Сторінка 1 з 1

1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Додано: 20 листопада 2014, 21:41
yur
Під час ревізії корпусу повітряного фільтра двигуна виявлено попереджено можливу проблему в роботі свічок накалювання на двигуні 1,6 HDi 92 (DV6DTED M).
Ознаки перетирання проводів живлення свічок накалювання (на виході із термостату).
На пробігу 110 тис км
Усі деталі на фото:
Зображення
Зображення
Причини – послаблене кріплення корпусу повітряного фільтра двигуна.
Через недостатню затяжку болтів кріплення корпусу повітряного кріплення, які в процесі експлуатації попустилися, зносилися резинові втулки кріплення корпусу фільтра.
Виявлені рани перебинтовано.
Їдемо далі :)

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Додано: 20 листопада 2014, 21:51
Admin
yur
это нормально) у пежо много чего в натяг подключено и трется( главное вовремя это предупредить, а ты это сделал и другие у себя посмотрят)

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Додано: 25 листопада 2014, 00:09
oleyur
Я еще на 40 тыс пробега посадил втулки корпуса воздушного фильтра на высокотемпературный силикон, таким образом втулки практически не изнашиваются, т.к. устраняется их трение о корпус, фактически они становятся приклеенными, а замена втулок проблему решила не надолго. У кого хороший слух, тот определит это на звук, - были заметны дребезжания на резонансных частотах (1200-1500обмин) корпуса о смежные детали.

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Додано: 25 листопада 2014, 09:53
marioserge
oleyur
Імхо, в кожного другого тракториста є така проблема з корпусом фільтра. У мене також.
От якби викласти, свого часу, процес посадки корпусу фільтра на високотемпературний силікон.
Гадаю, багатьом стало б у нагоді.
:popcorn;

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Додано: 25 листопада 2014, 10:57
romadone
до дорестайле та же фигня, никак руки не дойдут(

Re: 1.6 hdi 92. Проводка свічок накалювання

Додано: 25 листопада 2014, 11:04
yur
Вібрування було помічено відносно недавно (на останніх 30-35 т. км пробігу). При чому це спостерігалося на холостих обертах прогрітого двигуна у досить вузькому діапазоні температури повітря (+12 - 0).
Не впевнений, що це саме корпус фільтра.
Шукаючи причини виявив не повністю закручений нижній фіксатор захисного кожуха двигуна (розміщений ззаду двигуна, «висить» на кронштейні паливного фільтра та корпусі повітряного фільтра). Після ущільнення місць кріплення кожуха проблема стороннього звуку (вібрації) майже не турбувала.
Цієї осені приступив до демонтажу корпусу фільтра, але через брак часу закрутив все назад і поїхав. От тоді і почув вібрацію корпусу фільтра. При чому це було досить відчутно при збільшенні та зменшенні обертів на позначках 1500 та 3000.
Нових втулок під руками не було, лише поміняв їх місцями, оскільки у «задніх» відчутно зносився внутрішній діаметр, а втулки під болти зноситися по висоті, стали тоншими і недостатньо затягувалися болтами.
«Задні» підмотав зверху шаром ізоленти, для більш щільної фіксації, а під болти дав тонкі шайби.
Поки що повна тиша і порядок :)