ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ! Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!

Citroen Xsara 1.4i 2003

Відповісти
Аватар користувача
Nick
Прохожий
Повідомлень: 10
З нами з: 07 травня 2011, 17:24
Їжджу на:: Citroen
Модель:: Xsara
Телефон: +38 063 719-1985
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Стать:
Контактна інформація:

Citroen Xsara 1.4i 2003

Повідомлення Nick »

ХЗ навіть з чого починать :)
Короче здибався з Сітриком в Донецькій області... так щоб довго не розповідать - як побачив, що така мафинка там продається, в минулі вихідні з кумом знялись і погнали забирать... Приїхавши і побачивши данну Xsara :shock: було бажання продавцю вліпить пару сраканов :evil:
але який бу срач без недоліків які умовчуються :| короче забрали... + не близенька дорога показала трошки, що з машиной...
В деталях, що і як поки писать не буду, по мірі доведення до розуму моєї Ксарки обов'язково викладем фото звіт...

Додано через 13 хвилин 4 секунди:
Доречі тільки вчора поставив на рєєстрацію, навіть ще техогляд не пройшов, і не дуже то й хочеться :cry: - бо реально будуть викенуті гроші... місяц, два і його відмінять :)
Такщо ось така в мене Xsara ще з тепленькими номерами білья МРЕО :)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Лайно трапляється...
Аватар користувача
Nick
Прохожий
Повідомлень: 10
З нами з: 07 травня 2011, 17:24
Їжджу на:: Citroen
Модель:: Xsara
Телефон: +38 063 719-1985
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Стать:
Контактна інформація:

Re: Citroen Xsara 1.4i 2003

Повідомлення Nick »

Нарешті дійшли руки висказать своє "ФЕ"
Через кілька днів як поставив мафинку на облік міняв масло і викупив таку тєму, що в мене перелив мастила був ліртів пітора... в двигуні щуп зломаний якраз на грані максимуму, там де кінчяється так звана лінійка рівня мастила... це ще було підозрілим коли Ксару забирали з Донецька...
Також трошки диким для мене був перший мій фільтр "вставка", але ще більшою новиною виявилось, що міжсервісний по одометру, коли його обнулять - 20000км, а як міняв мастило лишалось всього 900км... отакє, добре хоч ніде те масло не виперло коли Ксару переганяли, бо їхали ж дай Боже... ну + до всього щей воздухан був змінений... тоді ж викупив, що в мене тріснутий випускний колектор в двух місцях, але проце потім...
Так як на той час небуло вільної ні ями ні підйомника, то все це робив в отакий спосіб:
12052011834.jpg

Також сходу після візиту до МРЕО начав шуміть вижимний... в ітозі на наступний день після заміни масла мінялось зчеплення в зборі, сальніки полуосєй, один з яких і так тік, і підвісний підшипник - якого можна сказати просто не було... це пояснило велику вірбрацію правої половини морди на великих швидкостях... заодно і свіженьке масло в коробку... + до всього загудів гідрач, бо б*я :evil: в мене щей рейка тиче... слава Богу в ній люфта немає, по ходу тільки сальніки течуть... досі точно не дізнався чи є на неї ремкомплект і чи підлягає вона реставрації... Зчеплення ставив Valeo і відповідно всі рідини заливав Total. Сцепуха мінялась вже більш по людські - на підйомнику...
13052011843.jpg
В той же день норм роздививсь Ксару знизу :), по ходовій все наче норм, окрім однієї стойки стабілізатора і втулки одного заднього аморта + ХЗ, що з торсіоном, бо колеса і так лисі так ще й знос не рівномірний...
Через кілька днів стойки стабілізатора були змінені і заодно добравсь до діагностики, де і було підтверджено мою першу догадку, що чек в машині горить через тріснутий колектор, бо тріщина якраз з лямбди, і ще одна при виході з 1го циліндра... але двигун живенький, розхід просто бомба, тому поки це питання за браком коштів відкладено...
Десь в цей час побачив, що праве переднє скло не затоноване :? реально я його таки помічав, але тільки вкурив, що водійске тоноване, а пасажира ні... тому в перші вихідні передні вікна затонував норм плівкою, яку підібрали під загальний відтінок... поки тільки передні, бо вся машина тонована якимось лайном не якісним і треба все перероблять, а вільних хфінансів немає... :(
Заодно підібрав універсальні брезговики на зад і спиляв тавроподібну вихлопну трубу та поставив насадку...
Поки мабуть все, бо ще були нюанси з кондєйом, концивіком задньої двері, кнопочкой двері багажника, передніми і задніми тормозами, ручніком і т.д. писати можно довго :) тому якось іншим разом зберусь і обов'язково відпишусь ;)
А оце остання фотка жопи Ксари біля роботи :)
19062011873.jpg
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Лайно трапляється...
Admin
Администратор
Администратор
Повідомлень: 37911
З нами з: 05 лютого 2009, 20:04
Їжджу на:: Інша марка
Модель:: 222
№ клубной карты: 000088
Звідки: КИЕВ
Дякував (ла): 291 раз
Подякували: 3042 рази
Стать:
Контактна інформація:

Re: Citroen Xsara 1.4i 2003

Повідомлення Admin »

Nick, не хватает клубной сиволики ;) приезжай на встречу клуба, наклеим :)
DrAlex
Прохожий
Повідомлень: 43
З нами з: 20 червня 2009, 08:44
Їжджу на:: Peugeot
Модель:: Partner
Телефон: 0505623661
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Стать:
Контактна інформація:

Re: Citroen Xsara 1.4i 2003

Повідомлення DrAlex »

удачной езды!
Відповісти

Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення

Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь

Створити обліковий запис

Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину

Реєстрація

Увійти

Повернутись до “Xsara”