефекту не буде, то зміню їх. Все ж таки нові колодки будуть краще гальмувати ніж старі.
у кожного свій фен-шуй

Я вирішив зупинитися на цій фірмі, хоча думав купити комплект АТЕ, але їх негуманні ціни (накрутки за доставку) в Україні відбити всю тягу до них. Якщо ефекту не буде, то зміню їх. Все ж таки нові колодки будуть краще гальмувати ніж старі.
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
Дмитрий 888, про колодки ты прав на 101%
Добавлено спустя 3 минуты 48 секунд:
Добавлю по поводу тормозных дисков к ранее в теме сказанному - верней поправлю чей то пост
диски с перфорацией лучше покупать для города и не потому что они под спорт, а потому что нагрев и нагрузка на диски в городах - мегаполюсах с пробками, гораздо больше чем на трассах и перегревы больше.На трасее машина в основном едет быстро и торможения минимальные от чего и нагрев дисков минимален, а в городе диски аш синеют от постоянных торможений.
Добавлено спустя 3 минуты 48 секунд:
Добавлю по поводу тормозных дисков к ранее в теме сказанному - верней поправлю чей то пост

-
- Фанат
- Повідомлень: 1004
- З нами з: 12 вересня 2010, 13:03
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 1,6 HDi
- Дякував (ла): 113 разів
- Подякували: 82 рази
- Стать:
Re: Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
Діма звідки така точна інформація? чи просто навмання написав бо не зустрічав цю фірму чи про неї мало інформації? Те що я знайшов, то все вказує що ця фірма з концерну ТРВ і займається гальмами, як основним видом своєї діяльності.
-
- Знаток
- Повідомлень: 573
- З нами з: 01 лютого 2012, 09:10
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: c4
- Дякував (ла): 23 рази
- Подякували: 65 разів
- Стать:
Re: Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
lesin
Про приват лэйбл дал маху вчера-перепутал с repstar
,но всё равно это бюджетные колодки,они входят в ТРВ и Ремса входит,чтобы у концерна был выбор для любого покупателя.Т.е. Трв это №1,Ремса №2 и Roadhouse №3-чтобы можно купить у одного концерна любой группе покупателей! Такое происходит у шинников к примеру Michelin премиум,BFGoodrich-хорошо,Klebep-чуть хуже чем хорошо и т.д.
А АТЕ дороже не из за доставки,а потому,что состав колодок сделан из множества компонентов,а у роуд меньше компонентов и цена ниже Ате-поставщик на конвейер а роуд наврятли.
Про приват лэйбл дал маху вчера-перепутал с repstar

А АТЕ дороже не из за доставки,а потому,что состав колодок сделан из множества компонентов,а у роуд меньше компонентов и цена ниже Ате-поставщик на конвейер а роуд наврятли.
-
- Фанат
- Повідомлень: 1004
- З нами з: 12 вересня 2010, 13:03
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 1,6 HDi
- Дякував (ла): 113 разів
- Подякували: 82 рази
- Стать:
Re: Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
Дмитрий 888
от і розібралися звідки походить фірма RH
У мене спочатку стояли рідні Бош, потім під лейбою PSA поставили ТРВ на СТО пежо, тому буду мати можливість порівняти якість гальмування всі цих виробників. Ігор теж у свій час ризикнув із Ремсою і як виявилося не дарма.
Завжди є час змінити колодки, якщо якість буде не влаштовувати.
П.С. колодки АТЕ у нас 700-800 грн., а за кордоном не більше 600 грн.. Тому скоріше за все зміна буде після поїздки за кордон, де і затарюся АТЕ на передню та задню вісь.
от і розібралися звідки походить фірма RH

У мене спочатку стояли рідні Бош, потім під лейбою PSA поставили ТРВ на СТО пежо, тому буду мати можливість порівняти якість гальмування всі цих виробників. Ігор теж у свій час ризикнув із Ремсою і як виявилося не дарма.
Завжди є час змінити колодки, якщо якість буде не влаштовувати.
П.С. колодки АТЕ у нас 700-800 грн., а за кордоном не більше 600 грн.. Тому скоріше за все зміна буде після поїздки за кордон, де і затарюся АТЕ на передню та задню вісь.
-
- Знаток
- Повідомлень: 573
- З нами з: 01 лютого 2012, 09:10
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: c4
- Дякував (ла): 23 рази
- Подякували: 65 разів
- Стать:
Re: Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
У меня сзади с завода Трв стоят,а спереди невидно,но скорее всего не Трв.Тормоза на С4 отличные поэтому хотелось поставить на замену то,что стоит-от добра добра не ищут 

-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Тормозные диски и колодки Пежо и Ситроен
Дмитрий 888, у с4 как и у 308 передняя тормозная система стоит бош, а задняя трв и по этому весь перед бош, а зад трв, а при замене передка ставят колодки с надписью пежо-ситроен, но что там, этого никто не знает, так как в целях антимонополии там могут быть разные производители. У меня на 508GT передняя торомзная стоит Брембо, а зад еще не смотре 

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину