Добрый день. Peugeon Partner 1.4 бензин 2004 год. Слизало на ремне грм 5 зубов и погнуло клапана, клапана поменяли, и мотор стал работать рывками на холостых оборотах и расход возрос. Есть видео роботы мотора. [video]http://www.youtube.com/watch?v=O_8ua1h0qbI[/video]
Буду очень благодарен за помощь!!!!
ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Крик ДУШИ!!!! Что с мотором помогите!!!
Модератор: pegonak
- Delfi
- Администратор
- Повідомлень: 11293
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 3008
- № клубной карты: 00123
- Звідки: PSA
- Дякував (ла): 693 рази
- Подякували: 939 разів
- Стать:
- Контактна інформація:
- vadim-61
- Профессионал
- Повідомлень: 1939
- З нами з: 14 березня 2011, 23:12
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Киа Соренто 3
- Телефон: 0956428832
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 119 разів
- Подякували: 344 рази
- Стать:
Re: Крик ДУШИ!!!! Что с мотором помогите!!!
По идее за все должен отвечать моторист.Клапана просто так взял и заменил не ставятся.Каждый новый клапан должен притиратся к каждому седлу клапана.Обычно есть специализированные мастерские по рем головок.Зазор в паре направляющих и клапанов.Обычно при замене клапанов меняют и направляющие клапанов с сальниками клапанов.Состояние седел клапанов это чугунные вставки в головке,бывает ослаблена их посадка и болтаются-головка на замену в кустарных условиях это не сделают.Теоретически при ударе поршня в клапана возможны повреждения шатуна и коленвала.Коленвалы можно под прессом выправлять но лучше менять на бу так как он потом может треснуть после правки так же как и шатун.Возможно в вашем случаюе нужна была полная разборка и дефектовка всего мотора.Видать сильный был удар.Судя по звукам мотор долго не проедет.Надо опять вскрывать.
Можно поискать бу мотор.А этот продать на запчасти.

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину