Заміна паска, роликів і помпи ГРМ.
Вітання камради. Сервісний інтервал заміни паска на даному авто складає 180 ткм, або 10 років. Наразі пробіг 166 ткм., вирішив превентивно змінити. Комплект вибрав SNR, окремо "мацав" SKF i INA. Паровозом змінив пасок приводу на компресор кондиціонера і генератора.
Вцілому відео по виконаній роботі повно, тому хід робіт опишу тезисно з можливими проблемами.
Необхідні інструменти:
— головка на 18 для шківа КВ
— торкс 50 для подушки двигуна
— ключ-трищітка на 7, або маленька головка на 7
— пара домкратів
— ключ-трищітка на 16 для опори подушки на двигуні
Отож, дократимо і скидаємо колесо і підкрилок, стопоримо КВ шляхом вмикання передачі+викрутка в гальмівний диск. Відкручуємо болт КВ та скидаємо приводний пасок генера і компресора. Піддомкрачуємо двигуна та знімаємо подушку. Далі саме цікаве- починаєте довбатися з кожухами +великою кількістю болтів на 7, обмеженим простором і навішеними проводами- най
трудозатратніша частина робіт це демонтаж і монтаж кожухів. Стопоримо розпредвал, ПНВТ і КВ підійдуть сверла на 5/5,5/8 Опісля знімаємо роліки, пасок і помпу. Демонтовані елементи були в гарному стані і прослужили б ще тис 50 так це точно. Антифриз не зливав)) злив через помпу. Доливав до рівня 2,5 л готовим антифризом.
Після монтажу привода ГРМ обов'язково прокручуємо 2 повних оберти і перевіряємо суміжність міток.
Збираємо в зворотньому порядку. При монтажі кожухів потрібно звернути увагу, що власне монтаж виконується в такому порядку:
— нижній кожух
— опора подушки на двигуні
— верхній кожух.
Коли я накинув зразу обидва кожухи, то не зміг встановить опору- там є направляйки.
Процес зайняв 5 годин +-.
Рівних доріг
