На 1.6 тоже постель течет часто. И из под клапанной тоже. Машин без недостатков не бывает.
Нормальная практика в бу машину вложить 500-1000уе.
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
-
- Фанат
- Повідомлень: 1290
- З нами з: 23 січня 2020, 19:37
- Езжу на: Peugeot
- Модель: не знаю
- Звідки: Киев
- Благодарил (а): 283 раза
- Поблагодарили: 421 раз
Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
- За это сообщение автора mgl. поблагодарил:
- IRBIS
-
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 13:31
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 5008
- Звідки: Черновцы
- Благодарил (а): 353 раза
- Поблагодарили: 601 раз
Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
а в случае с коммерческой техникой на такую мелочь никто и не обращает внимание. С такими подтеками мотор до капиталки проедет 1000%, а смысл тогда туда лезть если оно не мешает зарабатывать деньги?
- За это сообщение автора IRBIS поблагодарил:
- mgl.
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1289
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 458 раз
Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
wert1984
Сингл-авто. Днепр.
Сингл-авто. Днепр.
- За это сообщение автора Bee поблагодарил:
- wert1984
-
- Ученик
- Повідомлень: 198
- З нами з: 30 березня 2009, 21:33
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 508GT, 2008GT
- Звідки: Киев
- Благодарил (а): 19 раз
- Поблагодарили: 84 раза
Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
У мотоа DW10 нет болячки с течью из под постели распредвала, это скорее или возрастная проблема или случайность. У этого мотора есть проблемы редкие, они встречаются , течь корпуса топливного фильтра , сбивается грм и топливные форсунки выходят из строя , и то эти проблемы производитель практически устранил . А так 2.0 надёжный двигатель.
-
- Ученик
- Повідомлень: 235
- З нами з: 16 січня 2019, 18:35
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 508, 2.0HDI, 2011г
- Звідки: Kiev
- Благодарил (а): 58 раз
- Поблагодарили: 51 раз
Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
У меня на 508м эта проблема с течью начала проявляться на пробеге в 50 тыс....ничего не делал. На 90 только вытер. где достал. Сейчас 3008, пробег 99. Вроде бы сухо... но нужно будет посмотреть более внимательно с ямы... с подкапотного в нем не так все просмотришь, как на 508м
- За это сообщение автора Пыжде(Д) поблагодарил:
- Bee
PEUGEOT 508 2.0HDI Allure AKПП, 2011г.
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1289
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 458 раз
Re: Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 127600 км.
Заміна головного пристрою SMEG на NAC.
Поки попередньо, через китайский перехідник, який не дозвлоляє CD на місце поставити. Погані дроти для камери дають помітний шум.
Копаюсь у налаштуваннях.
Дуже швидка робота, але не всі менюшки на місцях.
По звуку виграшу не помітив. Звикаю...
Звіт про становлення трохи пізніше.
Заміна головного пристрою SMEG на NAC.
Показувати
Копаюсь у налаштуваннях.
Дуже швидка робота, але не всі менюшки на місцях.
По звуку виграшу не помітив. Звикаю...
Звіт про становлення трохи пізніше.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- За это сообщение автора Bee поблагодарили (всего 2):
- Delfi • zuh
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1289
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 458 раз
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 128339 км.
Весь попередній рік збирав різні запчастини для авто. Але робити нічого не хотілося.
NAC - тут не втерпів... Звіт тут - Встановлення головного пристрою NAC
Думаю, цей рік буде краще. Тому потроху починаю...
Заміна ламп підсвітки номера на світлодіодні. Оригінал.
Здохла одна з ламп - поліз міняти.
Дуже не сподобалася конструкція ліхтарів - кволі кріплення скла, яке прикриває лампочку. Жахливі патрони під саму лампочку.
Поліз читати, хто на що міняє... З'ясувалося існують оригінальні світлодіодні ліхтарі підсвітки.
Всі давали номер 1620299980. Гугл находив картинки, але навіть офіціали не змогли найти таку запчастину.
Середня ціна 30 у.о. за не новий.
Згодом знайшли, але номер було змінено. Запропонували придбати по 1100 грн. за штуку.
В Сервісбоксі були знайдені сучасні ліхтарі від нового 508-го. Номер 98 152 266 80.
Гугл скаазв, шо вони віглядають так само, як і ті, що шукав.
На Avto.pro вдалось купити лише один. Ціна 210 грн. Другий вдалося знайти вже на autonom-і за ціною 260 грн.
Порівняння старого та нового:
Результат:
Рекомендую використовувати для знятта ліхтарів стару банківську карту. Обидві засувки дивляться в бік водія.
P.S.: Вибачаюсь, шо машина брудна...
Весь попередній рік збирав різні запчастини для авто. Але робити нічого не хотілося.
NAC - тут не втерпів... Звіт тут - Встановлення головного пристрою NAC
Думаю, цей рік буде краще. Тому потроху починаю...
Заміна ламп підсвітки номера на світлодіодні. Оригінал.
Здохла одна з ламп - поліз міняти.
Дуже не сподобалася конструкція ліхтарів - кволі кріплення скла, яке прикриває лампочку. Жахливі патрони під саму лампочку.
Поліз читати, хто на що міняє... З'ясувалося існують оригінальні світлодіодні ліхтарі підсвітки.
Всі давали номер 1620299980. Гугл находив картинки, але навіть офіціали не змогли найти таку запчастину.
Середня ціна 30 у.о. за не новий.
Згодом знайшли, але номер було змінено. Запропонували придбати по 1100 грн. за штуку.

В Сервісбоксі були знайдені сучасні ліхтарі від нового 508-го. Номер 98 152 266 80.
Гугл скаазв, шо вони віглядають так само, як і ті, що шукав.
На Avto.pro вдалось купити лише один. Ціна 210 грн. Другий вдалося знайти вже на autonom-і за ціною 260 грн.
► Показать
► Показать
► Показать
P.S.: Вибачаюсь, шо машина брудна...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- За это сообщение автора Bee поблагодарил:
- turbo1978
-
- Почетный Член Клуба
- Повідомлень: 2928
- З нами з: 22 березня 2009, 21:03
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 405 СРИ, 406 сарай.
- Телефон: +375 29 7700001
- № клубной карты: 000048
- Звідки: Минск
- Благодарил (а): 166 раз
- Поблагодарили: 663 раза
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Неплохо.
Я на свой 406 покупал кЕтайский суррогат, эффект супер, ярче чем родные со светодиодной лампой.
Однако оказались недолговечными...
Я на свой 406 покупал кЕтайский суррогат, эффект супер, ярче чем родные со светодиодной лампой.
Однако оказались недолговечными...
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1289
- З нами з: 24 вересня 2013, 13:46
- Езжу на: Peugeot
- Модель: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Благодарил (а): 170 раз
- Поблагодарили: 458 раз
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 129544 км.
Переписка з vimax нагадала, що я жодного разу не робив адаптацію коробки на цьому авто.
Поліз....
Процедура схожа, як і для робота на 308-ому. Відмінність - другий і третій етапи проводяться в режимі 4х4.
Але на другому етапі вилазила помилка - "Ошибка связи с компьютером". І я завершував процедуру.
В мозгах коробки залишалася помилка, що зчеплення не адаптоване.
Також вилазила помилка в блоку гібриду 1 - P1B6A -Коробка передач - (Устранимая ошибка, не характеризуется).
Також в гибриді була помилка P0215 - Главное реле - Компьютер не получает требуемого напряжения.
В коробці помилка стиралася, але вилазила знову, в гібриді - не стиралася.
Було прийняте рішення спробувати офіційний доступ к діагбоксу. Звіт про використання намалюю пізніше.
Закуплений жетон, встановлений чистий офіційний Діагбокс, оновлений.
На другому етапі адаптації коробки отримав ту ж саму помилку - "Ошибка связи с компьютером".
Вирішив телезагрузити всі можливі блоки. Окрім BSI - стрьомно...
Але Дігбокс зявив, що в мене дуже низька напруга акумулятора - 12,0 замість потрібних 12.7. І не пускав у телезагрузку.
З версії 9,14х вивели цей показник в кутку біля ВІН-коду
Поліз тестером - 12,6 при вимкненому запаленні, 12,3 - при включеному.
Поліз в тест параметрів, BSI показував напруги, як і прибор.
Почав розбиратися. Все вказувало на блок контролю заряду, той що на минусовій клемі акумулятора.
Для тесту придбав б/в блок і замінив. Зачистив місця з'єднання блоку з клемою і мінусовим кабелем - був білий наліт.
Різниця в показниках зменьшилася, але не вирівнялася.
Поліз дігбоксом по блоках... Ніколи не лазив в блок BECB - Модуль состояния зарядки аккумулятора.
Це не той що на клемі, але назви схожі.
Виявилося, що там теж, окрім BSI, треба вказати параметри акумулятора. А там стояло вірно тільки ємність попереднього.
Інші параметри - тип акумулятора, наявність Старт-Стопу, стояли не ті, що треба. Виправив, як вважав за потрібне.
Трохи поїздив, показники вирівнялися.
Телекодував ломаним діагбоксом. Офіційному треба ще грошей, щоб робити телекодування вручну.
Поліз в телезагрузку. Оновився лише прктронік, все інше не потребувало оновлень.
Вирішив віддати авто офціалам. Чекав 2 тижні, щоб потрпаити до людини, яка робить такі процедури.
Офіціали - Сінгл Авто Дніпро. Вони об'еднали сервіси Сітроену та Ніссану, тепер важче втовпитись у чергу.
У них більше можливостей по діагностиці - з дігбоксу можно подивитись опис дій по конркетній помилці.
Мені для цього було б потрібно окремо оплачувати доступ до технічної документації.
Виявилося, що по коробці потрібно провесту процедуру до кінця, не зважаючи на помилку. Що і було зроблено.
Помилки по коробці стерлися і не вілазять.
По гібриду потребувався контроль напруг і різних місцях, перевірка сервісного (звичайного) акумулятора. Нічого не робили...
Помилки по гібриду стали не активними, їх стало можливо стерти.
У результаті - "ВАУ" ефект присутній. Їхати стало краще, плавніше і тихіше.
При розгонах ДВЗ вмикається раніше, своєчасніше вмикає привод на передні колеса.
Навіть звук роботи двигуна змінився. Дуже задоволений.
Ціна питання 1600 грн. + витрати на жетон для діагбоксу, але то окремо... + блок контроля заряду 1500 грн.
Переписка з vimax нагадала, що я жодного разу не робив адаптацію коробки на цьому авто.
Поліз....
Процедура схожа, як і для робота на 308-ому. Відмінність - другий і третій етапи проводяться в режимі 4х4.
Але на другому етапі вилазила помилка - "Ошибка связи с компьютером". І я завершував процедуру.
В мозгах коробки залишалася помилка, що зчеплення не адаптоване.
Також вилазила помилка в блоку гібриду 1 - P1B6A -Коробка передач - (Устранимая ошибка, не характеризуется).
Також в гибриді була помилка P0215 - Главное реле - Компьютер не получает требуемого напряжения.
В коробці помилка стиралася, але вилазила знову, в гібриді - не стиралася.
Було прийняте рішення спробувати офіційний доступ к діагбоксу. Звіт про використання намалюю пізніше.
Закуплений жетон, встановлений чистий офіційний Діагбокс, оновлений.
На другому етапі адаптації коробки отримав ту ж саму помилку - "Ошибка связи с компьютером".
Вирішив телезагрузити всі можливі блоки. Окрім BSI - стрьомно...
Але Дігбокс зявив, що в мене дуже низька напруга акумулятора - 12,0 замість потрібних 12.7. І не пускав у телезагрузку.
З версії 9,14х вивели цей показник в кутку біля ВІН-коду
Поліз тестером - 12,6 при вимкненому запаленні, 12,3 - при включеному.
Поліз в тест параметрів, BSI показував напруги, як і прибор.
Почав розбиратися. Все вказувало на блок контролю заряду, той що на минусовій клемі акумулятора.
Для тесту придбав б/в блок і замінив. Зачистив місця з'єднання блоку з клемою і мінусовим кабелем - був білий наліт.
Різниця в показниках зменьшилася, але не вирівнялася.
Поліз дігбоксом по блоках... Ніколи не лазив в блок BECB - Модуль состояния зарядки аккумулятора.
Це не той що на клемі, але назви схожі.
Виявилося, що там теж, окрім BSI, треба вказати параметри акумулятора. А там стояло вірно тільки ємність попереднього.
Інші параметри - тип акумулятора, наявність Старт-Стопу, стояли не ті, що треба. Виправив, як вважав за потрібне.
Трохи поїздив, показники вирівнялися.
Телекодував ломаним діагбоксом. Офіційному треба ще грошей, щоб робити телекодування вручну.
Поліз в телезагрузку. Оновився лише прктронік, все інше не потребувало оновлень.
Вирішив віддати авто офціалам. Чекав 2 тижні, щоб потрпаити до людини, яка робить такі процедури.
Офіціали - Сінгл Авто Дніпро. Вони об'еднали сервіси Сітроену та Ніссану, тепер важче втовпитись у чергу.
У них більше можливостей по діагностиці - з дігбоксу можно подивитись опис дій по конркетній помилці.
Мені для цього було б потрібно окремо оплачувати доступ до технічної документації.
Виявилося, що по коробці потрібно провесту процедуру до кінця, не зважаючи на помилку. Що і було зроблено.
Помилки по коробці стерлися і не вілазять.
По гібриду потребувався контроль напруг і різних місцях, перевірка сервісного (звичайного) акумулятора. Нічого не робили...
Помилки по гібриду стали не активними, їх стало можливо стерти.
У результаті - "ВАУ" ефект присутній. Їхати стало краще, плавніше і тихіше.
При розгонах ДВЗ вмикається раніше, своєчасніше вмикає привод на передні колеса.
Навіть звук роботи двигуна змінився. Дуже задоволений.

Ціна питання 1600 грн. + витрати на жетон для діагбоксу, але то окремо... + блок контроля заряду 1500 грн.
Последний раз редактировалось Bee 17 березня 2023, 07:14, всего редактировалось 1 раз.
- За это сообщение автора Bee поблагодарил:
- peug307