Вібрування було помічено відносно недавно (на останніх 30-35 т. км пробігу). При чому це спостерігалося на холостих обертах прогрітого двигуна у досить вузькому діапазоні температури повітря (+12 - 0).
Не впевнений, що це саме корпус фільтра.
Шукаючи причини виявив не повністю закручений нижній фіксатор захисного кожуха двигуна (розміщений ззаду двигуна, «висить» на кронштейні паливного фільтра та корпусі повітряного фільтра). Після ущільнення місць кріплення кожуха проблема стороннього звуку (вібрації) майже не турбувала.
Цієї осені приступив до демонтажу корпусу фільтра, але через брак часу закрутив все назад і поїхав. От тоді і почув вібрацію корпусу фільтра. При чому це було досить відчутно при збільшенні та зменшенні обертів на позначках 1500 та 3000.
Нових втулок під руками не було, лише поміняв їх місцями, оскільки у «задніх» відчутно зносився внутрішній діаметр, а втулки під болти зноситися по висоті, стали тоншими і недостатньо затягувалися болтами.
«Задні» підмотав зверху шаром ізоленти, для більш щільної фіксації, а під болти дав тонкі шайби.
Поки що повна тиша і порядок
