Немного не по теме: "100 разів так робив" на дизелі із ремнем ГРМ. проте двигун заводили на його мінімальних обертах.
Ці ж процеси (сили), що діють на ремінь, присутні і при запуску стартером.
Звичайно, якщо бездумно заводити з буксиру і на швидкості 30-40 км ввімкнути 1-у передачу на застигшому на морозі двигу – тоді повірю. Такі ж негативні наслідки можливі при старті за допомогою ефірного спрею.
А якщо штовхати вручну – не впевнений, що можливо досягнути оберти, якими крутить стартер.
Ну і щодо того, що
Николай Иванович, вірніш прогрітий двигун його авто
заглох із повним баком зимового…
Щось мені думається, що це як раз той випадок, коли на морозі застигла всяка жижа-кака десь в паливному фільтрі.
А пальне і антигель при їх змішуванні не повинні бути мінусової температури

інакше користі – 0.
І ще одне. Поки їхав на роботу і думав про життя-буття, двічі отримав чек.
Показувати
В момент запуску за бортом всього 19 морозу і повний бак звичайної окківської солярки.
Запуск з півоберта, на прогрів не більше 1 хв, як завжди, мало часу…
Повільним ходом рухаюсь в перед…
Перший раз – через 1 км, при старті з світлофору і наборі швидкості.
В момент переключення передачі – стоп двигун, чек, карлсон на максимум. Перезапуск, їдемо далі.
Другий раз, через 6-7 км.
Також при наборі швидкості. Все те ж саме, але без зупинки двигуна.
Колись уже таке було, дві зими тому, ті ж самі симптоми і непрогрітий двиг.
Офи пояснюють, що причина : мороз + холодний двигун і якась там лямбда