ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ! Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!

Коротке замикання у контакторі тягової батареї

Модератор: pegonak

Відповісти
gvalery
Прохожий
Повідомлень: 1
З нами з: 29 грудня 2020, 14:56
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 3008
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 0
Подякували: 0

коротке замикання у контакторі тягової батареї

Повідомлення gvalery »

Пиж 3008, гібрид, 2013-й рік.

раптом вилізло повідомлення STOP i Service і щось там про ремонт двигуна.
але вимкнув запалення, увімкнув - все норм, машина їде на електриці, дизель запускається.
через якийсь час перевірив - все норм.

поліз Лексією почитать помилки, на батареї виявились P1AE4, P1AE7, P1AE8; на компі батареї також помилка - P1B11.
почитав у сервысбоксі, ключова із них - це P1AE4:
Контактор тяговой аккумуляторной батареи : Короткое замыкание в цепи управления контакторами тяговой аккумуляторной батареи

ну ясно, к.з. у реле; однак чи є така помилка тимчасовою я не розумію; адже по факту авто зараз нормально працює; однак к.з. ж само по собі не зникає...
трішки ще інфи по помилці:
Условия исчезновения кодов ошибок Отсутствие неисправности в течение 1 секунды
Аварийные режимы при наличии ошибки Защита узла тяговой аккумуляторной батареи принудительным размыканием прерывателей высокого напряжения

тобто оце "Отсутствие неисправности в течение 1 секунды" означає, що помилка може появитись але це нічого і можна їхати далі?
чи знайомий хтось із такою проблемою і чи може щось підказати?

із супутніх проблем: міняв зо 2 місяці тому сервісну АКБ, поставив бошівську АГМ (яку рекомендує Бош для цього авто), прописав тип у блоці заряду АКБ, однак якось підозріло слабо ця батарея заряджається - ніколи не було більше 12.6 у сплячому режимі авто; а у момент виникнення помилки напруга в мережі була 11.5, хоча потім - 12.45 у сплячому (тобто ніякої дозарядки не виконувалось).
тобто при помилці бортова мережа схоже таки трохи коротнула.. чи це так АГМ АКБ поводиться?
Відповісти

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь

Створити обліковий запис

Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину

Реєстрація

Увійти

Повернутись до “Електрика, оптика”