ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
Модератор: pegonak
-
- Прохожий
- Повідомлень: 1
- З нами з: 15 листопада 2017, 08:06
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C4
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
Re: 308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
Добрый день. Тоже интересует этот вопрос. Запостите в тему или вышлите в личку контакты мастеров.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 1
- З нами з: 21 лютого 2018, 20:10
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: C4 GP
- Звідки: Lviv
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
Re: 308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
Всем привет. Также ищу кто и где может заменить МСК, задолбался лить масло. Кто уже сделал напишите пожалуйста контакт. Спасибо.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 1
- З нами з: 18 березня 2019, 14:30
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
Re: 308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
Добрый день! Также интересует где можно поменять МСК без снятия ГБЦ в Киеве.
Напишите пожалуйста контакт где делали Вы!
Спасибо.
Напишите пожалуйста контакт где делали Вы!
Спасибо.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 2
- З нами з: 08 серпня 2019, 09:37
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Стать:
Re: 308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
Добрый день,
Перечитал тему но так и не нашёл контакты где зханимаются заменой МСК. Подскажите кто делал, пожалуйста
Перечитал тему но так и не нашёл контакты где зханимаются заменой МСК. Подскажите кто делал, пожалуйста
-
- Прохожий
- Повідомлень: 1
- З нами з: 29 травня 2020, 11:21
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
Re: 308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
308 SW 2011, 1,6, EP6.
Масло міняв з першого дня через 10 тис. (а не 20, як радить мануал).
Жор масла почався ще на 50 тис.
На 120 тис. - синій дим після холостих (в корках - ти "герой"), жор 0,5-0,7 л на 1000 км, але тяга в нормі, розхід на трасі Львів-Косино (через перевал!) при спокійній їзді склав 5,5 л, що викликало сумніви у зносі двигуна.
УВАГА офіціали радили раз 5 - КАПІТАЛКУ.
На 160 тис. їздити стало неможливо.
Погугливши питання, прийняв рішення:
1.Замінити сальники клапанів без зняття голови, а разом і ланцюг і передній сальник колінвала. Ще якесь кільце на розподільчому валі офіціали порадили.
2.Заміна масла (з попередньою "швидкою" промивкою системи змащення присадкою) на 0W-30 Total 9000 - ПОВНОЗОЛЬНЕ (без пояснень - погугліть).
3.2-х кратна промивка паливної системи присадками в паливо.
4.Для повного "щастя" - присадка Liqui Moly Molygen MotorProtect в масло.
Результат - на 10 тис. жор з 6 л зменшився до 1 л, диму як і не було, двигун працює тихо, хоча під кінець терміну заміни маса - відчувається, що не новий.
Про капіталку забув і думати.
Як для 170 тис. на важкий кузов з 1,6 двигуном - цілком прийнятно.
Ще порада - не економте на якості пального, але і загинати до максимуму не варто.
Масло міняв з першого дня через 10 тис. (а не 20, як радить мануал).
Жор масла почався ще на 50 тис.
На 120 тис. - синій дим після холостих (в корках - ти "герой"), жор 0,5-0,7 л на 1000 км, але тяга в нормі, розхід на трасі Львів-Косино (через перевал!) при спокійній їзді склав 5,5 л, що викликало сумніви у зносі двигуна.
УВАГА офіціали радили раз 5 - КАПІТАЛКУ.
На 160 тис. їздити стало неможливо.
Погугливши питання, прийняв рішення:
1.Замінити сальники клапанів без зняття голови, а разом і ланцюг і передній сальник колінвала. Ще якесь кільце на розподільчому валі офіціали порадили.
2.Заміна масла (з попередньою "швидкою" промивкою системи змащення присадкою) на 0W-30 Total 9000 - ПОВНОЗОЛЬНЕ (без пояснень - погугліть).
3.2-х кратна промивка паливної системи присадками в паливо.
4.Для повного "щастя" - присадка Liqui Moly Molygen MotorProtect в масло.
Результат - на 10 тис. жор з 6 л зменшився до 1 л, диму як і не було, двигун працює тихо, хоча під кінець терміну заміни маса - відчувається, що не новий.
Про капіталку забув і думати.
Як для 170 тис. на важкий кузов з 1,6 двигуном - цілком прийнятно.
Ще порада - не економте на якості пального, але і загинати до максимуму не варто.
- vadim-61
- Профессионал
- Повідомлень: 1936
- З нами з: 14 березня 2011, 23:12
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Киа Соренто 3
- Телефон: 0956428832
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 119 разів
- Подякували: 343 рази
- Стать:
Re: 308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
Еще на таком пробеге стоит заняться масло отделителем . Я не знаю конкретно вашу конструкцию . Некоторые достаточно промыть а некоторые не разборные надо менять. Неисправный или забитый сапун - одна из причин повышенного масложора . Картерные газы идут в маслоотделитель. Если исправно масло отделяется и стекает под крышку клапанов . Если не исправно масло не отделяется от газов и идет через впускной коллектор в цилиндры где сгорает или выбрасывается через глушитель. Обычно мотористы на глазок определяют вынув масляный щуп на работающем двигателе. Если сильные газы то 2 причины изношена поршневая или забитый сапун. Вторая причина относительно не дорогая (мой сапун не оригинал 40 евро + работа) Можно начать с неё ,так как первая причина очень дорогая. И понаблюдать . Часто помогает и капиталить не нужно.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 19
- З нами з: 18 травня 2011, 17:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 3008
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Стать:
Re: 308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
Приветствую, пыжеводы. Вот и у меня стало масло уходить хорошим темпом. Пока не скажу сколько точно. Но я так понял, начитавшись других форумов, что пора призадуматься. Двигатель ЕР6 атмосферник. 135 т. км.
Насколько понял можно начать с замены этих колпачков 16 289 220 80, а если глубже - то заменить поршни на более модернизированные 1611701580. Правильно ли я думаю, шановне панство? И может кто знает в Киеве толкового моториста по этому вопросу? Спасибо.
Насколько понял можно начать с замены этих колпачков 16 289 220 80, а если глубже - то заменить поршни на более модернизированные 1611701580. Правильно ли я думаю, шановне панство? И может кто знает в Киеве толкового моториста по этому вопросу? Спасибо.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 39
- З нами з: 04 листопада 2019, 14:00
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 207 SW
- Звідки: Артёмовск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Стать:
Re: 308, масложор, замена сальников клапанов (МСКолпачки)
Я отдал мотор на капиталку в Киев Олегу +380679903949 это его номер позвони узнай.
- За це повідомлення автора VICTOROVI4 подякував:
- eziccc
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину