Машина тупить і не iде
Додано: 24 лютого 2017, 13:31
Доброго дня форумчани! Прошу поради!Придбав собі Пежо Партнер 1,6 HDI 66 kW 90кс 2012року. Ненормальну роботу двигуна не мав можливості оцінити. Проблема ось у чому: не має тяги! до 3000 дуже важко набирає. проте, уже на 5 передачі,їдучи на ній зі швидкістю орієнтовно 80-90 (більше не розганяється) секунд 20 а то і декілька хвилин ВИНИКАЄ ПРОРИВ і машина летить як навіжена, появляється прийомистість. Інколи буває, що він пропадає і авто гальмує двигуном (зачасту на обгоні((((( ) до швидкості тих же 80-90. Проте включить 4 передачу набрати до 100 км/год і вмикнути знов пяту, то прорив знов буде. І їде авто тоді як має бути.
Ніякий чек не горить, заводиться з півтика, двигун не троїть і працює рівно. Їздив на комп, майстер колупався довго не міг приєднати апарат, сказав шо на тому розємі не було +. Здивувався шо не світиться жодна помилка на табло, довго дивився і сказав шо лампочка чека може бути заклеєна. Діагностика показала 4 помилки по вентилятору радіатора, одну з яких вдалося видалити. Все, інших помилок не було. Раніше мені казали що забитий сажевий фільтр, цей майстер відкидає цю версію, тому що нема по ньому помилок і якби це було так, то ніби прорива не було б в їзді взагалі. Ще одне - дуже удушливий запах з вихлопної, вчадіти можна. Ще одне - замінив повітряний фільтр і ОФІГЕЛ від того, що він мокрий (в прямому сенсі!!!!!!!) як хлющ від масла. Почистив все і ваткою воздухомер ( як міг ) від масла.Проїхав уже 1000км - масла нема. Перевірив напряму вентилятор, працює від 12 В. Перевірив Реле цього вентилятора так, як в ЮТУБі. Все клацало як і там. Я далеко не електрик, але думаю, що реле працює..... Включаю кондиціонер то вентилятор не включається. Втомився писати..... Може хтось знає шо це за фігня твориться з машиною??? пробіг (якшо вірити) 152 тис
Ніякий чек не горить, заводиться з півтика, двигун не троїть і працює рівно. Їздив на комп, майстер колупався довго не міг приєднати апарат, сказав шо на тому розємі не було +. Здивувався шо не світиться жодна помилка на табло, довго дивився і сказав шо лампочка чека може бути заклеєна. Діагностика показала 4 помилки по вентилятору радіатора, одну з яких вдалося видалити. Все, інших помилок не було. Раніше мені казали що забитий сажевий фільтр, цей майстер відкидає цю версію, тому що нема по ньому помилок і якби це було так, то ніби прорива не було б в їзді взагалі. Ще одне - дуже удушливий запах з вихлопної, вчадіти можна. Ще одне - замінив повітряний фільтр і ОФІГЕЛ від того, що він мокрий (в прямому сенсі!!!!!!!) як хлющ від масла. Почистив все і ваткою воздухомер ( як міг ) від масла.Проїхав уже 1000км - масла нема. Перевірив напряму вентилятор, працює від 12 В. Перевірив Реле цього вентилятора так, як в ЮТУБі. Все клацало як і там. Я далеко не електрик, але думаю, що реле працює..... Включаю кондиціонер то вентилятор не включається. Втомився писати..... Може хтось знає шо це за фігня твориться з машиною??? пробіг (якшо вірити) 152 тис