ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ! Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!

Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

ouvarov
Прохожий
Повідомлень: 40
З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 HDI 1.6
Звідки: Kharkiv
Дякував (ла): 0
Подякували: 5 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення ouvarov »

правая-потекла,стенд показал 11 %,а левая получше-37%.Ну а зад на неровностях дороги стучит давненько.По-моему конец им наступил значительно раньше 60 тыс. На предыдущей машине-корейской авео-амортизаторы послужили дольше.
ouvarov
Прохожий
Повідомлень: 40
З нами з: 05 листопада 2012, 21:33
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 HDI 1.6
Звідки: Kharkiv
Дякував (ла): 0
Подякували: 5 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення ouvarov »

Обратил внимание,что если хорошо нажать на педаль газа на нейтралке,то на максимальных оборотах (около 4 тыс) из выхлопной трубы валит черный дым.На асфальте остается черное пятно из сажи.При этом ошибок не выдает,топливо заливаю только на бренд заправках,двигатель работает устойчиво,расход небольшой,пуск без проблем.Что сделал по совету мастеров 1.поменял возд фильтр,и топливный фильтр. 2. поменял заправку 3.снимали форсунки и тестировали на стенде-отлично. 4. Пробовали другой датчик расхода воздуха 5.в поездке на дальнее расстояние хорошенько притопил 120-140(обычно режим эксплуатации-город) 6 Потом поехал к официалам-подключили комп,развели руками -все ок.Так причину проблемы и не нашли,и не устранили. Кто то сталкивался с подобной проблемой?Может забить и ездить дальше,или искать дальше?
Аватар користувача
Tom
Профессионал
Повідомлень: 1811
З нами з: 16 квітня 2016, 11:44
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 2008 ,1.2 РКПП
Дякував (ла): 156 разів
Подякували: 205 разів
Стать:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення Tom »

Физика процесса - увы. Черный дым из выхлопной трубы дизеля образуется при неполном сгорании топлива, когда не сгоревшие углеводороды преобразуются в сажу. Неполное сгорание означает, что в камере сгорания либо недостаточно кислорода (т.е. воздуха), либо избыток топлива.
На макс оборотах на нейтралке ( т,.е без нагрузки ) получаешь -
Неполное сгорание топлива из за его избытка в камере сгорания.
Также можно получить черный дым и при перегрузке двигателя
Востаннє редагувалось 02 червня 2019, 03:08 користувачем Tom, всього редагувалось 1 раз.
Береги Природу - Мать Твою !
Аватар користувача
snow
Знаток
Повідомлень: 511
З нами з: 15 березня 2012, 12:35
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308
Звідки: Mariupol
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 33 рази
Стать:
Контактна інформація:

Re: Мой первый дизель-Пежо 308,92 л.с.актив

Повідомлення snow »

А ще - коли довго їздиш по місту то в вихлопній збирається багато сажі яку ти потім видуваєш високими обертами.
Питання таке: чи зберігається чорний дим якщо ти їдеш на високих обертах хоча б хвилин 10
Відповісти

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь

Створити обліковий запис

Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину

Реєстрація

Увійти

Повернутись до “308”