Після багаторічної перерви
Трохи статистики...
Показувати
Авто з салону
Рестайл
Планові обслуговування
Оригінальні фільтри
Мастило Total 5W30 QUARTZ INEO ECS, заміна кожних 10 - 12 тис км.
Все, що було з ремонтів та заміни запчастин
60 тис км - ліва шарова (заміна на оригінал, ремонт на офіційному сервісі)
75 тис км - передні гальмівні колодки (Remsa 1323.00)
85 тис км - дві шарові ( права Lemforder 27299 02, ліва, щось дешеве із наявного в магазині)
93 тис км - опорні тарілки передніх амортизаторів (5033F9)
100 тис км - нові передні щітки склоочисника через крадіжку лівої ((
118 тис км - підшипник правої передньої ступиці (SNR XGB.40574.P)
118 тис км - ліва шарова Lemforder 27299 0
120 тис км - опори передніх амортизаторів з підшипниками (щось із дешевого)
122 тис км - дозаправка клімат-контролю (чимось на сервісі обслуговування холодильних установок)
137 тис км - опори передніх амортизаторів (оригінал)
140 тис км - задні гальмівні колодки (LPR 05P1500)
140 тис км - масло коробки передач (Total)
142 тис км - задні амортизатори (BILSTEIN 19-194172) через поломку одного під час заміни відбійника
149 тис км - ліва і 151 тис км права стійки стабілізатора (LEMFORDER 26653)
151 тис км - кришка бачка охолоджують рідини (FEBI BILSTEIN 37600). Рідна мала тріщини в районі різьби. Після заміни рівень рідини охолодження не турбує
158 тис км - АКБ (Topla Energy 6СТ-75-А3E R+)
162 тис км - ремінь ГРМ з роликами (оригінальний комплект)
162 тис км - ремінь генератора з роликом (CONTITECH 6PK976, OPTIMAL 0-N1502S)
162 тис км - гальмівна рідина (Total)
171 тис км - дозаправка клімат-контролю
181 тис км - передні амортизатори з опорами і підшипниками (Bilstein 22-183699, SKF VKDA 35333)
181 тис км - опора заднього правого амортизатора (SKF VKDA 40320), заміна була зайвою, встановлена рідна
190 тис км - сайлент-блоки задньої балки (Hutchinson 531669)
199 тис км - батарейка ключа запалювання ))
202 тис км - правий і 206 тис км лівий пильники троса ручного гальма (GMC 524625)
Шини: після рідних CPC 2 перейшов на розмір 205/65/15
Літо - Gislaved UltraSpeed, Continental CPC-2, Gislaved UltraSpeed-2
Зима - Kumho KW-31
Все решта - ще з заводу)) заміна кількох лампочок не рахується
Пальне - Окко євродизель, середнє споживання за весь час - 5,0 на 100
Масло між замінами не споживає.
Авто завжди на ходу. Жодних поломок, відмов чи зупинок в дорозі.
Кілька тис км тому читав авто лексією - ніяких помилок не зафіксовано.
Авто живе на свіжому повітрі, експлуатується фактично кожного дня.
Возить усе, що входить по об'єму, у т.ч на дах, часом дещо досить велике і тяжке
Катає простори неньки і за її межами, не завжди дорогами )))
На даний час пробіг 250 + тис км
Рестайл
Планові обслуговування
Оригінальні фільтри
Мастило Total 5W30 QUARTZ INEO ECS, заміна кожних 10 - 12 тис км.
Все, що було з ремонтів та заміни запчастин
60 тис км - ліва шарова (заміна на оригінал, ремонт на офіційному сервісі)
75 тис км - передні гальмівні колодки (Remsa 1323.00)
85 тис км - дві шарові ( права Lemforder 27299 02, ліва, щось дешеве із наявного в магазині)
93 тис км - опорні тарілки передніх амортизаторів (5033F9)
100 тис км - нові передні щітки склоочисника через крадіжку лівої ((
118 тис км - підшипник правої передньої ступиці (SNR XGB.40574.P)
118 тис км - ліва шарова Lemforder 27299 0
120 тис км - опори передніх амортизаторів з підшипниками (щось із дешевого)
122 тис км - дозаправка клімат-контролю (чимось на сервісі обслуговування холодильних установок)
137 тис км - опори передніх амортизаторів (оригінал)
140 тис км - задні гальмівні колодки (LPR 05P1500)
140 тис км - масло коробки передач (Total)
142 тис км - задні амортизатори (BILSTEIN 19-194172) через поломку одного під час заміни відбійника
149 тис км - ліва і 151 тис км права стійки стабілізатора (LEMFORDER 26653)
151 тис км - кришка бачка охолоджують рідини (FEBI BILSTEIN 37600). Рідна мала тріщини в районі різьби. Після заміни рівень рідини охолодження не турбує
158 тис км - АКБ (Topla Energy 6СТ-75-А3E R+)
162 тис км - ремінь ГРМ з роликами (оригінальний комплект)
162 тис км - ремінь генератора з роликом (CONTITECH 6PK976, OPTIMAL 0-N1502S)
162 тис км - гальмівна рідина (Total)
171 тис км - дозаправка клімат-контролю
181 тис км - передні амортизатори з опорами і підшипниками (Bilstein 22-183699, SKF VKDA 35333)
181 тис км - опора заднього правого амортизатора (SKF VKDA 40320), заміна була зайвою, встановлена рідна
190 тис км - сайлент-блоки задньої балки (Hutchinson 531669)
199 тис км - батарейка ключа запалювання ))
202 тис км - правий і 206 тис км лівий пильники троса ручного гальма (GMC 524625)
Шини: після рідних CPC 2 перейшов на розмір 205/65/15
Літо - Gislaved UltraSpeed, Continental CPC-2, Gislaved UltraSpeed-2
Зима - Kumho KW-31
Все решта - ще з заводу)) заміна кількох лампочок не рахується

Пальне - Окко євродизель, середнє споживання за весь час - 5,0 на 100
Масло між замінами не споживає.
Авто завжди на ходу. Жодних поломок, відмов чи зупинок в дорозі.
Кілька тис км тому читав авто лексією - ніяких помилок не зафіксовано.
Авто живе на свіжому повітрі, експлуатується фактично кожного дня.
Возить усе, що входить по об'єму, у т.ч на дах, часом дещо досить велике і тяжке
Катає простори неньки і за її межами, не завжди дорогами )))
На даний час пробіг 250 + тис км
Всім рівних доріг
