Немного не по теме: Через відсутність на момент замовлення варіантів комплектації і допів рестайлінгових дизелів, із стандартного на той час набору додатково вибрано клімат, бокові подушки, задні склопідйомники і протитуманки
Оскільки перший день народження припав на поїздку, підсумки річної експлуатації проведено після повернення на "базу".
За рік експлуатації пройдено 39900 км, для чого використано 1945 літрів пального.
Експлуатується кожного дня для поїздок на роботу/з роботи, а також для заміських поїздок і подорожей.
Місто/траса приблизно 30/70.
ТО:
10 000 - Ілта
20 000 - Ілта
30 000 - ВіДі
40 000 - ВіДі (поки шльопав по клавішах, уже й пройшов)

В процесі доставлено
Заглушка радіатора

Круіз-контроль (Ілта,)
Передні бризговики (найближчий автомагазин, 15 грн.)
Їх установка себе повністю оправдала і проблема забруднених бокових вікон уже не актуальна











Пальне. Розхід. Показники БК
За вказаний пробіг середній розхід склав 4,9 л/100 км.
БК не обнулявся перших 10 00 км (середній 4,9 км/100 км), а також других 10 000 км (4,8/100 км)
Фактично заправлене і спожите пальневідповідало показникам БК, похибка - в межах округлень.
На пробігу 21 000 - 29 000 середній розхід по чеках склав 3,9 л/100км (сам не вірю

Найменший показник споживання по БК становив 3,3 л/100 км на пройденій дистанції 440 км при середній швидкості 86 км/год.
Найбільший показник споживання по БК становив 8 л/100 км в міському режимі зимою при досить низьких температурах (вважай - їзда на непрогрітому двигуні).
2 кілометри пробігу трасою на холодному двигуні (літо, завів після ночі, рушив, на круізі 100 км/год), БК доповідає про розхід 7 л/100 км.
Максимальна зафіксована швидкість - 177 км/год приблизно на 3,5 тис. обертів і 11,9 л моментального розходу.
Максималку перевіряв достатню кількість разів на різному пальному, пустій/повній машині, 4/5 передачі і дійшов висновку, що стоїть обмежувач і більше не можна

Пальне - ОККО, СОКАР, дуже рідко ВОГ, в Києві - майже завжди Сокар
На розхід фактично не впливає:
рух на зимових шинах
сильний (боковий) вітер
включені фари/автомагнітола
відкриті вікна (в межах розумних швидкостей)
до 2-ох дорослих пасажирів з середнім багажем
Клімат добавляє максимум 0,5 до розходу на трасі і напевне ще раз так в місті.
Найменший вплив клімата на розхід, коли він працює в автоматичному режимі.
На розхід відчутно впливає
настрій з яким проснувся/тиснеш на гашетку
поїздки на короткі дистанції
занижений тиск в шинах (а щодо зимових - ще й на зчіпні властивості)
забрудненість повітряного фільтра двигуна
наявність 4 не худих пасажирів з нормальним багажем.
Зима
При -20 і нижче заправлявся виключно ОККО Пульс Арктика і жодних натяків на зниження пропускної здатності паливної системи.
Одного морозного ранку при різкому прискоренні заробив ЧЕК і ENGINE FAIL
Дзвінок на сервіс, діагноз по телефону і ввечері при черговому запуску двигуна все

До встановлення заглушки радіатора (з самого початку була відсутня і проводилась відзивна компанія) двигун не хотів прогріватись до нормальної робочої температури за 7 км шляху до роботи. А після встановлення сильних морозів вже й не було.
Літо
За травень-червень поїздок по Києву (без особливих пробок і включеного клімату) БК видав 4,9 середнього розходу.
Поїздка на відпочинок в Болгарію (Созополь) загальною довжиною 2800 км обійшлась 4,5 л середнього розходу (фактично і по БК) при включеному всю дорогу кліматі, повним екіпажем і супер загруженим багажником.
БК
Останнім часом став помічати, що БК завищує показники розходу у порівнянні із фактично спожитим пального (крайня заміська поїздка, за 450 км шляху 4,6 середнього по БК проти 4,2 фактичного).
Рухаючись при швидкості 100 км/год, обнуливши показники БК, через певну відстань (продовжую тримати 100 на круізі) отримую 96 км/год середньої швидкості

І чим вища швидкість, тим більша похибка.
Диски. Шини.
Літні Стокові Конті ПК 2 - виключно позитивні відгуки, але вони абсолютно не підходять для їзди пересічною місцевістю. особливо в мокру погоду

Експлуатуються 29 000 км. Залишок протектору 7-8 мм.
Кожних 5-7 тис км ротація коліс, включаючи запаску.
Зимові Kumho KW 31 також залишили приємні враження.
Пробіг - 11 000 км, знос протектора візуально відсутній.
Поведінка на слизькій дорозі досить прогнозована і жодного разу не підвела в нестандартних ситуаціях, коли потрібно було "ловити машину".
На снігу - супер-пупер і їх прохідність обмежується мілким кліренсом автомобіля
З вечора на цьому місці засів БЧЖ, якого витягували трактором.
З ранку сніг все вирівняв і я попав, в колію



Вибрався сам, нормальні шини+ дизель


Тиск в шинах
Передні підтримую не нижче заводських 2,3 атм, часом перекачані на 0,1 - 0,2 атм
Задні - 2,5 - 3,0 в залежності від загрузки і стану дороги (при останній поїздці за кордон - 3,2 і хотілось ще додати

Жодного дискомфорту при збільшеному тиску не відчутно, і глибокі ями краще "ковтаються"
За весь період проколів/порізів/грииж не спостерігалось.
Гальма. Підвіска.
На даний час знос передніх гальмівних дисків становить 0,8 мм залишок передніх гальмівних колодок - 0,7 мм (майстер на ТО 40 000 не повірив що ще рідні диски з колодками

Знос задніх гальмівних дисків візуально не проглядається.
Передня підвіска, як і у всіх 308, періодично нагадує про себе на дрібних нерівностях і затяжних "пральних дошках", у зв"язку з чим найближчі плани (ще й час треба знайти)- це Замена-дороботка опорных подушек передних стоек Пежо 3008
Задня підвіска -

Світло. Оптика.
На пробігу 12 000 згоріла передня права протитуманка

При пошуку її заміни заодно були придбані Philips X-treme Vision, Цоколь Н7 і встановлені на місце стокових ламп ближнього світла.
На даний час "закінчується" другий комплект і незважаючи на їх нетривалий строк служби - це реальний великий плюс при їзді нічними дорогами ще й в мокру погоду

Найменший строк служби X-treme Vision Н7 склав 7,5 тис км а найбільший - 18,1 тис км (+ ще одна намагається побити рекорд

Немного не по теме: Свої останні години роботи ця лампа попереджає досить сильно викривленою і нерівномірною "плямою освітлення" через розтягування нитки розкалювання. Таке враження, що розбита фара і пошкоджений світловідбивач. Якщо виключити світло - вона тут же перегорить

Вважаю мінусом відсутність можливості регулювання передніх фар в горизонтальній площині.
На штатних лампах (ближньє) спостерігалась незначна неосвітлена зона між потоками світла лівої і правої фар, вирішилось заміною ламп.
Хоча протитуманкам користуюсь рідко, але на вузьких/незнайомих/неосвітлених ділянках дороги -

І ще дещо цікаве
За перший рік ми:
Вчились плавати
Краєвид з мого вікна
Кататись на лижах (5 пар яких возили в багажнику)


Мились в душі



Загаряли на пляжі

Збирали гриби

Думали, вже вже виросли і вирішили заправлятись високооктановим пальним


А після цього мірялись "одним місцем" з однокласниками


P.S.: Все описане є результатом особистого спостерігання, не являється експлуатаційним характеристиками та не пропонується у якості керівництва