
ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 листопада 2013, 08:04
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Звідки: Житомир
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Стать:
Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
Всім привіт, вирішив спробувати завести бортовий журнал хоч на одну машину, побачим що з цього вийде 

- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 листопада 2013, 08:04
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Звідки: Житомир
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
**********************************Мої фото**********************************
Фотки мого Сітроена:

Біля личаківського цвинтаря
Всі фото
Спробував сфоткати брудну машину в похмурий день.

Всі фото
Фотки мого Сітроена:

Біля личаківського цвинтаря
Всі фото
Показувати

Всі фото
Показувати
Востаннє редагувалось 14 листопада 2013, 10:40 користувачем y.dengaev, всього редагувалось 2 разів.
- pegonak
- МИСТЕР АВТОКЛУБА 2013
- Повідомлень: 7151
- З нами з: 07 серпня 2010, 02:29
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 1.6 HDi 90
- № клубной карты: 000086
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 665 разів
- Подякували: 545 разів
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
Та цей авто фотографують більш за будь яку фото-модель!
Гарний авто! Вітаю на форумі! Розказуй свої враження =)

Гарний авто! Вітаю на форумі! Розказуй свої враження =)
Боже великий, єдиний, нам Україну храни...
Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 листопада 2013, 08:04
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Звідки: Житомир
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
**********************************Шумовіброізоляція**********************************
Шумовіброізоляція (можна, певно, назвати повна) - капоти, криша, двері, дніще, багажнік, моторний щит (те що можна було дістати не знімаючи панель)
Процес шумки капоту:
матеріали: вібра, клейкий ізолон.
- вирізаєм з бумаги шаблон, прикладаючи лист бумаги до форм на капоті;
- вирізаєм по бумажному шаблоні вібру і клеїм на капот у форми, прикатуючи роліком;
- вирізаєм ізолон по тих же формах, але з запасом по контуру 2 см, таким чино закриється вібра і ізолон буде мати місце проклейки не тільки по вібри, а й по металу капота;
- вирізаєм з ізолона загальний щит, прикладаючи до капоту по заводському місці;
- прорізаєм дирки під пістони;
- прикладаєм ізолоновий щит і закріпляєм пістонами;
Пістони купляв на авторинку жигульовські. Карпетом ізолон не проклеював, ізолоновий щит на літо можна знімати а на зиму ставити.





Процес шумки кришки багажніку:
матеріали: вібра, клейкий ізолон, карпет.
- вирізаєм вібру кусками і клеїм куди дістаєм всередині багажніку;
- вирізаєм ізолон по формі багажніка так, як ви хочете щоб було прикрито;
- клеїм ізолон на карпет, карпет вирізаєм із запасом 10 см;
- клеїм загортуючи запас карпета на ізолон з другої сторони, я використовув те що було під рукою, момент універсальний;
- на ізолоні обклеєному карпетом прорізаєм отвори під пістони;
- в дирки де будуть пістони, вставляєм резинові проставки (резінове кольцо з диркою в середині і невеличким прорізом по канту);
- ізолон з карпетом кріпим на пістони.
Пістони і резинові проставки купляв на авторинку вазовські.



Процес шумки багажніку:
матеріали: вібра Викар FA 2,3мм, клейкий фольгоізолон 8, шумка Викар I-8 - Викар I-4.
- вирізаєм вібру кусками і клеїм на арки куди можем дістати рукою;
- вирізаєм фольгоізолон кусками і клеїм на арки куди можем дістати рукою;
- вирізаєм вібру кусками і клеїм на крило куди можем дістати рукою;
- вирізаєм фольгоізолон кусками і на крило куди можем дістати рукою;
- максимально обклеюєм віброю стакани;
- максимально обклеюєм шумкою(Викар Fi-8) стакани;
- обклеюєм віброю дно багажніку;
- обклеюєм шумкою(Викар Fi-4) дно багажніку;








Процес шумки дверей:
матеріали: вібра 2мм, шумка(фольгоізолон з віброй 1 мм) 8 мм
процес розборки:
- відкручуєм вінтіки всі вінтіка з карт;
- передні карти починаєм знімати з кутика біля зеркала і далі по периметру відщьолкуєм пістони, бажано допомагати лапкоподібним інструментом;
- задні карти починаєм знімати знижу по тому ж принципу;
- клеїм на внутрішню поверхню карти антІскрип де це потрібно;
- знімаєм заводські пилезахисні матеріали з дверей;







Процес шумки дніща:
матеріали: вібра (Віброфільтр) 2 - 3мм, шумка (Софт) 6 - 10 мм
процес розборки:
- знімаєм сідушки, відкручуючи 4 болти і відключаючи фіштки від сидінь;
- знімаєм центральну консоль (частина ручніку) - ззаді у великому підстаканнику знімаєм заглушку і відкручуєм гайку, потім піднімаєм ручнік і тянем на себе, відщьолкнувши пердню частину із защьолок;
- знімаєм центральну консоль (частина КПП) - ззаді відкручуєм гайку яку бачим після зняття консолі (частина ручніку), відщьолкуєм з пістонів обліщовочну пластмасу управляння кондиціонером, за нею відкручуєм 2 вінтіки, псіля цього з обох строін викручуєм вінтік і вищьолкуєм пістон;
- відцьолкуєм по 4 пістоні з бокової частини ковроліну з водійської та пасажирської сторони в районі заокруглення порогу;
- відцьолкуєм ковролін по порогах;
- врозрізаєм ковролін в районі склопідіймачів центральної консоллі,а також в райноні печки, щоб була змога його вийняти, без зняття непотрібного;
- знімаєм ковролін;
- знімаєм заводську шумку;
- відкручуєм кронштейн ручніку та КПП;








Процес шумки криши:
матеріали: вібра 2мм, шумка(софт) 6 мм
процес розборки:
- відкручуєм козирки;
- відкручуєм ремені на центральних стойках;
- віджимаєм 2 пістони зззаді на потолку;
- відєднуєм плафон;
- знімає пластмаси центральних стойок (віджимаєм і тянем чуть донизу);
- знімає пластмаси передніхстойок (на пістоних, легенько по чуть тянем);
- знімає пластмаси задніх стойок (на пістоних, легенько по чуть тянем);
- з 2-х боків ловим потолок.




Результат - процентів 30 шуму менше, менше чутно двигун і краще грає музика
Витрати:
- капоти (моторний відсік, багажнік) - 400 грн;
- багажнік, двері - 1550 грн;
- дніще, моторний щит - 1200 грн;
- криша - 200 грн;
Фотозвіт
Шумовіброізоляція (можна, певно, назвати повна) - капоти, криша, двері, дніще, багажнік, моторний щит (те що можна було дістати не знімаючи панель)
Процес шумки капоту:
матеріали: вібра, клейкий ізолон.
- вирізаєм з бумаги шаблон, прикладаючи лист бумаги до форм на капоті;
- вирізаєм по бумажному шаблоні вібру і клеїм на капот у форми, прикатуючи роліком;
- вирізаєм ізолон по тих же формах, але з запасом по контуру 2 см, таким чино закриється вібра і ізолон буде мати місце проклейки не тільки по вібри, а й по металу капота;
- вирізаєм з ізолона загальний щит, прикладаючи до капоту по заводському місці;
- прорізаєм дирки під пістони;
- прикладаєм ізолоновий щит і закріпляєм пістонами;
Пістони купляв на авторинку жигульовські. Карпетом ізолон не проклеював, ізолоновий щит на літо можна знімати а на зиму ставити.





Процес шумки кришки багажніку:
матеріали: вібра, клейкий ізолон, карпет.
- вирізаєм вібру кусками і клеїм куди дістаєм всередині багажніку;
- вирізаєм ізолон по формі багажніка так, як ви хочете щоб було прикрито;
- клеїм ізолон на карпет, карпет вирізаєм із запасом 10 см;
- клеїм загортуючи запас карпета на ізолон з другої сторони, я використовув те що було під рукою, момент універсальний;
- на ізолоні обклеєному карпетом прорізаєм отвори під пістони;
- в дирки де будуть пістони, вставляєм резинові проставки (резінове кольцо з диркою в середині і невеличким прорізом по канту);
- ізолон з карпетом кріпим на пістони.
Пістони і резинові проставки купляв на авторинку вазовські.



Процес шумки багажніку:
матеріали: вібра Викар FA 2,3мм, клейкий фольгоізолон 8, шумка Викар I-8 - Викар I-4.
- вирізаєм вібру кусками і клеїм на арки куди можем дістати рукою;
- вирізаєм фольгоізолон кусками і клеїм на арки куди можем дістати рукою;
- вирізаєм вібру кусками і клеїм на крило куди можем дістати рукою;
- вирізаєм фольгоізолон кусками і на крило куди можем дістати рукою;
- максимально обклеюєм віброю стакани;
- максимально обклеюєм шумкою(Викар Fi-8) стакани;
- обклеюєм віброю дно багажніку;
- обклеюєм шумкою(Викар Fi-4) дно багажніку;








Процес шумки дверей:
матеріали: вібра 2мм, шумка(фольгоізолон з віброй 1 мм) 8 мм
процес розборки:
- відкручуєм вінтіки всі вінтіка з карт;
- передні карти починаєм знімати з кутика біля зеркала і далі по периметру відщьолкуєм пістони, бажано допомагати лапкоподібним інструментом;
- задні карти починаєм знімати знижу по тому ж принципу;
- клеїм на внутрішню поверхню карти антІскрип де це потрібно;
- знімаєм заводські пилезахисні матеріали з дверей;







Процес шумки дніща:
матеріали: вібра (Віброфільтр) 2 - 3мм, шумка (Софт) 6 - 10 мм
процес розборки:
- знімаєм сідушки, відкручуючи 4 болти і відключаючи фіштки від сидінь;
- знімаєм центральну консоль (частина ручніку) - ззаді у великому підстаканнику знімаєм заглушку і відкручуєм гайку, потім піднімаєм ручнік і тянем на себе, відщьолкнувши пердню частину із защьолок;
- знімаєм центральну консоль (частина КПП) - ззаді відкручуєм гайку яку бачим після зняття консолі (частина ручніку), відщьолкуєм з пістонів обліщовочну пластмасу управляння кондиціонером, за нею відкручуєм 2 вінтіки, псіля цього з обох строін викручуєм вінтік і вищьолкуєм пістон;
- відцьолкуєм по 4 пістоні з бокової частини ковроліну з водійської та пасажирської сторони в районі заокруглення порогу;
- відцьолкуєм ковролін по порогах;
- врозрізаєм ковролін в районі склопідіймачів центральної консоллі,а також в райноні печки, щоб була змога його вийняти, без зняття непотрібного;
- знімаєм ковролін;
- знімаєм заводську шумку;
- відкручуєм кронштейн ручніку та КПП;








Процес шумки криши:
матеріали: вібра 2мм, шумка(софт) 6 мм
процес розборки:
- відкручуєм козирки;
- відкручуєм ремені на центральних стойках;
- віджимаєм 2 пістони зззаді на потолку;
- відєднуєм плафон;
- знімає пластмаси центральних стойок (віджимаєм і тянем чуть донизу);
- знімає пластмаси передніхстойок (на пістоних, легенько по чуть тянем);
- знімає пластмаси задніх стойок (на пістоних, легенько по чуть тянем);
- з 2-х боків ловим потолок.




Результат - процентів 30 шуму менше, менше чутно двигун і краще грає музика
Витрати:
- капоти (моторний відсік, багажнік) - 400 грн;
- багажнік, двері - 1550 грн;
- дніще, моторний щит - 1200 грн;
- криша - 200 грн;
Фотозвіт
Востаннє редагувалось 14 листопада 2013, 10:50 користувачем y.dengaev, всього редагувалось 5 разів.
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 листопада 2013, 08:04
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Звідки: Житомир
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
**********************************Акустика**********************************
Вирішив встановити магнітолу з функцією "Гучний зв'язок" по каналу Bluetooth та замінити задні динаміки. Магнітола по каналу Bluetooth може програвати звук з телефону, тобто звук перенаправляється на магнітолу і можна хоч аудіокнижку слухати, хоч звук фільму транслювати, хоч музику слухати.
Пророблені роботи:
- заміна передніх динамиків;
- встановлення задніх динамиків;
- заміна магнітоли;
- протяжка проводів.
Процес встановлення магнітоли:
Магнітола підключена через переходнік без врізки в стандарну проводку, щоб для поїздки на сервіс можна було за 3 хв зняти і поставити рідню.


]

Процес встановлення передніх динаміків:
- знімаєм пластик із передніх бокових стойок, відщьолкнувши пістони;
- з правої сторони на кришці динаміка широкою тонкою викруткою або ножиком відщьолкуєм заглушку з надписом "Аірбек" (комплектація Тенданс) та відкручуєм вінтік;
- відщьолкуєм кришки динаміків;
- відкручуєм вінтікі та замінюєм динаміки.
- розбираєм заводську фішку, щоб надіти контакти на динамік або виготовляєм переходнік.
Динаміки встановлені діаметром 17 см і висотою 55 мм (особливо вищы не стануть, без переробок пластикової кришки полки або заміни торсіонів кришки багажника на амартізатори). Заводські динаміки висотою 35 мм, тому використовувалися проставки, зроблені з накладних кришок на динаміки.
Проводка під задні динаміки протягнута під ковроліном в місцях стандартної проводки.
Процесс встановлення задніх динаміків:
- опускаєм спинки задніх сидінь;
- знімаєм пластик з задніх бокових стойок, відщьолкнувши пістони;
- в тому місці де сідушка прикриває пластик полки знімаєм 4 пістони;
- відщьолкуєм пластик полки, відключаєм додатковий плафон стопів;
- знімаєм кришку, знімаєм шумку і приступаєм до встановлення динаміків.
Динаміки встановлені діаметром 17см та висотою 55 мм. Заводські динаміки висотою 35 мм, тому використовувались проставки зроблені з накладних кришок на динаміки.
Проводка під задні динаміки протягнута під ковроліном у місцях стандартної проводки.

Процес встановлення мікрофону:
Корпус для стандартного мікрофона магнітоли, який винесений з під панельки, для кращої чутливості і заміни в будь-який час на інший зі штекером штекер 3,5 джек., взятий з мікрофону http://www.genius.ru/products.aspx?pnum=3114" onclick="window.open(this.href);return false;. З магнітоли виходить подовжувач, який закріплений під пластмасовою кришкою передньої лівої стойки, а там вже підключається мікрофон.




Витрати:
- динаміки передні (Sony 1327se) - 280 грн - (Автозвук);
- динаміки задні - (Sony 1727se) - 310 грн - (Автозвук);
- магнітола (Sony DSX-A50BTE) - 750 грн - (Автозвук);
- мікрофон (Genius MIC-01С) - 25 грн - (Комп'ютерный магазин);
- переходнік на єврофішку та антену (під шкоду, переставляв контакти під себе) — 150 грн — (Радіодеталі).
Фотозвіт
Вирішив встановити магнітолу з функцією "Гучний зв'язок" по каналу Bluetooth та замінити задні динаміки. Магнітола по каналу Bluetooth може програвати звук з телефону, тобто звук перенаправляється на магнітолу і можна хоч аудіокнижку слухати, хоч звук фільму транслювати, хоч музику слухати.
Пророблені роботи:
- заміна передніх динамиків;
- встановлення задніх динамиків;
- заміна магнітоли;
- протяжка проводів.
Процес встановлення магнітоли:
Магнітола підключена через переходнік без врізки в стандарну проводку, щоб для поїздки на сервіс можна було за 3 хв зняти і поставити рідню.




Процес встановлення передніх динаміків:
- знімаєм пластик із передніх бокових стойок, відщьолкнувши пістони;
- з правої сторони на кришці динаміка широкою тонкою викруткою або ножиком відщьолкуєм заглушку з надписом "Аірбек" (комплектація Тенданс) та відкручуєм вінтік;
- відщьолкуєм кришки динаміків;
- відкручуєм вінтікі та замінюєм динаміки.
- розбираєм заводську фішку, щоб надіти контакти на динамік або виготовляєм переходнік.
Динаміки встановлені діаметром 17 см і висотою 55 мм (особливо вищы не стануть, без переробок пластикової кришки полки або заміни торсіонів кришки багажника на амартізатори). Заводські динаміки висотою 35 мм, тому використовувалися проставки, зроблені з накладних кришок на динаміки.
Проводка під задні динаміки протягнута під ковроліном в місцях стандартної проводки.
Процесс встановлення задніх динаміків:
- опускаєм спинки задніх сидінь;
- знімаєм пластик з задніх бокових стойок, відщьолкнувши пістони;
- в тому місці де сідушка прикриває пластик полки знімаєм 4 пістони;
- відщьолкуєм пластик полки, відключаєм додатковий плафон стопів;
- знімаєм кришку, знімаєм шумку і приступаєм до встановлення динаміків.
Динаміки встановлені діаметром 17см та висотою 55 мм. Заводські динаміки висотою 35 мм, тому використовувались проставки зроблені з накладних кришок на динаміки.
Проводка під задні динаміки протягнута під ковроліном у місцях стандартної проводки.

Процес встановлення мікрофону:
Корпус для стандартного мікрофона магнітоли, який винесений з під панельки, для кращої чутливості і заміни в будь-який час на інший зі штекером штекер 3,5 джек., взятий з мікрофону http://www.genius.ru/products.aspx?pnum=3114" onclick="window.open(this.href);return false;. З магнітоли виходить подовжувач, який закріплений під пластмасовою кришкою передньої лівої стойки, а там вже підключається мікрофон.




Витрати:
- динаміки передні (Sony 1327se) - 280 грн - (Автозвук);
- динаміки задні - (Sony 1727se) - 310 грн - (Автозвук);
- магнітола (Sony DSX-A50BTE) - 750 грн - (Автозвук);
- мікрофон (Genius MIC-01С) - 25 грн - (Комп'ютерный магазин);
- переходнік на єврофішку та антену (під шкоду, переставляв контакти під себе) — 150 грн — (Радіодеталі).
Фотозвіт
Востаннє редагувалось 14 листопада 2013, 10:51 користувачем y.dengaev, всього редагувалось 4 разів.
- pegonak
- МИСТЕР АВТОКЛУБА 2013
- Повідомлень: 7151
- З нами з: 07 серпня 2010, 02:29
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 1.6 HDi 90
- № клубной карты: 000086
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 665 разів
- Подякували: 545 разів
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
Ого! Молодець! 

Боже великий, єдиний, нам Україну храни...
Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
Борт-журнал
Не користуйтесь цитатами - пп.2.6
-
- Прохожий
- Повідомлень: 30
- З нами з: 14 листопада 2013, 08:04
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C-Elysee
- Звідки: Житомир
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 2 рази
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
Вирішив спробувати встановити круіз контроль (далі КК) та активувати його через Diagbox з допомогою діагностичного кабелю.
Замовив ручку управління КК та діагностичний кабель з просторів Китаю. Встановив ручку КК на штатне місце.







Витрати:
- ручка КК - 30 доларів - (http://www.aliexpress.com/item/Peugeot- ... 74101.html" onclick="window.open(this.href);return false;);
- діагностичний кабель - 70 доларів - (http://www.aliexpress.com/item/Lexia-Le ... 62282.html" onclick="window.open(this.href);return false;);
Діагностичне ПЗ йде з кабелем, але можна взяти, наприклад, тут - (http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4356706" onclick="window.open(this.href);return false;)
Результат:
Для мого авто Diagbox не дає активувати КК як додаткову опцію, виводиться повідомлення, що для вашого авто це не можливо.
Якщо змінювати параметри вручну, то на приборці починає відображатись значоки ліміту і круізу, але якщо знімаєм з паузи, то цифри або прочерки моргають, що свідчить з мануала про помилку і ні круіз ні ліміт не працює.
Знайшов слідуючу інформацію: доустновити круіз можна не на всі типи двигунів(точніше блоків управління, які відповідають за двигун), але якщо як опцію замовляти, то можна, тобто на заводі програмно блокують цю опцію.

"Комплект для установки круиз-контроля предназначен и продается для 208 (A9), C3 (A51) и 301 (M3)/ CElysée (M4), так же как, начиная с номера OPR O 11620 для: 206+ (T3E), 207 (A7), 308 (T7), Expert3/Jumpy3 (G9). Таблица предназначений "двигатель/обозначение" открывается щелчком по пиктограмме (таблица применимости)"

Судячи з приведеної інформації вище, то круіз можна доустановити на авто з двигуном 1,2 і думаю, що можна активувати його в ОД, якщо адекватний, якщо ж ні, то, можна провести активацію методом як для двигунів 1,6.
Для двигунів 1,6 аналогічна активація, як для двигуна 1,2 не можлива, але про варіант можливої активації КК для дизельного двигуна 1,6 (думаю що, для бензинового 1,6 можна активувати КК по таком ж принципу), можна почитати тут - Вариант активации круиз контроля на Citroen C-Elysee (Peugeot 301) і тут Вариант активации ограничителя скорости на Citroen C-Elysee (Peugeot 301).
КК встановлено, активовано і протестовано, нарікань немає, все працює як в інструкціїї:
- при включенні КК відображається значок КК на панелі приборів, в стані "Пауза" з прочерками;

- після перемикання на 4 або 5 швидкість знімаємо КК з паузи кнопкою з торця ручки КК і кнопками "+" або "-" вибираємо бажану швидкість;
- авто підтримує задану швидкість;

- якщо ставим КК на паузу кнопкою з торця ручки КК, то КК стає на паузу;
- якщо натискаємо педаль гальма, то КК стає на паузу;
- якщо натискаєм педаль щеплення, то КК стає на паузу;

- якщо їдем з гірки або додаєм обертів педалю газу, то швидкість моргає, після того як відпустить педаль або з'їхати з гірки, то КК по мірі зменшення поточної швидкості до заданої швидкості знов починає її підтримувати.
Замовив ручку управління КК та діагностичний кабель з просторів Китаю. Встановив ручку КК на штатне місце.







Витрати:
- ручка КК - 30 доларів - (http://www.aliexpress.com/item/Peugeot- ... 74101.html" onclick="window.open(this.href);return false;);
- діагностичний кабель - 70 доларів - (http://www.aliexpress.com/item/Lexia-Le ... 62282.html" onclick="window.open(this.href);return false;);
Діагностичне ПЗ йде з кабелем, але можна взяти, наприклад, тут - (http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4356706" onclick="window.open(this.href);return false;)
Результат:
Для мого авто Diagbox не дає активувати КК як додаткову опцію, виводиться повідомлення, що для вашого авто це не можливо.
Якщо змінювати параметри вручну, то на приборці починає відображатись значоки ліміту і круізу, але якщо знімаєм з паузи, то цифри або прочерки моргають, що свідчить з мануала про помилку і ні круіз ні ліміт не працює.
Знайшов слідуючу інформацію: доустновити круіз можна не на всі типи двигунів(точніше блоків управління, які відповідають за двигун), але якщо як опцію замовляти, то можна, тобто на заводі програмно блокують цю опцію.

"Комплект для установки круиз-контроля предназначен и продается для 208 (A9), C3 (A51) и 301 (M3)/ CElysée (M4), так же как, начиная с номера OPR O 11620 для: 206+ (T3E), 207 (A7), 308 (T7), Expert3/Jumpy3 (G9). Таблица предназначений "двигатель/обозначение" открывается щелчком по пиктограмме (таблица применимости)"

Судячи з приведеної інформації вище, то круіз можна доустановити на авто з двигуном 1,2 і думаю, що можна активувати його в ОД, якщо адекватний, якщо ж ні, то, можна провести активацію методом як для двигунів 1,6.
Для двигунів 1,6 аналогічна активація, як для двигуна 1,2 не можлива, але про варіант можливої активації КК для дизельного двигуна 1,6 (думаю що, для бензинового 1,6 можна активувати КК по таком ж принципу), можна почитати тут - Вариант активации круиз контроля на Citroen C-Elysee (Peugeot 301) і тут Вариант активации ограничителя скорости на Citroen C-Elysee (Peugeot 301).
КК встановлено, активовано і протестовано, нарікань немає, все працює як в інструкціїї:
- при включенні КК відображається значок КК на панелі приборів, в стані "Пауза" з прочерками;

- після перемикання на 4 або 5 швидкість знімаємо КК з паузи кнопкою з торця ручки КК і кнопками "+" або "-" вибираємо бажану швидкість;
- авто підтримує задану швидкість;

- якщо ставим КК на паузу кнопкою з торця ручки КК, то КК стає на паузу;
- якщо натискаємо педаль гальма, то КК стає на паузу;
- якщо натискаєм педаль щеплення, то КК стає на паузу;

- якщо їдем з гірки або додаєм обертів педалю газу, то швидкість моргає, після того як відпустить педаль або з'їхати з гірки, то КК по мірі зменшення поточної швидкості до заданої швидкості знов починає її підтримувати.
Востаннє редагувалось 14 листопада 2013, 10:55 користувачем y.dengaev, всього редагувалось 5 разів.
-
- Командор
- Повідомлень: 4774
- З нами з: 02 квітня 2013, 10:07
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 208 VTi
- № клубной карты: 000276
- Звідки: Kiev
- Дякував (ла): 474 рази
- Подякували: 360 разів
- Стать:
Re: Citroen C-Elysee 1.6 HDI White
Гарненька біленька) 

Никогда не мстите подлым людям. Просто станьте счастливыми, а они этого не переживут.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину