ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
Admin
Не придираюсь, я прекрасно понимаю, о чем речь и уверен, что ТС достаточно технически грамотный, просто уточнил.
Не придираюсь, я прекрасно понимаю, о чем речь и уверен, что ТС достаточно технически грамотный, просто уточнил.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 листопада 2013, 08:04
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Звідки: Житомир
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
сорі, але думав і так зрозуміло, що я маю на увазі
виразився по простонародному, а не з усіма технічними термінами і процесами.

Востаннє редагувалось 16 листопада 2013, 10:12 користувачем y.dengaev, всього редагувалось 1 раз.
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
y.dengaev, ЗАБЕЙ И НЕ ОБРАЩАЙ ВНИМАНИЕ
все все поняли, но это же форум, а пообщаться
Молодчина, отличный подход к авто 



- Wild Wind
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 739
- З нами з: 27 лютого 2013, 15:15
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Телефон: +380675013838
- № клубной карты: 000277
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 135 разів
- Подякували: 54 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
y.dengaev
Ну первое, это то что я рад засвидетельствовать свое почтение, так как нас теперь двое тут с Элизешками )))), да еще и белыми ))))!
Второе, ты конечно много чего уже в машинку добавил к своей комплектации - всегда с уважением относился к людям, которые такой заботой покрывают авто, что не говорите, а авто это как +1 член семьи, твой подход мне очень нравится, нет понтов, есть только логические ходы усовершенствовать существующее. По тому как описано, сделано, выглядит - полный зачет! Когда я уже найде время, чтобы на своей сделать все, что хотелось бы…
Надо будет пару раз еще твои посты перечитать и по весне подумать о своей блондинке ))))
В общем, зачет, уважуха и рад, что теперь нас уже двое тут ))))
Ну первое, это то что я рад засвидетельствовать свое почтение, так как нас теперь двое тут с Элизешками )))), да еще и белыми ))))!
Второе, ты конечно много чего уже в машинку добавил к своей комплектации - всегда с уважением относился к людям, которые такой заботой покрывают авто, что не говорите, а авто это как +1 член семьи, твой подход мне очень нравится, нет понтов, есть только логические ходы усовершенствовать существующее. По тому как описано, сделано, выглядит - полный зачет! Когда я уже найде время, чтобы на своей сделать все, что хотелось бы…

Надо будет пару раз еще твои посты перечитать и по весне подумать о своей блондинке ))))
В общем, зачет, уважуха и рад, что теперь нас уже двое тут ))))
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 листопада 2013, 08:04
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Звідки: Житомир
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
Wild Wind, дякувать 
Добавлено спустя 2 минуты 24 секунды:
Відео розгона до 100 і 120 з чіом і без, так як синхронізувати відео кадр в кадр не було часу, то викладаю окремими роліками. Де видно приблизну динаміку та витрату палива.
Без чіпа, розгон до 100
https://www.youtube.com/watch?v=bYG9f8OIt10
Без чіпа, розгон до 120
https://www.youtube.com/watch?v=h5omnF9gmZk
З чіпом, розгон до 100
https://www.youtube.com/watch?v=cMOnW026CcM
З чіпом, розгон до 120
https://www.youtube.com/watch?v=7ke1DbKhPhI
Прохання не звертати уваги на чек, проблема не в чіпі. Також так як відео не синхронізоване важко зважити за і проти.
Результат
За період тестування, катався по місту, по трасі, розганявсь до 100, знімав чіп, ставив чіп, регулював налаштування чіпа, найбільше сподобався режим F2, причому чималий пробіг був на мокрому покритті, отже ділюся своїми особистими враження. Це моє ІМХО, прошу сильно не пінать.
Всі тести проводились на зимовій гумі, так як вже перезувся і удачно зловив шуруп.
Як я розумію роботу чіпу:
Чіп підправляє сигнал датчика тиску палива, а ЕБУ у свою чергу перераховує параметри і модифікується вприск палива і надув турбіни, при цьому не порушується і не відключається штатна система захисту ЕБУ, якщо не правильно виставити налаштування, ЕБУ буде сигналізувати про помилки. Всі двигуни із заводу налаштовані на оптимальну роботу, для всіх режимів експлуатації, кліматичних умов, якості використованих матеріалів, тобто роботу можна коригувати +- туда сюда. Чіп менше вносить змін в роботу двигуна ніж чіп-тюнінг ЕБУ, тому нічого критичного в роботі чіпу не бачу, це не відключення "отсекателя" красної зони тахометру чи тому подібне.
Як я відчуваю роботу чіпу:
В момент інтесивної роботи турбіни відчувається більш динамічний підрив, на всюму діапазоні роботи турбіни, впринципі на кожній передачі. По трасі здалося, що на 5 швидкості машина також більш охоче прискорюється, навіть, до 160 кмгод. Чомусь відклалась по трасі цифра 3000 обертів двигуна, таке відчуття, що з 3000 обертів у авто не то, що відкривається 2-ге дихання, але якось не так "унило" воно далі їде.
Як тестувальники відчули роботу чіпу:
Окрім мене чіп тестували 3-є чоловік, які також відчули різницю. 2-є постійних пасажирів, також відчули різницю, причому також спробував запитувати, коли пасажири не знали встановлений чіп чи ні.
Передаю слова тестувавших:
- один на даний момент їздить на Ланос 1,5, але має чималу практику у використанні таких авто як, наприклад, Субару Імперза (був учасником гонок в Одесі). Його слова - "я майже в екстазі від твоєї 2-ї швидкості", сказав, що він би дав приросту по динаміці на процентів 15%, можливо, до 20%
- другий на даний момент їздить на Шевролет Круз 1,8. Його слова, в порівнянні з чіпом і без - "якось вона стала менее овощнее"
Статистика по витраті палива:
- по місту без чіпа - БК показує 7,5-7,8 л., але по факту витрата більша, в районі 8 л. -+ грами (стандартний мінімальний пробіг в день 16 км, 44 світлофори);
- по місту з чіпом - по факту витрата палива стала 8,82 л., при цьому на кожній вільній ділянці, педалька газу натискалась в пол, також в цей період було тестування розгону до 100 кмгод. на сухому і мокрому покритті разів 20, не менше, і були неоднократні прискорення до 120 кмгод, з педалькою в пол;
- по трасі без чіпа - БК показує 4,7-4,9 л. по факту витрата 5-5,5 л. -+ грами - при швидкості 110-130 кмгод;
- по трасі з чіпом - БК показав 5,4 л. - при швидкості 120-140 кмгод з 3-ма пасажирами і кондиціонером(моросило і потіли стекла), по факту не вдалось засікти, тому що їхав з чіпом і без, а заправки в місці призначення не було.
Робота чіпу мені подобається, відчутно більш інтенсивний відгук авто, зваживши всі за і проти, залишаю чіп собі, правда за пророблену роботу по тестуванню, отримав ще невеличку знижку.
P.S. закрив кришку ноутбуку і побачив що він такої ж кольорової гами, як і чіп, верх і низ чорний, а по канту по середині оранжева полоска
Добавлено спустя 3 минуты 26 секунд:
Закупляв матеріали для виготовлення щитів та накладок і помітив такі проставки, які були різних типів та різної висоти (балонів в нас не продають, говорять взриваються як Чорнобильська АЕС). Взяв проставки різної висоту, щоб помірять що краще стане.

Заїхав на автобазарі на яму, відразу поміряв і встановив, потрібно розрізати проставку і запихнути між витка пружини, для спрощення роботи краще підняти авто на домкраті.


Машина стала чуть-чуть вище, але не на багато, що не є проблемою, головне щоб не розгойдувалась

Результат - з того, що встиг прокататись по місту, по ямах і рельсах, то вроді зад зараз так не пробивається і можливо більш устойчивий. Зад машини не так гойдається, якщо гойдати вручну.
Витрати:
- проставки(пара) - 30 грн. (автобазар);
- експлуатація естакади - 3 грн.
Висоту проставки, не було чим заміряти, тому міряв по насечках на ножі, якого благополучно забув на естакаді, томі до витрат можна додати ще 20 грн.
P.S. Розгойдування по нерівній дорозі з пасажирами не встиг перевірити.
Добавлено спустя 5 минут 16 секунд:
Всім привіт, випадково згадав, що моєму авто сьогодні вже півроку, і нарив пам'ятну фотку. Під час вручення авто було під красною накидкою.

Основою вибору авто став бюджетний дизель, економія і динаміка за рахунок турбіни. Бензинові турбіровані двигуни з об'ємом 1 чи 1,2 літра, через стереотипи не внушають довіри, ще тримається думка, про "ізнасілований" движок і заміна його на кожному ТО.
Отже, за даний час наїздив майже 11000 км, середня витрата палива по факту становить 5,83 л/100км, та середня витрата коштів на 1 км становить, 61 коп.
За період експлуатації проробив такі роботи:
- зробив майже повну шумовіброізоляцію авто, якби робив би зараз, можливо по іншому трохи, але б робив, в результаті отримав більш глухі звуки при закриванні капотів і дверей, загальний шум зменшився і звук дощу по криші тепер не заважає слухати музику і розмовляти;
- встановив задні колонки і замінив магнітолу, в результаті звук став об'ємніший, а вести телефонні розмови по Bluetooth каналу стало зручніше;
- встановив підігрів сидінь, в результаті тепліше і приємніше чекати поки до кінця прогріється двигун;
- встановив та активував круіз контроль, результаті на трасі стало приємніше їхати і в населених пунктах обійшовся без декількох штрафів;
- встановив проставки в задні пружини, в результаті зад авто не так розгойдується і пробивається;
- встановив чіп-тюнінг бокс RaceChip Pro2, в результаті авто більш інтенсивно реагує на педаль газу.
Що я можу сказати, після пройденого часу:
Дизайн симпатичний і враження не помінялось щодо дизайну. Робота двигуна і витрата палива впринципі влаштовує, приблизно так як і очікував. Напрягають деякі моменти по роботі в підвісці, не така вона хвальона, як по всіх тестах, по хорошому потрібно міняти пружини і амортизатори, якщо часто трапляється погана дорога. Ну і найбільш обурює різниця між партіями, зазори в дверях, зусилля для закриття дверей, шум з ущільнювачів дверей і т.д., в одних все добре, а в інших проблеми. Але якщо по хорошому судить, то "економія повинна бути економна", на всіх марках і моделях зараз частіше трапляються всілякі здешевлення і казуси. Якщо в цілому, то французи трохи розчарували якістю за такі гроші, багато дуже всяких дрібниць, які кидаються і залишаються в пам'яті, якщо все скласти, то не дуже приємно.
Основний критерій по вибору, двигун, поки не розчарував, прийдесь всі дрібниці до кінця виправити самому. Це простіше, швидше і якісніше зробити самому ніж душити ОД, нерви залишаться в спокої. Будем їздить, будем бачить.

Добавлено спустя 2 минуты 24 секунды:
Відео розгона до 100 і 120 з чіом і без, так як синхронізувати відео кадр в кадр не було часу, то викладаю окремими роліками. Де видно приблизну динаміку та витрату палива.
Без чіпа, розгон до 100
https://www.youtube.com/watch?v=bYG9f8OIt10
Без чіпа, розгон до 120
https://www.youtube.com/watch?v=h5omnF9gmZk
З чіпом, розгон до 100
https://www.youtube.com/watch?v=cMOnW026CcM
З чіпом, розгон до 120
https://www.youtube.com/watch?v=7ke1DbKhPhI
Прохання не звертати уваги на чек, проблема не в чіпі. Також так як відео не синхронізоване важко зважити за і проти.
Результат
За період тестування, катався по місту, по трасі, розганявсь до 100, знімав чіп, ставив чіп, регулював налаштування чіпа, найбільше сподобався режим F2, причому чималий пробіг був на мокрому покритті, отже ділюся своїми особистими враження. Це моє ІМХО, прошу сильно не пінать.
Всі тести проводились на зимовій гумі, так як вже перезувся і удачно зловив шуруп.
Як я розумію роботу чіпу:
Чіп підправляє сигнал датчика тиску палива, а ЕБУ у свою чергу перераховує параметри і модифікується вприск палива і надув турбіни, при цьому не порушується і не відключається штатна система захисту ЕБУ, якщо не правильно виставити налаштування, ЕБУ буде сигналізувати про помилки. Всі двигуни із заводу налаштовані на оптимальну роботу, для всіх режимів експлуатації, кліматичних умов, якості використованих матеріалів, тобто роботу можна коригувати +- туда сюда. Чіп менше вносить змін в роботу двигуна ніж чіп-тюнінг ЕБУ, тому нічого критичного в роботі чіпу не бачу, це не відключення "отсекателя" красної зони тахометру чи тому подібне.
Як я відчуваю роботу чіпу:
В момент інтесивної роботи турбіни відчувається більш динамічний підрив, на всюму діапазоні роботи турбіни, впринципі на кожній передачі. По трасі здалося, що на 5 швидкості машина також більш охоче прискорюється, навіть, до 160 кмгод. Чомусь відклалась по трасі цифра 3000 обертів двигуна, таке відчуття, що з 3000 обертів у авто не то, що відкривається 2-ге дихання, але якось не так "унило" воно далі їде.
Як тестувальники відчули роботу чіпу:
Окрім мене чіп тестували 3-є чоловік, які також відчули різницю. 2-є постійних пасажирів, також відчули різницю, причому також спробував запитувати, коли пасажири не знали встановлений чіп чи ні.
Передаю слова тестувавших:
- один на даний момент їздить на Ланос 1,5, але має чималу практику у використанні таких авто як, наприклад, Субару Імперза (був учасником гонок в Одесі). Його слова - "я майже в екстазі від твоєї 2-ї швидкості", сказав, що він би дав приросту по динаміці на процентів 15%, можливо, до 20%
- другий на даний момент їздить на Шевролет Круз 1,8. Його слова, в порівнянні з чіпом і без - "якось вона стала менее овощнее"
Статистика по витраті палива:
- по місту без чіпа - БК показує 7,5-7,8 л., але по факту витрата більша, в районі 8 л. -+ грами (стандартний мінімальний пробіг в день 16 км, 44 світлофори);
- по місту з чіпом - по факту витрата палива стала 8,82 л., при цьому на кожній вільній ділянці, педалька газу натискалась в пол, також в цей період було тестування розгону до 100 кмгод. на сухому і мокрому покритті разів 20, не менше, і були неоднократні прискорення до 120 кмгод, з педалькою в пол;
- по трасі без чіпа - БК показує 4,7-4,9 л. по факту витрата 5-5,5 л. -+ грами - при швидкості 110-130 кмгод;
- по трасі з чіпом - БК показав 5,4 л. - при швидкості 120-140 кмгод з 3-ма пасажирами і кондиціонером(моросило і потіли стекла), по факту не вдалось засікти, тому що їхав з чіпом і без, а заправки в місці призначення не було.
Робота чіпу мені подобається, відчутно більш інтенсивний відгук авто, зваживши всі за і проти, залишаю чіп собі, правда за пророблену роботу по тестуванню, отримав ще невеличку знижку.
P.S. закрив кришку ноутбуку і побачив що він такої ж кольорової гами, як і чіп, верх і низ чорний, а по канту по середині оранжева полоска

Добавлено спустя 3 минуты 26 секунд:
Закупляв матеріали для виготовлення щитів та накладок і помітив такі проставки, які були різних типів та різної висоти (балонів в нас не продають, говорять взриваються як Чорнобильська АЕС). Взяв проставки різної висоту, щоб помірять що краще стане.

Заїхав на автобазарі на яму, відразу поміряв і встановив, потрібно розрізати проставку і запихнути між витка пружини, для спрощення роботи краще підняти авто на домкраті.


Машина стала чуть-чуть вище, але не на багато, що не є проблемою, головне щоб не розгойдувалась

Результат - з того, що встиг прокататись по місту, по ямах і рельсах, то вроді зад зараз так не пробивається і можливо більш устойчивий. Зад машини не так гойдається, якщо гойдати вручну.
Витрати:
- проставки(пара) - 30 грн. (автобазар);
- експлуатація естакади - 3 грн.
Висоту проставки, не було чим заміряти, тому міряв по насечках на ножі, якого благополучно забув на естакаді, томі до витрат можна додати ще 20 грн.
P.S. Розгойдування по нерівній дорозі з пасажирами не встиг перевірити.
Добавлено спустя 5 минут 16 секунд:
Всім привіт, випадково згадав, що моєму авто сьогодні вже півроку, і нарив пам'ятну фотку. Під час вручення авто було під красною накидкою.

Основою вибору авто став бюджетний дизель, економія і динаміка за рахунок турбіни. Бензинові турбіровані двигуни з об'ємом 1 чи 1,2 літра, через стереотипи не внушають довіри, ще тримається думка, про "ізнасілований" движок і заміна його на кожному ТО.
Отже, за даний час наїздив майже 11000 км, середня витрата палива по факту становить 5,83 л/100км, та середня витрата коштів на 1 км становить, 61 коп.
За період експлуатації проробив такі роботи:
- зробив майже повну шумовіброізоляцію авто, якби робив би зараз, можливо по іншому трохи, але б робив, в результаті отримав більш глухі звуки при закриванні капотів і дверей, загальний шум зменшився і звук дощу по криші тепер не заважає слухати музику і розмовляти;
- встановив задні колонки і замінив магнітолу, в результаті звук став об'ємніший, а вести телефонні розмови по Bluetooth каналу стало зручніше;
- встановив підігрів сидінь, в результаті тепліше і приємніше чекати поки до кінця прогріється двигун;
- встановив та активував круіз контроль, результаті на трасі стало приємніше їхати і в населених пунктах обійшовся без декількох штрафів;
- встановив проставки в задні пружини, в результаті зад авто не так розгойдується і пробивається;
- встановив чіп-тюнінг бокс RaceChip Pro2, в результаті авто більш інтенсивно реагує на педаль газу.
Що я можу сказати, після пройденого часу:
Дизайн симпатичний і враження не помінялось щодо дизайну. Робота двигуна і витрата палива впринципі влаштовує, приблизно так як і очікував. Напрягають деякі моменти по роботі в підвісці, не така вона хвальона, як по всіх тестах, по хорошому потрібно міняти пружини і амортизатори, якщо часто трапляється погана дорога. Ну і найбільш обурює різниця між партіями, зазори в дверях, зусилля для закриття дверей, шум з ущільнювачів дверей і т.д., в одних все добре, а в інших проблеми. Але якщо по хорошому судить, то "економія повинна бути економна", на всіх марках і моделях зараз частіше трапляються всілякі здешевлення і казуси. Якщо в цілому, то французи трохи розчарували якістю за такі гроші, багато дуже всяких дрібниць, які кидаються і залишаються в пам'яті, якщо все скласти, то не дуже приємно.
Основний критерій по вибору, двигун, поки не розчарував, прийдесь всі дрібниці до кінця виправити самому. Це простіше, швидше і якісніше зробити самому ніж душити ОД, нерви залишаться в спокої. Будем їздить, будем бачить.
Востаннє редагувалось 08 грудня 2013, 20:29 користувачем y.dengaev, всього редагувалось 2 разів.
- ghost_lv
- Пешеход
- Повідомлень: 79
- З нами з: 09 лютого 2009, 13:20
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: Jumpy & C4 VTS
- Телефон: 0962488823
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
також дивлюсь в бік цієї машини, і також брав би білу. Найбільше насторожує шумоізоляція. Тестував бензинову версію - двигун чути досить сильно. А як було з дизелем одразу після купівлі? І ще одне: як веде себе пічка зранку? довго прогрівається?
є: Jumpy 2.0 HDI '07 & C4 VTS "05
були: XM 2.1TD '93 & Xantia 2.0 8v '94
були: XM 2.1TD '93 & Xantia 2.0 8v '94
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 листопада 2013, 08:04
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Звідки: Житомир
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
ghost_lv, шумоізоляція як і у всіх бюджетних авто, я собі її трохи покращив, дизель відчутно звичайно, але не так, що їдеш і постійно згадуєш трактор. Як прогріється, то добре гріє, але по часу трохи довго прогрівається, знову ж таки шумка, підігрів сидінь це трохи компенсує. При -5 було нормально, побачим як буде гріться при -30
- ghost_lv
- Пешеход
- Повідомлень: 79
- З нами з: 09 лютого 2009, 13:20
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: Jumpy & C4 VTS
- Телефон: 0962488823
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
н-да ... в бензиновій фабії таких проблем нема ... мабуть не вийде дружину пересадити 

є: Jumpy 2.0 HDI '07 & C4 VTS "05
були: XM 2.1TD '93 & Xantia 2.0 8v '94
були: XM 2.1TD '93 & Xantia 2.0 8v '94
- Amateur
- Знаток
- Повідомлень: 996
- З нами з: 04 грудня 2011, 20:56
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 HDI 92 актив
- Звідки: Димитров
- Дякував (ла): 67 разів
- Подякували: 43 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
мододчага
, Автолюбитель с большой буквы
, наконец то на дизеле кто то испытал чип-тюнинг.


Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину