ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Citroen DS4 1,6 e-Hdi EGS So Chic
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Citroen DS4 1,6 e-Hdi EGS So Chic
Bohdanious, с завода автомобили Пежо и Ситроен выходят с регламентом 30 ткм или 2 года, а региональные офисы Пежо/Ситроен сами ставят для своих регионов регламент.По этому за всю Европу рассказывать ненужно , я руководствуюсь инфой с которой с завода выходит авто и многие придерживаются до конца этих регламентов.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 25 лютого 2017, 22:09
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: DS4
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
- Стать:
Re: Citroen DS4 1,6 e-Hdi EGS So Chic
Admin
Тобто сервісні книги друкує не виробник, а регіональний офіс?
Тобто сервісні книги друкує не виробник, а регіональний офіс?
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 25 лютого 2017, 22:09
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: DS4
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
- Стать:
Re: Citroen DS4 1,6 e-Hdi EGS So Chic
По відкличній кампанії Сітроєн "Code NUH" з'їздив на сервіс, опрацювали кріплення рігелю капоту антикорозійкою, якісь самоклейкі елементи там поклеїли. Все безкоштовно, зайняло години 2 чи 3.
Сказали, що на С4 подібна кампанія була.
Подивився на новий С3. Прикольна машинка, хоча вся її прекрасність лише у повному фарші проявляється, а там вже ціна...
Ну і немає дизелю, а газ - це все-таки додаткова морока.
Подивився також на новий DS4 Crossback.
Чесно кажучи, порівнюючи авто 2011 і 2017 років, очікуєш на щось більше, аніж нові передні фари й радіатор. І знаходиш - нову коробку автомат та сенсорний навігатор/борткомп'ютер замість кнопочного. Все. Ну, справді, все. Кузов, підвіска, торпедо, сидіння... А, ще 2 рейлінга (чи молдинга?) на даху. Не функціональні, оскільки вони впритул до даху, а не виступають, щоб за них можна було зачепитись.
Двигун той самий дизельний DV6C (ну ок, DV6FC. але різниця лише у 9 коней і +0,2 витрат).
Комплектація, яка вважається передтоповою, значно бідніша за мою передтопову європейську. Лючка для лиж та довгогабаритних вантажів, поєднаного з підлокотником, ззаду немає. Накладок алюмінієвих на педалях немає (кошмар, в ЄС навіть найбідніші версії з накладками). Обивка сидінь дешевша. Масажу і електрорегулювання поперечної підтримки немає. Килимки поганенькі, в мене фірмові значно крутіші. Заглушка на місці однієї з кнопок ліворуч у водія, в нижньому ряді. Не можу згадати, яка саме кнопка відсутня... старт-стоп відключення тепер біля АКПП, а внизу з 3 залишили лише відкриття лючку паливного баку.
Загалом ніяких таких іновацій, тим паче електронних, немає. Не знаю, може, це норм. Але не складається враження, що за 6 років щось серйозно змінилось. Окрім АКПП і сенсорного дисплею.
Сказали, що на С4 подібна кампанія була.
Подивився на новий С3. Прикольна машинка, хоча вся її прекрасність лише у повному фарші проявляється, а там вже ціна...
Ну і немає дизелю, а газ - це все-таки додаткова морока.
Подивився також на новий DS4 Crossback.
Чесно кажучи, порівнюючи авто 2011 і 2017 років, очікуєш на щось більше, аніж нові передні фари й радіатор. І знаходиш - нову коробку автомат та сенсорний навігатор/борткомп'ютер замість кнопочного. Все. Ну, справді, все. Кузов, підвіска, торпедо, сидіння... А, ще 2 рейлінга (чи молдинга?) на даху. Не функціональні, оскільки вони впритул до даху, а не виступають, щоб за них можна було зачепитись.
Двигун той самий дизельний DV6C (ну ок, DV6FC. але різниця лише у 9 коней і +0,2 витрат).
Комплектація, яка вважається передтоповою, значно бідніша за мою передтопову європейську. Лючка для лиж та довгогабаритних вантажів, поєднаного з підлокотником, ззаду немає. Накладок алюмінієвих на педалях немає (кошмар, в ЄС навіть найбідніші версії з накладками). Обивка сидінь дешевша. Масажу і електрорегулювання поперечної підтримки немає. Килимки поганенькі, в мене фірмові значно крутіші. Заглушка на місці однієї з кнопок ліворуч у водія, в нижньому ряді. Не можу згадати, яка саме кнопка відсутня... старт-стоп відключення тепер біля АКПП, а внизу з 3 залишили лише відкриття лючку паливного баку.
Загалом ніяких таких іновацій, тим паче електронних, немає. Не знаю, може, це норм. Але не складається враження, що за 6 років щось серйозно змінилось. Окрім АКПП і сенсорного дисплею.
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Citroen DS4 1,6 e-Hdi EGS So Chic
Уже только одно наличие АКПП вместо ишака в рестайл дс4, перевешивает все цяцьки, а насколько , что функционально или нет из них , это второй вопрос.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 25 лютого 2017, 22:09
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: DS4
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
- Стать:
Re: Citroen DS4 1,6 e-Hdi EGS So Chic
У батька Пежо 3008 2015 року з АКПП Айсін, тож можу порівняти. На 1 та 2 передачі різниця відчутна, далі - не так сильно. Ну тобто так, краще, але для мене це не створює достатнього поштовху загорітись купити новішу модель. Думаю, за пару років з'являться значно цікавіші гібриди та електро або водневі машинки, в тому числі звісно і у ПСА
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Citroen DS4 1,6 e-Hdi EGS So Chic
Bohdanious, все забывал написать, а вот сразу после очередного евро трипа по горячему пишу)))
Узкая горловина как у бенза, это под заправки старого образца. Во всей Европе на новых АЗС стоят современные пистолеты - узкий бенз, широкий дизель. На всех приличных и современных АЗС только так
Узкая горловина как у бенза, это под заправки старого образца. Во всей Европе на новых АЗС стоят современные пистолеты - узкий бенз, широкий дизель. На всех приличных и современных АЗС только так
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 25 лютого 2017, 22:09
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: DS4
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 3 рази
- Стать:
Re: Citroen DS4 1,6 e-Hdi EGS So Chic
О, круто, інформативні фото!
Вже накатав більше 12 тисяч км, і проблеми з заправкою насправді були лише тричі. Справді, у мене клапан, який не пускає "вузький" бензиновий пістолет, тому на одному АЗС бачив насадку, яку на вузький пістолет надівають і справа йде нормально.
Однак, на абсолютній більшості ОККО та UPG вже є сучасні пістолети і 60 л заливають за пару хвилин, тож я забив на проблему.
Кому цікаво, за 12 тисяч на нашому пальному витрати:
у подорожі по Україні (Харків-Київ-Волинь-Закарпаття-Карпати-Поділля-Черкащина-Харків) з трасами, селами, містами, практично ідеальний змішаний режим, середні витрати 5,0
По Харкову, якщо не попадати в затори, виходить 6,1-6,3 з кліматом і музикою. Якщо з заторами, то 6,6-6,8. Це в теплу пору року.
Машина настільки комфортна на трасі, та й за містом на грунтовках, що їздити - в задоволення, незалежно від того, куди і скільки їхати.
Дуже класні крісла, в яких не затікає спина і ноги. Підлокотник не дає втомлюватись рукам надміру. Завдяки круїзу і ноги відпочивають.
Гарний навігатор, по якому я навіть в селах Закарпаття зорієнтувався.
Словом, машинка суперова і насправді, як це рідко буває, виправдала всі найоптимістичніші сподівання.
А, і ще. На огляді ходової (після поїздок Україною) майстер сказав, що ходова в порядку, і запитав, чи машина проїхала 40 чи 45 тисяч км. А коли я сказав, що 180 тисяч, не повірив і подивився на приборі. Видно, в Нідерландах підвіска взагалі не зношується
Вже накатав більше 12 тисяч км, і проблеми з заправкою насправді були лише тричі. Справді, у мене клапан, який не пускає "вузький" бензиновий пістолет, тому на одному АЗС бачив насадку, яку на вузький пістолет надівають і справа йде нормально.
Однак, на абсолютній більшості ОККО та UPG вже є сучасні пістолети і 60 л заливають за пару хвилин, тож я забив на проблему.
Кому цікаво, за 12 тисяч на нашому пальному витрати:
у подорожі по Україні (Харків-Київ-Волинь-Закарпаття-Карпати-Поділля-Черкащина-Харків) з трасами, селами, містами, практично ідеальний змішаний режим, середні витрати 5,0
По Харкову, якщо не попадати в затори, виходить 6,1-6,3 з кліматом і музикою. Якщо з заторами, то 6,6-6,8. Це в теплу пору року.
Машина настільки комфортна на трасі, та й за містом на грунтовках, що їздити - в задоволення, незалежно від того, куди і скільки їхати.
Дуже класні крісла, в яких не затікає спина і ноги. Підлокотник не дає втомлюватись рукам надміру. Завдяки круїзу і ноги відпочивають.
Гарний навігатор, по якому я навіть в селах Закарпаття зорієнтувався.
Словом, машинка суперова і насправді, як це рідко буває, виправдала всі найоптимістичніші сподівання.
А, і ще. На огляді ходової (після поїздок Україною) майстер сказав, що ходова в порядку, і запитав, чи машина проїхала 40 чи 45 тисяч км. А коли я сказав, що 180 тисяч, не повірив і подивився на приборі. Видно, в Нідерландах підвіска взагалі не зношується

У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- За це повідомлення автора Bohdanious подякував:
- tok33
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину