ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Peugeot 508 GT, SW
-
- Прохожий
- Повідомлень: 13
- З нами з: 13 листопада 2018, 23:24
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 508 GT
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 6 разів
- Стать:
Peugeot 508 GT, SW
Доброго дня усім!
Нещодавно (вересень 2018) придбав Peugeot 508 GT, 2011 рік, універсал. На момен покупки пробіг 164000 км. Авто із Німеччини,із розмитненням.
Це мій третій автомобіль, але вперше вирішив поділитися враженнями. По першу, це перше авто такого класу. А по друге, пригоди вже також були, і певно більше ніж з попердніми автами разом узятими. Продовжу в повідомленнях, щоб не робити великою шапку.
Нещодавно (вересень 2018) придбав Peugeot 508 GT, 2011 рік, універсал. На момен покупки пробіг 164000 км. Авто із Німеччини,із розмитненням.
Це мій третій автомобіль, але вперше вирішив поділитися враженнями. По першу, це перше авто такого класу. А по друге, пригоди вже також були, і певно більше ніж з попердніми автами разом узятими. Продовжу в повідомленнях, щоб не робити великою шапку.
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 508 GT, SW
Поздравляю, давай фото и рассказывай про свои приключения.
Сам покупал там или гонец гнал и тут продавал ?
Сам покупал там или гонец гнал и тут продавал ?
-
- Прохожий
- Повідомлень: 13
- З нами з: 13 листопада 2018, 23:24
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 508 GT
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 6 разів
- Стать:
Re: Peugeot 508 GT, SW
Отже, трішки історії і про себе.
Перший автомбіль, як по класику - Деу Сенс. В той період життя - просто ІДЕЛ: комфорт, надійність, дешевизна в обслуговуванні. Від'їздив 100к (купував із пробігом 40к), за цей період тільки розхідники і БАГАТО рихтовки - бив я його стабільно
. Робоча коняка.
Другий авто - КІА СІД, 1,6 бензин/газ,механіка, універсал. Купував на 140к, продавав на 290к. За три роки 150к подорожей, це вже суто для "души". Без ремонтів, без рихтовки
І ось настав час змін. "Хотєлки" по яким підбирав авто: 1 - автомат; 2 - об'єм двигуна 2.0 і більше; 3 - максимальна комплектація авто. Це все те, чого не вистачало мені в Сіді: комфорту і запасу потужності.
Після короткого збору інформації в інтернеті і декількох тест-драйвів на місцевому вторинному ринку вибір був однозначним - Пежо 508, 2.0 Алюр, або ж 2.2 GT, якщо повезе: все ж бюджет не резиновий. Конкуртенти, що відпали: WAG, Camry. Інших не розглядав. Причини описувати тут не буду, думаю тут і так всі розуміють чому так
Пошуком автомобіля займався в більшості самостійно, оглядав і приганяв мій друг. Вже в Німеччині, в одному місті стояв вибір: В кращому стані Алюр, чи поламаний GT. Шляхом проведеної калькуляції (враховуючи ремонт- виходила кінцева ціна одинакова) і прислухавшись до емоцій вибір впав на GT. Автомобіль їхав самостійно, але "якось не так", відсутня була динаміка. Підозри були на двигун і я був готовий до його ремонту. Вже на місці цю поломку відкинули, діагностика в ньому проблем не бачила...
І ось тут я вперше зіштовхнувся з такою проблемою, що ніхто не може встановити проблему!!! Я був дуже здивований, що це змогли зробити ОФІЦІАЛИ і доволі чітко вказали причину: геометрія турбіни. Помилок ніяких ну було, турбіна включалася, але недодувала на високих обертах і тільки програма офіціалів змогла зчитати усі необхідні параметри.
Ну, визначили - Слава Богу! Айда ремонтувати! Зрозуміло, не в офіціалів, в них таке тільки під заміну. Турбінщики підтвердили діагноз оф.сервісу. Відновили геометрію лише в Польщі. Ціна прийнятна, але! Виявилося що несправний електронний блок управління. Відремонтувати брався один майстер із Хмельницького, але це ще 7 днів. Потрібен був авто ВЖЕ і якраз з'явилася БУ турбіна на ОЛХ. Довго не думав і через 2 дні вже їздив на справному авто
На все про все в бюджет я вліз, враховуючи "заміну всього": масла, фільтра, ремені, ролики, помпа.
І того, Peugeot 2,2 GT SW, з максимальними опціями (відсутній масаж спини і салон комбіонований шкіра/текстиль) як Allure 2,0. Як на мене, вихідна "сдєлка" ))). За це я заплатив часом - майже три тижні автомобіль був в ремонті.
Тепер про приємності )))
Отримав від автомобіля ВСЕ, що очікував і навіть більше! Динаміка - ВИЩЕ ВСИХ ПОХВАЛ! Правда, ще й досі не можу звикнути до невеликої затримки перед тим, як двигун випалить те, що я від нього очікую (і навіть трішки більше
) , але це питання звички і манери їзди: їжджу по місту досить динамічно, різниця в характері дизеля і бензина відчутна. Натомість трасса - вище всяких похвал! Тут і розкривається вся суть ось тих двох, здавалося б, непомітних літер, стає відразу зрозуміло, що це не просто дві літери для моделі авто, а що це - Gran Turismo!
Ще в період нічного похолодання зацінив Webasto (в Європі вона йде як опція), користувався щоб перевірити його роботу і щоб не чекати поки розвіється конденсат на склі. Як пізніше виявилося, з конденсатом запросто справляється штатний обдув за 1 хв на холодному двигуні. Але роботу Вебасто перевірив )))
На справному авто проїхав за півтора місяці 6000 км, з них: 2000км - Європа по трасі, 4000км - Україна, траса/місто (50/50). Середній росхід - 8.6л. Здавалося б, забагато. Але це допоки не врахувати мій стиль водіння в місті - дуже динамічно (не путати з ектсремально
)), росхід суто місто становить 11л. Щовечора думаю: "все, наганявся, завтра слід їздити по людські, часу взагалі не втрачу враховуючи світлофори, зате зекономлю на паливі". І щоранку виїжджаючи зі стоянки руки і ноги самі наступають на педаль, а тіло отримує задоволення від втискання у крісло. І так від світлофора до світлофора... Читав рекомендації тут на форумі, що слід плавно набирати швидкість, проте в інструкції до автомобіля ця рекомендація в контексті економної їзди. Вірю в те, що це не впливає критично на агрегати авто, бо ж навіщо тоді купувати GT, якщо не можна відчути її в динаміці.
Майже відразу прийняв рішення змінити рідні диски R19 на R17. Поюяснювати причини, думаю, немає потреби
. Купив оригінальні БУ диски і відразу нову зимову гуму. Замовляв у Шипшині Йокогаму (був позитивний досвід літньої йоко), але після двох днів очікування повідомили, що не буде і більше не завозитимуть. Чисто випадково помітив, що Michelin Alpin6 коштує так само як Йокогама, тобто дешевше ніж Alpin5!!! Вирішив брати її, сподіваючись на авторитет виробника, оскільки експертні оцінки відсутні - Michelin відмовився надавати резину на оцінку незалежним експертам, а користувачів, само собою, ще немає.
Перезувся ще два тижні тому, встиг наїздити 1500км. Авто поводить себе на 17-х колесах по іншому. Не скажу гірше чи краще, просто по іншому. Мені подобається ))) Мішки перевірені лише на сухому та мокрому асфальті, нічим не відрізняються від літніх. Швидкісний режим 160-170 км витримують не змінюючи поведінки. Індекс швидкості - V і схоже, що французи не збрехали
Перший автомбіль, як по класику - Деу Сенс. В той період життя - просто ІДЕЛ: комфорт, надійність, дешевизна в обслуговуванні. Від'їздив 100к (купував із пробігом 40к), за цей період тільки розхідники і БАГАТО рихтовки - бив я його стабільно


Другий авто - КІА СІД, 1,6 бензин/газ,механіка, універсал. Купував на 140к, продавав на 290к. За три роки 150к подорожей, це вже суто для "души". Без ремонтів, без рихтовки

І ось настав час змін. "Хотєлки" по яким підбирав авто: 1 - автомат; 2 - об'єм двигуна 2.0 і більше; 3 - максимальна комплектація авто. Це все те, чого не вистачало мені в Сіді: комфорту і запасу потужності.
Після короткого збору інформації в інтернеті і декількох тест-драйвів на місцевому вторинному ринку вибір був однозначним - Пежо 508, 2.0 Алюр, або ж 2.2 GT, якщо повезе: все ж бюджет не резиновий. Конкуртенти, що відпали: WAG, Camry. Інших не розглядав. Причини описувати тут не буду, думаю тут і так всі розуміють чому так

Пошуком автомобіля займався в більшості самостійно, оглядав і приганяв мій друг. Вже в Німеччині, в одному місті стояв вибір: В кращому стані Алюр, чи поламаний GT. Шляхом проведеної калькуляції (враховуючи ремонт- виходила кінцева ціна одинакова) і прислухавшись до емоцій вибір впав на GT. Автомобіль їхав самостійно, але "якось не так", відсутня була динаміка. Підозри були на двигун і я був готовий до його ремонту. Вже на місці цю поломку відкинули, діагностика в ньому проблем не бачила...
І ось тут я вперше зіштовхнувся з такою проблемою, що ніхто не може встановити проблему!!! Я був дуже здивований, що це змогли зробити ОФІЦІАЛИ і доволі чітко вказали причину: геометрія турбіни. Помилок ніяких ну було, турбіна включалася, але недодувала на високих обертах і тільки програма офіціалів змогла зчитати усі необхідні параметри.
Ну, визначили - Слава Богу! Айда ремонтувати! Зрозуміло, не в офіціалів, в них таке тільки під заміну. Турбінщики підтвердили діагноз оф.сервісу. Відновили геометрію лише в Польщі. Ціна прийнятна, але! Виявилося що несправний електронний блок управління. Відремонтувати брався один майстер із Хмельницького, але це ще 7 днів. Потрібен був авто ВЖЕ і якраз з'явилася БУ турбіна на ОЛХ. Довго не думав і через 2 дні вже їздив на справному авто

На все про все в бюджет я вліз, враховуючи "заміну всього": масла, фільтра, ремені, ролики, помпа.
І того, Peugeot 2,2 GT SW, з максимальними опціями (відсутній масаж спини і салон комбіонований шкіра/текстиль) як Allure 2,0. Як на мене, вихідна "сдєлка" ))). За це я заплатив часом - майже три тижні автомобіль був в ремонті.
Тепер про приємності )))
Отримав від автомобіля ВСЕ, що очікував і навіть більше! Динаміка - ВИЩЕ ВСИХ ПОХВАЛ! Правда, ще й досі не можу звикнути до невеликої затримки перед тим, як двигун випалить те, що я від нього очікую (і навіть трішки більше

Ще в період нічного похолодання зацінив Webasto (в Європі вона йде як опція), користувався щоб перевірити його роботу і щоб не чекати поки розвіється конденсат на склі. Як пізніше виявилося, з конденсатом запросто справляється штатний обдув за 1 хв на холодному двигуні. Але роботу Вебасто перевірив )))
На справному авто проїхав за півтора місяці 6000 км, з них: 2000км - Європа по трасі, 4000км - Україна, траса/місто (50/50). Середній росхід - 8.6л. Здавалося б, забагато. Але це допоки не врахувати мій стиль водіння в місті - дуже динамічно (не путати з ектсремально

Майже відразу прийняв рішення змінити рідні диски R19 на R17. Поюяснювати причини, думаю, немає потреби

Перезувся ще два тижні тому, встиг наїздити 1500км. Авто поводить себе на 17-х колесах по іншому. Не скажу гірше чи краще, просто по іншому. Мені подобається ))) Мішки перевірені лише на сухому та мокрому асфальті, нічим не відрізняються від літніх. Швидкісний режим 160-170 км витримують не змінюючи поведінки. Індекс швидкості - V і схоже, що французи не збрехали

-
- Прохожий
- Повідомлень: 13
- З нами з: 13 листопада 2018, 23:24
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 508 GT
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 6 разів
- Стать:
Re: Peugeot 508 GT, SW
В ході експлуатації була цікава ситуація. Точніше, збіг багатьох цікавих ситуацій.
Повертаючись одного разу із Закарпаття, помітив на перевалах, що авто втратив динаміку... Дуже відчутно на перевалах. При спогадах квесту з турбіною хололо все всередині... ПЕреїхавши гори загорівся Сервіс і.... склоомивач!!! І раптом я згадав таку ж історію на одному із рос форумів: авто падає в аварійний режим при відсутності склоомивача, якщ ксенонові фари. На першій же заправці залив склоомивач (він майже закінчився, хотів перевірити ємність бачка) і машина поїхала з новою силою! Настрій піднявся )))
Пройшло два дні... Вже катаючись по місту із заповенним склоомивачем помічаю, що динаміка знову пропадає і це відбувається лише після того, як двигун вийде на свою робочу температуру. Допоки до 85 не нагріється - все чудово, як тільки 85 - динаміка десь дівається При спогадах квесту з турбіною хололо все всередині... Поїхав відразу до офіціалів. Діагностика показа, що паливо нагрівається до 84 градусів, при максимально допустимій 70. Приговорили датчик температуари палива! Я б то і не проти його поміняти, але чекати його 22 дні!!! Слава Богу з турбіною все гутт
Поїхав я до свого механіка, шукати неофіційні канали. Механік найшов швидше - 19 днів
, але наполіг відкласти покупку, керуючись принципом, що не слід міняти запчастину, якщо точно невідомо чи дійсно вона не справна. Офіціали і механік благословили мене на подальшу їзду, оскільки помилок ніяких не було і я поїхав собі, шукаючи де фізично можна перевірити роботу цього датчика.
По класиці жанру, в ранкову пору неділі, за 4 км до дому ГеТе каже мені СТОП, світиться червоним дисплеєм і після зупинки благополучно глохне. Евакуатор. Приговор - СКІНЧИЛОСЯ ПАЛИВО!!! Дуже прикольно... Стрілка тільки увійшла у червону зону, ще мін 70 км мав би їхати. Ну да ладно, з цим ще слід буде розібратися. А зараз - заправили, завели, поїхали. Нагрівся автомобіль, динаміка пропала...
Починаються знову танці із бубнами. Офіціали тицають на датчик темп палива. Механік підозрює паливо (всі ці пригоди почалися після однієї заправки на Закарпатті). Починаємо із елементарного - заміна паливного фільтра. І тут відбувається диво - ДОПОМОГЛО, після 85 градусів динаміка присутня. Вирішуємо акуратно вскрити старий фільтри (мінявся 6к тому), щоб підтвердити/виключити паливо. Запрвляюсь на Окко, запрвляв Сенс бензином, Кіа газом - ціна перекривалася зменшеною витратою пального, кращою динамікою і просто гарним сервісом. Вирішив, що і з дизелем вони не мають підвести. Трепанація фільтра показала гарну якість палива (фільтруючі елементи чисті), причина поломки - заклинив клапан зворотнього зливу: до нагріву двигуна паливо йшло (як і положено) назад в бак через фільтр, підігріваючи т.ч. холодне паливо, що качається з баку, проте після того як двигун нагріється мав би спрацювати клапан і зворотній шлях палива мав йти напряму в бак, минаючи фільтр. Цього не відбувалося, чужородніх елементів виявлено не було, просто перестав працювати цей клапан і температура соляри реально була 84 градуси...
Повертаючись одного разу із Закарпаття, помітив на перевалах, що авто втратив динаміку... Дуже відчутно на перевалах. При спогадах квесту з турбіною хололо все всередині... ПЕреїхавши гори загорівся Сервіс і.... склоомивач!!! І раптом я згадав таку ж історію на одному із рос форумів: авто падає в аварійний режим при відсутності склоомивача, якщ ксенонові фари. На першій же заправці залив склоомивач (він майже закінчився, хотів перевірити ємність бачка) і машина поїхала з новою силою! Настрій піднявся )))
Пройшло два дні... Вже катаючись по місту із заповенним склоомивачем помічаю, що динаміка знову пропадає і це відбувається лише після того, як двигун вийде на свою робочу температуру. Допоки до 85 не нагріється - все чудово, як тільки 85 - динаміка десь дівається При спогадах квесту з турбіною хололо все всередині... Поїхав відразу до офіціалів. Діагностика показа, що паливо нагрівається до 84 градусів, при максимально допустимій 70. Приговорили датчик температуари палива! Я б то і не проти його поміняти, але чекати його 22 дні!!! Слава Богу з турбіною все гутт


По класиці жанру, в ранкову пору неділі, за 4 км до дому ГеТе каже мені СТОП, світиться червоним дисплеєм і після зупинки благополучно глохне. Евакуатор. Приговор - СКІНЧИЛОСЯ ПАЛИВО!!! Дуже прикольно... Стрілка тільки увійшла у червону зону, ще мін 70 км мав би їхати. Ну да ладно, з цим ще слід буде розібратися. А зараз - заправили, завели, поїхали. Нагрівся автомобіль, динаміка пропала...
Починаються знову танці із бубнами. Офіціали тицають на датчик темп палива. Механік підозрює паливо (всі ці пригоди почалися після однієї заправки на Закарпатті). Починаємо із елементарного - заміна паливного фільтра. І тут відбувається диво - ДОПОМОГЛО, після 85 градусів динаміка присутня. Вирішуємо акуратно вскрити старий фільтри (мінявся 6к тому), щоб підтвердити/виключити паливо. Запрвляюсь на Окко, запрвляв Сенс бензином, Кіа газом - ціна перекривалася зменшеною витратою пального, кращою динамікою і просто гарним сервісом. Вирішив, що і з дизелем вони не мають підвести. Трепанація фільтра показала гарну якість палива (фільтруючі елементи чисті), причина поломки - заклинив клапан зворотнього зливу: до нагріву двигуна паливо йшло (як і положено) назад в бак через фільтр, підігріваючи т.ч. холодне паливо, що качається з баку, проте після того як двигун нагріється мав би спрацювати клапан і зворотній шлях палива мав йти напряму в бак, минаючи фільтр. Цього не відбувалося, чужородніх елементів виявлено не було, просто перестав працювати цей клапан і температура соляри реально була 84 градуси...
-
- Прохожий
- Повідомлень: 13
- З нами з: 13 листопада 2018, 23:24
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 508 GT
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 6 разів
- Стать:
Re: Peugeot 508 GT, SW
Чому я взагалі вирішив це написати!?
Зіштовхнувся із ситуацією, що дуже мало інформації по сервісу даного автомобіля. Це, здається, і добре - показник надійності, отже за 8 років мало що траплялося. З іншої сторони - ремонтувалися офіційними сервісами, а вони подібною інформацією не діляться в мережі, лише у внутрішній.
Вирішив описати, можливо кому допоможе в майбутньому. Дані авто тільки восени цього року почали активно ввозитися в Україну і думаю, що досвіду їх ремонту ще немає. Оф.сервіси не рахую, якщо авто не на гарантії, то до них хіба на діагностику з'їздити, і діагностують вони чудово. А ось їхні рішення мені не подобаються - все під заміну.
На наступному тижні планую подорож у 3 тис км., за кермом GT це має бути супер приємна подорож. Але і дрижаки беруть, зловив себе на думці, що не впевнений в автомобілі. Думаю, що через два тижні відзвітую позитивом і впевненість поверняться.
P.S. Немає жодної фотки Пижика... Завтра/післязавтра обов'язково щось підгружу )))
Зіштовхнувся із ситуацією, що дуже мало інформації по сервісу даного автомобіля. Це, здається, і добре - показник надійності, отже за 8 років мало що траплялося. З іншої сторони - ремонтувалися офіційними сервісами, а вони подібною інформацією не діляться в мережі, лише у внутрішній.
Вирішив описати, можливо кому допоможе в майбутньому. Дані авто тільки восени цього року почали активно ввозитися в Україну і думаю, що досвіду їх ремонту ще немає. Оф.сервіси не рахую, якщо авто не на гарантії, то до них хіба на діагностику з'їздити, і діагностують вони чудово. А ось їхні рішення мені не подобаються - все під заміну.
На наступному тижні планую подорож у 3 тис км., за кермом GT це має бути супер приємна подорож. Але і дрижаки беруть, зловив себе на думці, що не впевнений в автомобілі. Думаю, що через два тижні відзвітую позитивом і впевненість поверняться.
P.S. Немає жодної фотки Пижика... Завтра/післязавтра обов'язково щось підгружу )))
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 508 GT, SW
А что именно за клапан обратки , он в фильтре или на самом двс?. Если на двс, какой его номер, стоимость и если бы его фото увидеть , что оно такое.
-
- Старожил
- Повідомлень: 2819
- З нами з: 10 жовтня 2012, 21:15
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: Opel Grandland X
- Телефон: 0504280436
- Звідки: Селидово
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 270 разів
- Стать:
Re: Peugeot 508 GT, SW
omms13
Поздравляю!
Позитивных ощущений!
и ни гвоздя, ни жезла!!!! 
Сколько стало авто в Украине?
Поздравляю!
Позитивных ощущений!


Сколько стало авто в Украине?
-
- Прохожий
- Повідомлень: 13
- З нами з: 13 листопада 2018, 23:24
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 508 GT
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 6 разів
- Стать:
Re: Peugeot 508 GT, SW
Дякую за привітання ))
Клапан є частиною паливного фільтра. Вирішується заміною самого фільтра.
В Україні авто обійшлося у 12к (вартість авто, розмитнення, доставка) + 300юсд БУ турбіна + 700 юсд заміна масла, фільтрів, роликів, зняття/установка турбіни, чистка клапану ЄГР, каталізатора, сажевого фільтра - гріх було не почистити, якщо все було знято. В 13к вклався. Якщо порівнювати з 2.0, то 2.2 майже на 1к юсд дорожчий в розмитненні, але тут певно і комплектація впливає. Саме тому GT завозять рідко, в основному для себе. На момент пошуку/покупки авто на Авторіа продавалось лише 3 GT-шки: 2 українських седана і один універсал під пригон з Німеччини (на закордонних сайтах його не було). На даний момент їх вже трішки побільше ))) Але особисто в мене виникають питання до тих авто, оскільки за півтора місяці пошуку авто з ринком Європи я ознайомився і зрозумів, що нормальна машина за таку ціну до нас заїхати не може. Тому думається, що більшість - то скручені пробіги.
Додам: я шукав лише універсал, седана навіть не розглядав, бо взяв би просто в Україні.
Клапан є частиною паливного фільтра. Вирішується заміною самого фільтра.
В Україні авто обійшлося у 12к (вартість авто, розмитнення, доставка) + 300юсд БУ турбіна + 700 юсд заміна масла, фільтрів, роликів, зняття/установка турбіни, чистка клапану ЄГР, каталізатора, сажевого фільтра - гріх було не почистити, якщо все було знято. В 13к вклався. Якщо порівнювати з 2.0, то 2.2 майже на 1к юсд дорожчий в розмитненні, але тут певно і комплектація впливає. Саме тому GT завозять рідко, в основному для себе. На момент пошуку/покупки авто на Авторіа продавалось лише 3 GT-шки: 2 українських седана і один універсал під пригон з Німеччини (на закордонних сайтах його не було). На даний момент їх вже трішки побільше ))) Але особисто в мене виникають питання до тих авто, оскільки за півтора місяці пошуку авто з ринком Європи я ознайомився і зрозумів, що нормальна машина за таку ціну до нас заїхати не може. Тому думається, що більшість - то скручені пробіги.
Додам: я шукав лише універсал, седана навіть не розглядав, бо взяв би просто в Україні.
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Peugeot 508 GT, SW
99% пригнаных с Европы 508 и не только , скручены пробеги на тысяч 200-300
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину