не питання...
всьо залежить від ціни і наскільки буде викорисовуватись "в говнах"
ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
- vadim-61
- Профессионал
- Повідомлень: 1938
- З нами з: 14 березня 2011, 23:12
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Киа Соренто 3
- Телефон: 0956428832
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 119 разів
- Подякували: 343 рази
- Стать:
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
У меня был Зил 554 сх самосвал.6-7 тонн расход 40 литров. С прицепом и грузом 10-11 тонн расход 60 литров. Продал фермеру.Он поставил туда Камазовскую 6 укороченную версию камазовского двигателя для зилов. Можно поставить баллоны на метан.4 баллона будет хватать на заявленный километраж . Вопрос в наличии рядом такой заправки.Зил намного крепче и надежней Газ. С учетом того что надо ездить по полям то иномарки не годятся. Газ ,зил и Камаз сх.Камаз возьмет пшеницы до 12 тонн. Еще один важный момент. Все сх СССР сделано под газ и зил реже камаз. В мой склад газ и зил входят свободно. Камаз сложнее ,надо снимать воздуховод , передние колеса рвут пол. Склады , весовые , подьезды к очисткам ,сушилкам. Имеют проблемы с высотой. Платонович должен знать какие весовые в округе. Я знаю что в колхозах весовые были до 15 тонн ,камаз может не вписаться в параметры весовой по полной массе. Как универсал камаз на первом месте (он выгружает только на бок) , потом идет Зил 554 с дизелем или газ метан. Газ 52 самосвал хорош в работе на току и складах , за зерном надо ухаживать ,перемещать с места на место.Маневренность внутри склада хорошая.Этот газончик вывезет со склада через весовую сколько нужно на ток. А там уже можно загрузить и любую иномарку 40 тонн.
- За це повідомлення автора vadim-61 подякував:
- Платонович
-
- Прохожий
- Повідомлень: 10
- З нами з: 26 січня 2017, 14:38
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 508sw 1.6
- Звідки: Lviv
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
На обидві авто можна ставити дизельки, проте на 131 варіантів побільше, навіть з тогож Рекса (марседес). На 131 більше влізе, передок можна відключити (менше жерти буде), ну і в поле на 3-ох мостах можна заїжджати і нестрашно. з мінусів це колеса (ніякий шиномонтаж за них невізметься) ну і ціна 131 в районі 5000$ (за такі гроші б/у мерса взяти і горя неєш)
газ 53 ну це взагалі не варіант.
З досвіду користування ЗИЛ 131 і ГАЗ 66 - ПОВНА Ж...ПА. пустий 60-70 км/год. гружений думаю 50 км/год.
газ 53 ну це взагалі не варіант.
З досвіду користування ЗИЛ 131 і ГАЗ 66 - ПОВНА Ж...ПА. пустий 60-70 км/год. гружений думаю 50 км/год.
- За це повідомлення автора Arcuz подякував:
- Платонович
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 6802
- З нами з: 16 серпня 2011, 16:58
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: RAM 1500, 3008
- Телефон: 067 909 61 06
- № клубной карты: 000098
- Звідки: Скадовск
- Дякував (ла): 1184 рази
- Подякували: 713 разів
- Стать:
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 6802
- З нами з: 16 серпня 2011, 16:58
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: RAM 1500, 3008
- Телефон: 067 909 61 06
- № клубной карты: 000098
- Звідки: Скадовск
- Дякував (ла): 1184 рази
- Подякували: 713 разів
- Стать:
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 6802
- З нами з: 16 серпня 2011, 16:58
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: RAM 1500, 3008
- Телефон: 067 909 61 06
- № клубной карты: 000098
- Звідки: Скадовск
- Дякував (ла): 1184 рази
- Подякували: 713 разів
- Стать:
Re: ЗИЛ 130 VS ГАЗ 53
Запущенный, как большинство селковских машин
Но уже потихоньку его восстанавливаем.
Рулевые наконечники. помпа, радиатор (ездил на воде), прокладка передней крышки двигателя (масло лилось как с кабана), маслонасос, подушки двигателя, аморты, добираемся до печки салона (течет) нужно восстановить работу дворников.
Теперь ещё вопросы с техосмотром, ну в общем машина есть машина.

Но уже потихоньку его восстанавливаем.
Рулевые наконечники. помпа, радиатор (ездил на воде), прокладка передней крышки двигателя (масло лилось как с кабана), маслонасос, подушки двигателя, аморты, добираемся до печки салона (течет) нужно восстановить работу дворников.
Теперь ещё вопросы с техосмотром, ну в общем машина есть машина.
Востаннє редагувалось 26 грудня 2019, 08:20 користувачем Платонович, всього редагувалось 2 разів.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину