Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

mgl.
Фанат
Повідомлень: 1290
З нами з: 23 січня 2020, 19:37
Езжу на: Peugeot
Модель: не знаю
Звідки: Киев
Благодарил (а): 283 раза
Поблагодарили: 421 раз

Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення mgl. »

На 1.6 тоже постель течет часто. И из под клапанной тоже. Машин без недостатков не бывает.
Нормальная практика в бу машину вложить 500-1000уе.
За это сообщение автора mgl. поблагодарил:
IRBIS
Аватар користувача
IRBIS
Мастер
Повідомлень: 3368
З нами з: 17 серпня 2012, 13:31
Езжу на: Peugeot
Модель: 5008
Звідки: Черновцы
Благодарил (а): 353 раза
Поблагодарили: 601 раз

Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення IRBIS »

а в случае с коммерческой техникой на такую мелочь никто и не обращает внимание. С такими подтеками мотор до капиталки проедет 1000%, а смысл тогда туда лезть если оно не мешает зарабатывать деньги?
За это сообщение автора IRBIS поблагодарил:
mgl.
wert1984
Ученик
Повідомлень: 138
З нами з: 13 травня 2019, 19:24
Езжу на: Peugeot
Модель: 208
Звідки: Кам'янське
Благодарил (а): 33 раза
Поблагодарили: 27 раз

Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення wert1984 »

Вее
вітаю, а де робили? Якщо не секрет. 8-)
Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1289
З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
Езжу на: Peugeot
Модель: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Благодарил (а): 170 раз
Поблагодарили: 458 раз

Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Bee »

wert1984
Сингл-авто. Днепр.
За это сообщение автора Bee поблагодарил:
wert1984
Аямишаня
Ученик
Повідомлень: 198
З нами з: 30 березня 2009, 21:33
Езжу на: Peugeot
Модель: 508GT, 2008GT
Звідки: Киев
Благодарил (а): 19 раз
Поблагодарили: 84 раза

Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Аямишаня »

У мотоа DW10 нет болячки с течью из под постели распредвала, это скорее или возрастная проблема или случайность. У этого мотора есть проблемы редкие, они встречаются , течь корпуса топливного фильтра , сбивается грм и топливные форсунки выходят из строя , и то эти проблемы производитель практически устранил . А так 2.0 надёжный двигатель.
Пыжде(Д)
Ученик
Повідомлень: 235
З нами з: 16 січня 2019, 18:35
Езжу на: Peugeot
Модель: 508, 2.0HDI, 2011г
Звідки: Kiev
Благодарил (а): 58 раз
Поблагодарили: 51 раз

Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Пыжде(Д) »

У меня на 508м эта проблема с течью начала проявляться на пробеге в 50 тыс....ничего не делал. На 90 только вытер. где достал. Сейчас 3008, пробег 99. Вроде бы сухо... но нужно будет посмотреть более внимательно с ямы... с подкапотного в нем не так все просмотришь, как на 508м
За это сообщение автора Пыжде(Д) поблагодарил:
Bee
PEUGEOT 508 2.0HDI Allure AKПП, 2011г.
Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1289
З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
Езжу на: Peugeot
Модель: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Благодарил (а): 170 раз
Поблагодарили: 458 раз

Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Bee »

Пробіг 127600 км.

Заміна головного пристрою SMEG на NAC.
Показувати
Поки попередньо, через китайский перехідник, який не дозвлоляє CD на місце поставити. Погані дроти для камери дають помітний шум.
Копаюсь у налаштуваннях.

Дуже швидка робота, але не всі менюшки на місцях.
По звуку виграшу не помітив. Звикаю...

Звіт про становлення трохи пізніше.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
За это сообщение автора Bee поблагодарили (всего 2):
Delfizuh
Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1289
З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
Езжу на: Peugeot
Модель: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Благодарил (а): 170 раз
Поблагодарили: 458 раз

Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Bee »

Пробіг 128339 км.

Весь попередній рік збирав різні запчастини для авто. Але робити нічого не хотілося.
NAC - тут не втерпів... Звіт тут - Встановлення головного пристрою NAC
Думаю, цей рік буде краще. Тому потроху починаю...

Заміна ламп підсвітки номера на світлодіодні. Оригінал.
Здохла одна з ламп - поліз міняти.
Дуже не сподобалася конструкція ліхтарів - кволі кріплення скла, яке прикриває лампочку. Жахливі патрони під саму лампочку.
Поліз читати, хто на що міняє... З'ясувалося існують оригінальні світлодіодні ліхтарі підсвітки.
Всі давали номер 1620299980. Гугл находив картинки, але навіть офіціали не змогли найти таку запчастину.
Середня ціна 30 у.о. за не новий.
Згодом знайшли, але номер було змінено. Запропонували придбати по 1100 грн. за штуку. :?
В Сервісбоксі були знайдені сучасні ліхтарі від нового 508-го. Номер 98 152 266 80.
Гугл скаазв, шо вони віглядають так само, як і ті, що шукав.
На Avto.pro вдалось купити лише один. Ціна 210 грн. Другий вдалося знайти вже на autonom-і за ціною 260 грн.
► Показать
Порівняння старого та нового:
► Показать
Результат:
► Показать
Рекомендую використовувати для знятта ліхтарів стару банківську карту. Обидві засувки дивляться в бік водія.

P.S.: Вибачаюсь, шо машина брудна...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
За это сообщение автора Bee поблагодарил:
turbo1978
Шурик
Почетный Член Клуба
Почетный Член Клуба
Повідомлень: 2928
З нами з: 22 березня 2009, 21:03
Езжу на: Peugeot
Модель: 405 СРИ, 406 сарай.
Телефон: +375 29 7700001
№ клубной карты: 000048
Звідки: Минск
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 663 раза

Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Шурик »

Неплохо.

Я на свой 406 покупал кЕтайский суррогат, эффект супер, ярче чем родные со светодиодной лампой.

Однако оказались недолговечными...
Вічного двигуна не існує, а вічних гальм скільки завгодно...

Зображення
Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1289
З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
Езжу на: Peugeot
Модель: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Благодарил (а): 170 раз
Поблагодарили: 458 раз

Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee

Повідомлення Bee »

Пробіг 129544 км.

Переписка з vimax нагадала, що я жодного разу не робив адаптацію коробки на цьому авто.
Поліз....
Процедура схожа, як і для робота на 308-ому. Відмінність - другий і третій етапи проводяться в режимі 4х4.
Але на другому етапі вилазила помилка - "Ошибка связи с компьютером". І я завершував процедуру.
В мозгах коробки залишалася помилка, що зчеплення не адаптоване.
Також вилазила помилка в блоку гібриду 1 - P1B6A -Коробка передач - (Устранимая ошибка, не характеризуется).
Також в гибриді була помилка P0215 - Главное реле - Компьютер не получает требуемого напряжения.
В коробці помилка стиралася, але вилазила знову, в гібриді - не стиралася.

Було прийняте рішення спробувати офіційний доступ к діагбоксу. Звіт про використання намалюю пізніше.
Закуплений жетон, встановлений чистий офіційний Діагбокс, оновлений.

На другому етапі адаптації коробки отримав ту ж саму помилку - "Ошибка связи с компьютером".
Вирішив телезагрузити всі можливі блоки. Окрім BSI - стрьомно...
Але Дігбокс зявив, що в мене дуже низька напруга акумулятора - 12,0 замість потрібних 12.7. І не пускав у телезагрузку.
З версії 9,14х вивели цей показник в кутку біля ВІН-коду
Поліз тестером - 12,6 при вимкненому запаленні, 12,3 - при включеному.
Поліз в тест параметрів, BSI показував напруги, як і прибор.

Почав розбиратися. Все вказувало на блок контролю заряду, той що на минусовій клемі акумулятора.
Для тесту придбав б/в блок і замінив. Зачистив місця з'єднання блоку з клемою і мінусовим кабелем - був білий наліт.
Різниця в показниках зменьшилася, але не вирівнялася.

Поліз дігбоксом по блоках... Ніколи не лазив в блок BECB - Модуль состояния зарядки аккумулятора.
Це не той що на клемі, але назви схожі.
Виявилося, що там теж, окрім BSI, треба вказати параметри акумулятора. А там стояло вірно тільки ємність попереднього.
Інші параметри - тип акумулятора, наявність Старт-Стопу, стояли не ті, що треба. Виправив, як вважав за потрібне.
Трохи поїздив, показники вирівнялися.
Телекодував ломаним діагбоксом. Офіційному треба ще грошей, щоб робити телекодування вручну.

Поліз в телезагрузку. Оновився лише прктронік, все інше не потребувало оновлень.
Вирішив віддати авто офціалам. Чекав 2 тижні, щоб потрпаити до людини, яка робить такі процедури.
Офіціали - Сінгл Авто Дніпро. Вони об'еднали сервіси Сітроену та Ніссану, тепер важче втовпитись у чергу.

У них більше можливостей по діагностиці - з дігбоксу можно подивитись опис дій по конркетній помилці.
Мені для цього було б потрібно окремо оплачувати доступ до технічної документації.

Виявилося, що по коробці потрібно провесту процедуру до кінця, не зважаючи на помилку. Що і було зроблено.
Помилки по коробці стерлися і не вілазять.
По гібриду потребувався контроль напруг і різних місцях, перевірка сервісного (звичайного) акумулятора. Нічого не робили...
Помилки по гібриду стали не активними, їх стало можливо стерти.

У результаті - "ВАУ" ефект присутній. Їхати стало краще, плавніше і тихіше.
При розгонах ДВЗ вмикається раніше, своєчасніше вмикає привод на передні колеса.
Навіть звук роботи двигуна змінився. Дуже задоволений. good

Ціна питання 1600 грн. + витрати на жетон для діагбоксу, але то окремо... + блок контроля заряду 1500 грн.
Последний раз редактировалось Bee 17 березня 2023, 07:14, всего редактировалось 1 раз.
За это сообщение автора Bee поблагодарил:
peug307

Повернутись до “508”