
Права фара впала і не піднялася, як завжди.
Спочатку намагався крутити регулювальний гвинт на фары - глухо. Гвинт крутився в обидва боки без упорів.
Потім поліз шукати помилки Діагбоксом. Все чисто. Поліз тестувати кервання фарами.
Права фари рухалася але в діапазоні за межами правильного світла.
Перевірив датчик положення кузова - все у нормі, крім того що тяги знов сухі, хоча я їх мастив не так давно.
Далі Гугл. Там знайшов пару звітів про ремонт схожих коректорів. Все робив по ним, але пару моментів не з'ясовані.
Тож вперед.
Знамаємо коректор. В мануалі треба сняти бампер і фару, але все можно зробити і без цього.
► Показати
Важливо! На малюнках коректор другою дією тагнуть у напрямку стрілки.
Ала в моєму випадку, куля на кінці коретора вставлена в паз, який нахилено приблизно під 45 градусів, і з обох боків він наскрізний.
Тому, просто нахиляємо корректор вгору, чи вниз, без зусиль взагалі.
Для правої фари дуже заважає горловина бака омивача скла. Для лівої - корпус повітряног фільтра і якісь дроти.
Начиння фари підпружинено до гори. Тож вухо, яке тримає коректор буде завжди піднято до віконця коректора.
І не загубиться, коли коректор буде від'єднано.
Після зняття, і розбирання корпусу, зєясувалося, що проблема в звітах гугла збігалася з моєю, а саме тріщина в корпусі моторчика.
► Показати
Вуха, яки видно на валу, повинні бути в середині корпуса моторчика.
Розбираємо далі:
► Показати
Конденсатор на платі дуже заважає знімати пластикову кришку мотора. Цей момент ніде не був описаний.
Тому обрежно вигинав плату.
Обережно розгинаючи тріщини, вправляємо вал на своє місце:
► Показати
► Показати
Збирання не фотав. Спробую описати словами.
Накручуємо подшипник з магнітом назад на вал до упору, інакше корпус не закриється.
Стає видно, що коли викручували - то був залишок.
Збираємо корпус. Знову заважає конденсатор, але тепер сильніше. Головне не поспішати.
Може плата і знімається, але я не зрозумів як.
Закриваємо корпус. Перевіряємо, як працює регулювальний гвинт. Ідемо до авто.
Я додатково зняв пластикову накладку над радіаторами.
Підключаємо коректор не вставляючи його до фари. Вмикаємо фари - шток коректора висунеться в робоче положення.
Інакше його довжини не вистачить, щоб засунути кулю назад у паз.
Відлючаємо коректор, вставляємо кулю у паз. Та ще розвага.... Підключаємо коректор.
Вмикаємо фари, регулюємо нахил. Готово!