ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Поговорим о дизельном топливе и его расходе
Модератор: pegonak
-
- Администратор
- Повідомлень: 37911
- З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
- Їжджу на:: Інша марка
- Модель:: 222
- № клубной карты: 000088
- Звідки: КИЕВ
- Дякував (ла): 291 раз
- Подякували: 3042 рази
- Стать:
- Контактна інформація:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
oleyur
Да забей ты на это все ))) езди как нравится )
Да забей ты на это все ))) езди как нравится )
-
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 88
- З нами з: 21 липня 2012, 11:45
- Їжджу на:: Citroen
- Модель:: С4 1.6HDI
- № клубной карты: 000376
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 9 разів
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
Могу предположить что это всего лишь маркетинг.
В 13 году постоянно отслеживал прайсы и характеристики С4.
Где-то наверное осенью они изменили в ТТХ инфу по расходу, сделали больше разрыв между e-HDI и HDI, возможно что бы было удобнее склонять клиентов в пользу микрогибридов.
В 13 году постоянно отслеживал прайсы и характеристики С4.
Где-то наверное осенью они изменили в ТТХ инфу по расходу, сделали больше разрыв между e-HDI и HDI, возможно что бы было удобнее склонять клиентов в пользу микрогибридов.
- IRBIS
- Мастер
- Повідомлень: 3368
- З нами з: 17 серпня 2012, 16:31
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 5008
- Звідки: Черновцы
- Дякував (ла): 353 рази
- Подякували: 601 раз
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
oleyur
Эти новые с ФАП они 8-ми клапанные. В городе это точно ниже расход (при прочих равных).
Эти новые с ФАП они 8-ми клапанные. В городе это точно ниже расход (при прочих равных).
- oleyur
- Ученик
- Повідомлень: 224
- З нами з: 01 жовтня 2011, 19:40
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 92 hdi Active
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 25 разів
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
IRBIS, у меня тоже 8-ми, но евро4, разница с последними только в наличии ФАПа
Востаннє редагувалось 06 липня 2014, 00:35 користувачем oleyur, всього редагувалось 1 раз.
- oleyur
- Ученик
- Повідомлень: 224
- З нами з: 01 жовтня 2011, 19:40
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 92 hdi Active
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 25 разів
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
Admin,так я и не парюсь, а поговорить? 

Востаннє редагувалось 06 липня 2014, 00:35 користувачем oleyur, всього редагувалось 1 раз.
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
Новые моторы экологичней и экономичней. Это нормально. Но и, видимо, требовательней к качеству топлива
-
- Фанат
- Повідомлень: 1004
- З нами з: 12 вересня 2010, 13:03
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 1,6 HDi
- Дякував (ла): 113 разів
- Подякували: 82 рази
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
кількість клапанів 8 в нових і 16 в старих, а також змінено випуск чи щось типу того, ДП + старт/стоп. На російському сайті АВЕС була стаття про відмінності (доопрацюванні) цих моторів.
Востаннє редагувалось 06 липня 2014, 22:45 користувачем lesin, всього редагувалось 1 раз.
-
- Знаток
- Повідомлень: 586
- З нами з: 17 грудня 2011, 14:56
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308sw hdi
- Телефон: 050-465-17-00
- Звідки: Чернигов
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 57 разів
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
В 3,6 не вложиться при скорости 90 никак. Я думаю,что моторы отличаются только наличием фапа и прошивкой мозгов--как прогревать мотор, когда впрыскивать в фап присадку и т.д. Железо все одинаковое--100%. Мне так кажется,что и 112 сил то же железо+ турбина с изменяемой геометрией+фап+другие мозги.
- romadone
- Заслуженный ветеран клуба
- Повідомлень: 20439
- З нами з: 28 червня 2010, 23:11
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308SW 1.6 HDi 120 MT
- № клубной карты: 000367
- Звідки: Varna
- Дякував (ла): 2209 разів
- Подякували: 1337 разів
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
На 208 еще может и можно. Может и на новом 308 можно. Старый все-таки тяжеловат
- oleyur
- Ученик
- Повідомлень: 224
- З нами з: 01 жовтня 2011, 19:40
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 92 hdi Active
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 25 разів
- Стать:
Re: Поговорим о дизельном топливе и его расходе
lesin, 6 клапанов это как..во-первых
во-вторых, я говорю что на старых тоже 8, которые с декабря 2011, а не те что еще на дорестайле стоят, там да - 16 клапанов,
ну и в-третьих - нет на них старт стопа, ни тогда ни сейчас, поэтому, как я и думал, вывод - на расход влияет просто другая прошивка, ФАП сам по себе не может снижать расход топлива непосредственным образом.
во-вторых, я говорю что на старых тоже 8, которые с декабря 2011, а не те что еще на дорестайле стоят, там да - 16 клапанов,
ну и в-третьих - нет на них старт стопа, ни тогда ни сейчас, поэтому, как я и думал, вывод - на расход влияет просто другая прошивка, ФАП сам по себе не может снижать расход топлива непосредственным образом.
Востаннє редагувалось 06 липня 2014, 21:33 користувачем oleyur, всього редагувалось 1 раз.
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину