ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ! Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!

Ремонт коректора фар Пежо 508.

Модератор: pegonak

Відповісти
Аватар користувача
Bee
Клубный пользователь
Клубный пользователь
Повідомлень: 1311
З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: 308 SW, 508 RXH
№ клубной карты: 000360
Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
Дякував (ла): 171 раз
Подякували: 471 раз
Стать:

Ремонт коректора фар Пежо 508.

Повідомлення Bee »

Давно не їздив в темну пору. Аж раптом трапилося... Вмикаю фари і ..... :evil:
Права фара впала і не піднялася, як завжди.

Спочатку намагався крутити регулювальний гвинт на фары - глухо. Гвинт крутився в обидва боки без упорів.
Потім поліз шукати помилки Діагбоксом. Все чисто. Поліз тестувати кервання фарами.
Права фари рухалася але в діапазоні за межами правильного світла.
Перевірив датчик положення кузова - все у нормі, крім того що тяги знов сухі, хоча я їх мастив не так давно.

Далі Гугл. Там знайшов пару звітів про ремонт схожих коректорів. Все робив по ним, але пару моментів не з'ясовані.

Тож вперед.
Знамаємо коректор. В мануалі треба сняти бампер і фару, але все можно зробити і без цього.
► Показати
Коректор на лед фарах такий самий, як на ксенонових.
Важливо! На малюнках коректор другою дією тагнуть у напрямку стрілки.
Ала в моєму випадку, куля на кінці коретора вставлена в паз, який нахилено приблизно під 45 градусів, і з обох боків він наскрізний.
Тому, просто нахиляємо корректор вгору, чи вниз, без зусиль взагалі.
Для правої фари дуже заважає горловина бака омивача скла. Для лівої - корпус повітряног фільтра і якісь дроти.

Начиння фари підпружинено до гори. Тож вухо, яке тримає коректор буде завжди піднято до віконця коректора.
І не загубиться, коли коректор буде від'єднано.

Після зняття, і розбирання корпусу, зєясувалося, що проблема в звітах гугла збігалася з моєю, а саме тріщина в корпусі моторчика.
► Показати
Знизу така ж сама тріщина.
Вуха, яки видно на валу, повинні бути в середині корпуса моторчика.

Розбираємо далі:
► Показати
Розгибаємо розвальцювання. Вал корректор вкручений в середину магніта мотора - вікручуємо залишок.
Конденсатор на платі дуже заважає знімати пластикову кришку мотора. Цей момент ніде не був описаний.
Тому обрежно вигинав плату.

Обережно розгинаючи тріщини, вправляємо вал на своє місце:
► Показати
Фіксуємо тріщину на свій розсуд. Я використав метод з гугла - пластикову стяжку:
► Показати
Фото не моє, але я використав ширшу стяжку.

Збирання не фотав. Спробую описати словами.

Накручуємо подшипник з магнітом назад на вал до упору, інакше корпус не закриється.
Стає видно, що коли викручували - то був залишок.
Збираємо корпус. Знову заважає конденсатор, але тепер сильніше. Головне не поспішати.
Може плата і знімається, але я не зрозумів як.
Закриваємо корпус. Перевіряємо, як працює регулювальний гвинт. Ідемо до авто.
Я додатково зняв пластикову накладку над радіаторами.
Підключаємо коректор не вставляючи його до фари. Вмикаємо фари - шток коректора висунеться в робоче положення.
Інакше його довжини не вистачить, щоб засунути кулю назад у паз.
Відлючаємо коректор, вставляємо кулю у паз. Та ще розвага.... Підключаємо коректор.
Вмикаємо фари, регулюємо нахил. Готово!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Відповісти

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь

Створити обліковий запис

Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину

Реєстрація

Увійти

Повернутись до “Електрика, оптика”