ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ! Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!

1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Все что связано с дизельным ДВС

Модератор: pegonak

Відповісти
Аватар користувача
yur
Знаток
Повідомлень: 860
З нами з: 12 грудня 2010, 12:05
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308sw 1.6hdi Access
Звідки: Київ
Дякував (ла): 70 разів
Подякували: 205 разів
Стать:

1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Повідомлення yur »

Під час ревізії корпусу повітряного фільтра двигуна виявлено попереджено можливу проблему в роботі свічок накалювання на двигуні 1,6 HDi 92 (DV6DTED M).
Ознаки перетирання проводів живлення свічок накалювання (на виході із термостату).
На пробігу 110 тис км
Усі деталі на фото:
Зображення
Зображення
Причини – послаблене кріплення корпусу повітряного фільтра двигуна.
Через недостатню затяжку болтів кріплення корпусу повітряного кріплення, які в процесі експлуатації попустилися, зносилися резинові втулки кріплення корпусу фільтра.
Виявлені рани перебинтовано.
Їдемо далі :)
Зображення
Admin
Администратор
Администратор
Повідомлень: 37911
З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
Їжджу на:: Інша марка
Модель:: 222
№ клубной карты: 000088
Звідки: КИЕВ
Дякував (ла): 291 раз
Подякували: 3042 рази
Стать:
Контактна інформація:

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Повідомлення Admin »

yur
это нормально) у пежо много чего в натяг подключено и трется( главное вовремя это предупредить, а ты это сделал и другие у себя посмотрят)
Аватар користувача
oleyur
Ученик
Повідомлень: 224
З нами з: 01 жовтня 2011, 19:40
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 92 hdi Active
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 25 разів
Стать:

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Повідомлення oleyur »

Я еще на 40 тыс пробега посадил втулки корпуса воздушного фильтра на высокотемпературный силикон, таким образом втулки практически не изнашиваются, т.к. устраняется их трение о корпус, фактически они становятся приклеенными, а замена втулок проблему решила не надолго. У кого хороший слух, тот определит это на звук, - были заметны дребезжания на резонансных частотах (1200-1500обмин) корпуса о смежные детали.
Востаннє редагувалось 25 листопада 2014, 00:09 користувачем oleyur, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
marioserge
Старожил
Повідомлень: 2763
З нами з: 07 травня 2011, 13:55
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 HDI 1.6 8V 2011
Телефон: О9731ООО39
Звідки: Ukraine. Kyiv. Z Podill'a...
Дякував (ла): 268 разів
Подякували: 298 разів
Стать:

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Повідомлення marioserge »

oleyur
Імхо, в кожного другого тракториста є така проблема з корпусом фільтра. У мене також.
От якби викласти, свого часу, процес посадки корпусу фільтра на високотемпературний силікон.
Гадаю, багатьом стало б у нагоді.
:popcorn;
Аватар користувача
romadone
Заслуженный ветеран клуба
Повідомлень: 20439
З нами з: 28 червня 2010, 23:11
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
№ клубной карты: 000367
Звідки: Varna
Дякував (ла): 2209 разів
Подякували: 1337 разів
Стать:

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Повідомлення romadone »

до дорестайле та же фигня, никак руки не дойдут(
308SW 1.6 HDi 120

Warning! IMHO only!
Аватар користувача
yur
Знаток
Повідомлень: 860
З нами з: 12 грудня 2010, 12:05
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308sw 1.6hdi Access
Звідки: Київ
Дякував (ла): 70 разів
Подякували: 205 разів
Стать:

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Повідомлення yur »

Вібрування було помічено відносно недавно (на останніх 30-35 т. км пробігу). При чому це спостерігалося на холостих обертах прогрітого двигуна у досить вузькому діапазоні температури повітря (+12 - 0).
Не впевнений, що це саме корпус фільтра.
Шукаючи причини виявив не повністю закручений нижній фіксатор захисного кожуха двигуна (розміщений ззаду двигуна, «висить» на кронштейні паливного фільтра та корпусі повітряного фільтра). Після ущільнення місць кріплення кожуха проблема стороннього звуку (вібрації) майже не турбувала.
Цієї осені приступив до демонтажу корпусу фільтра, але через брак часу закрутив все назад і поїхав. От тоді і почув вібрацію корпусу фільтра. При чому це було досить відчутно при збільшенні та зменшенні обертів на позначках 1500 та 3000.
Нових втулок під руками не було, лише поміняв їх місцями, оскільки у «задніх» відчутно зносився внутрішній діаметр, а втулки під болти зноситися по висоті, стали тоншими і недостатньо затягувалися болтами.
«Задні» підмотав зверху шаром ізоленти, для більш щільної фіксації, а під болти дав тонкі шайби.
Поки що повна тиша і порядок :)
Зображення
Відповісти

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь

Створити обліковий запис

Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину

Реєстрація

Увійти

Повернутись до “Дизельный ДВС”