ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Вентелятор радіатора
Модератор: pegonak
-
- Прохожий
- Повідомлень: 45
- З нами з: 01 вересня 2015, 16:45
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: partner
- Звідки: Ternopol
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 3 рази
- Стать:
вентелятор радіатора
яка причина включення в холодну погоду вентелятора охолодження радіатора після виключення мотора ( температура двигуна в нормі ) - пежо партнер 1.6 нді 2010 р.в.
Востаннє редагувалось 01 березня 2017, 21:47 користувачем igor-ma, всього редагувалось 1 раз.
- marioserge
- Старожил
- Повідомлень: 2763
- З нами з: 07 травня 2011, 13:55
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 HDI 1.6 8V 2011
- Телефон: О9731ООО39
- Звідки: Ukraine. Kyiv. Z Podill'a...
- Дякував (ла): 268 разів
- Подякували: 298 разів
- Стать:
Re: Вентелятор радіатора
Думаю, справа у рeлє вeнтилятора.
Рeлє має дві швидкості.
Скоріш за всe, пeрша нe працює. Тільки друга, яку чути.
Якщо так, то вжe й нe працюватимe.
Заміна рeлє вирішує питання.
Обов'язково придбати з кришкою/кожухом.
Іі/його відсутність й спричиняє вихід пристрой з ладу.
Іздити можна й з одною швидкістю, алe варто нe тягнути із заміною.
імхо, звичайно)
Рeлє має дві швидкості.
Скоріш за всe, пeрша нe працює. Тільки друга, яку чути.
Якщо так, то вжe й нe працюватимe.
Заміна рeлє вирішує питання.
Обов'язково придбати з кришкою/кожухом.
Іі/його відсутність й спричиняє вихід пристрой з ладу.
Іздити можна й з одною швидкістю, алe варто нe тягнути із заміною.
імхо, звичайно)
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Re: Вентелятор радіатора
После выключения двигателя помпа перестает качать охл. жидкость.
Может происходить локальное закипание жидкости в блоке или резкое повышение температуры, по разным причинам:
типа недостаточный уровень охл. жижи, движение с малой скоростью на высокой передаче, регенерация сажевого фильтра и т.д..
Термостат дает команду на включение венитлятора. Он работает минут 10 и выключается.
Если завести мотор минут через 5 после остановки, вентилятор может выключиться раньше.
Может происходить локальное закипание жидкости в блоке или резкое повышение температуры, по разным причинам:
типа недостаточный уровень охл. жижи, движение с малой скоростью на высокой передаче, регенерация сажевого фильтра и т.д..
Термостат дает команду на включение венитлятора. Он работает минут 10 и выключается.
Если завести мотор минут через 5 после остановки, вентилятор может выключиться раньше.
- yur
- Знаток
- Повідомлень: 860
- З нами з: 12 грудня 2010, 12:05
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308sw 1.6hdi Access
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 70 разів
- Подякували: 205 разів
- Стать:
Re: Вентелятор радіатора
igor-ma
Причина може бути досить банальна - ввімкнений кондиціонер/клімат, який до цього часу не спрацьовував через низьку температуру повітря.
Причина може бути досить банальна - ввімкнений кондиціонер/клімат, який до цього часу не спрацьовував через низьку температуру повітря.
-
- Прохожий
- Повідомлень: 21
- З нами з: 24 лютого 2017, 13:00
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Стать:
Re: Вентелятор радіатора
Та сама фігня, завів авто (на холодну) - через пару хвилин запускається вентилятор ( по моєму перша швидкість). Якщо увімкнути кондиціонер, карлсон починає крутитися відразу. Але, ніякої різниці на тахометрі не видно (нагрузки 0) і звичайно не холодить. Коли заглушиш авто, вентилятор крутиться дальше до зняття клеми з АКБ. Натискав золотнік на заправочній горловині трубки кондиціонера - пшика нема, хладогена певне 0. Так, як мені пояснили електрики, вентилятор на Пежо вкл у двох випадках: залипли контакти на реле вентилятора або не працює кондер. Реле я знімав, прозвонив тестером (див ЮТУБ), все клацає, контакти замикаються, термозапобіжник і пружина не пробиті, але між собою чомусь не звоняться (?????). Знімав фішку до і після реле, надягав їх потім назад - карлсон знов починав крутитися. Звідси виходить, що струм подається на реле навіть після глушіння двигуна(!!!!!!!) Єдині ліки - клема АКБ. Якось зачепив датчик тиску кондиціонера - вентилятор став!!!! Проте більше так не виходило(((( знімав-надівав ніх,,,,ра!!!!. Сьогодні купив датчик, спробую підкинуть - можливо мій датчик здох, фреона нема, кондер звичайно не працює і включає вентилятор( хоча ошибок нема на діагностиці).
Не знаю, хочеться взять молотка і в....ть по ньому шоб не крутив!!!!!!!!
Які будуть ідеї????
Не знаю, хочеться взять молотка і в....ть по ньому шоб не крутив!!!!!!!!
Які будуть ідеї????
-
- Прохожий
- Повідомлень: 21
- З нами з: 24 лютого 2017, 13:00
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: Partner
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Стать:
Re: Вентелятор радіатора
Добавлю! Сьогодні замінив датчик тиску кондиціонера. Толку 0. Відкинув варіант його несправності. Сидів думав-гадав і от шо зробив: завів машину, орієнтовно за секунд 20-30 включається вентилятор. Глушу, він звичайно ж робить дальше..... Приїхав товариш, попили кави ( на місці, в гаражі ), пройшло трохи часу (хвилин 10-15) і він виключився. Знов завів двигун, заглушив і зняв з реле вентилятора фішку чотирьохконтактну управляючу. Карлсон замовк відразу. Виходить, що реле не залипає. Поміряв тестером ( хотів 1 і 3 та 2 і 3 контакти) напругу на фішці - вона була 2-3 12В, 1-3 7В, 1-4 не памятаю але також струм був. Може я неправильно шось міряю, але знаю шо із 4-х контактів в роботі 1-3 та 2-3. Тобто, яка б там не була напруга, вона є (!!!!!!) навіть після того як заглушив авто. Тобто ЕБУ дає команду замкнутися реле вентилятора після заводки і після глушіння двигуна ще деякий час. Кондиціонерні трубки нагадую пусті. Думаю, що некоректно працює датчик ОЖ?????? який ніби має два провода на приборку і два на ебу. Можливо чогось кидає на ебу якусь мікросекунду неправильну температуру (наприклад 150 градусів і караул бл,,ть охолодитися тра!!!) а на приборці показує правильну темп-ру. Це моя догадка, не знаю як перевірити цей датчик. Ще одне, заглушив машину то чую писк чогось ледь чутний. Це коли фішка з реле знята і не чути звуку карлсона. Через тих же 10-15 хв писк перестає пищати ( якби була надіта фішка то вентилятор перестав би в той час крутитися).
Маю ельм 327 ошибок нема, а як появляються то по других несправностях, хоча я не фахівець і не електрик.
Маю ельм 327 ошибок нема, а як появляються то по других несправностях, хоча я не фахівець і не електрик.
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Re: Вентелятор радіатора
Трохи чутний писк - то мабуть заслонка. Вона повинна пищати (гудіти) деякий час...
Якщо робота карлсона викликає підозри, треба на діагностику.
Якщо робота карлсона викликає підозри, треба на діагностику.
Востаннє редагувалось 05 березня 2017, 16:21 користувачем Bee, всього редагувалось 1 раз.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину