Сторінка 1 з 2
ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 19 лютого 2017, 10:05
Платонович
Стал задумываться о транспорте на плечо Комбайн - заказчик, ну и возможно изредка за удобрением или посевным материалом до 100 - 150 км.
Рассматриваю б/у самосвал с дизельным двигателем.
В грузовом транспорте не разбераюсь.
Вопрос к эксплуататорам по сравнению эксплуатационного содержания этой сладкой парочки

Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 19 лютого 2017, 16:36
Antonio78
Нива - Комбайн - Пикап - Грузовик
Скоро уже встанет вопрос о малой авиации
П.С. сорри за флуд. не удержалсо.
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 19 лютого 2017, 17:15
Платонович
Antonio78

Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 19 лютого 2017, 19:38
Admin
оба говна

Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 19 лютого 2017, 20:53
lako_s
я б в сторону КАМАЗ дивився, с/г варіант
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 19 лютого 2017, 21:12
Viking
Платонович
Если не ошибаюсь то ни один ни другой с завода с дизелями не шли, с дизелями шли следующие поколения этих машин - ГАЗ-33047 и ЗИЛ-4331, а 53 и 130 с дизелями это колхоз.
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 20 лютого 2017, 00:23
PavelV
таки правда...
заводські 130й і 53 онлі зібінка карбураторна...
імхо - КрАЗ і МАЗ рулять...якщо треба дешевше МАЗ якщо треба прохідніше КрАЗ...
КамАЗ теж варіант, але в порівнянні з білоруським і українським варіантами дорогше....
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 20 лютого 2017, 00:31
peug307
хлопці, не забувайте, що акцент не тільки на "дизель" але і на "поле".
хтось собі уявляє МАЗ у полі, коли трошки кропнув дощик?
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 20 лютого 2017, 00:37
PavelV
поїздивши майже 5 років по відрядженнях здебільшого по обслуговуванню подібної техніки...
якраз МАЗ і КрАЗ уявляю
якщо "на полі коли трохи крапнув дощик" МАЗ потрохи копирсає, КрАЗ шкребе "до кісток" а в результаті їде, КамАЗ простий просто шліфує, КамАЗ 6х6 як і КрАЗ - шкребе "до кісток" поки не поїде
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Додано: 20 лютого 2017, 00:49
peug307
PavelV
ну тоді за тобою = порадити Платоновичу аппарат
але знаючи його тягу до стоку, я боюся уявити, як він радянський МАЗ має доводити до ідеалу
