ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
308 SW 1.6TE Turbo (150 hp) Premium
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
- Vladimir
- Ученик
- Повідомлень: 227
- З нами з: 21 квітня 2010, 17:20
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 sw
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 17 разів
- Стать:
Re: 308 SW 1.6TE Turbo (150 hp) Premium
Пробег на 09. 2011 года 33000 км.
Несмотря на то, что ошибок свидетельствующих о каких либо проблеммах с " ушедшими метками" не было, решил за свой счёт выполнить диагностику ГРМ. Данную процедуру, решил провести, в связи с тем, что начала, как мне казалось, громче обычного шелестеть цепь. За одно решил менять гидравлический натяжитель, так как в моём авто стоял натяжитель ещё "старого" образца.
Вот, то, что я увидел:
Добавлено спустя 35 минут 24 секунды:

Несмотря на то, что ошибок свидетельствующих о каких либо проблеммах с " ушедшими метками" не было, решил за свой счёт выполнить диагностику ГРМ. Данную процедуру, решил провести, в связи с тем, что начала, как мне казалось, громче обычного шелестеть цепь. За одно решил менять гидравлический натяжитель, так как в моём авто стоял натяжитель ещё "старого" образца.
Вот, то, что я увидел:
Показувати

Востаннє редагувалось 07 листопада 2011, 05:05 користувачем Vladimir, всього редагувалось 1 раз.
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 6802
- З нами з: 16 серпня 2011, 16:58
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: RAM 1500, 3008
- Телефон: 067 909 61 06
- № клубной карты: 000098
- Звідки: Скадовск
- Дякував (ла): 1184 рази
- Подякували: 713 разів
- Стать:
- MB11
- Знаток
- Повідомлень: 852
- З нами з: 20 квітня 2010, 20:41
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: на чем придется
- Телефон: 050-428-55-66
- Звідки: Симферополь
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 25 разів
- Стать:
Re: 308 SW 1.6TE Turbo (150 hp) Premium
По-моему на всех турбах 30-35 тыщ меняют цепь. на моем тоже меняли на 34 из-за потери. я доездил до 70 и необходимости в замене не было.
может им в плановое ТО3 или 4 внести земену ГРМ и все - гоняйте дальше.
Добавлено спустя 11 часов 49 минут 2 секунды:
Vladimir
скажи какое масло лил? и на каком пробеге замена?
может им в плановое ТО3 или 4 внести земену ГРМ и все - гоняйте дальше.
Добавлено спустя 11 часов 49 минут 2 секунды:
Vladimir
скажи какое масло лил? и на каком пробеге замена?
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину