ЗАПРОШУЄМО ДО TELEGRAM-СПІЛЬНОТИ ПОЦІНЮВАЧИВ PSA В УКРАЇНІ!
Перша в Україні дружня спільнота власників Peugeot, Citroën, DS та Opel чекає на вас у Telegram! Обговорюємо все: від вибору олії до тюнінгу двигуна, ділимося досвідом, знаходимо відповіді та просто любимо свої авто.
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Чому варто приєднатися до нас у Telegram? Корисні поради від досвідчених власників. Миттєва допомога у зручному чаті. Нові друзі серед однодумців. Найсвіжіші новини про PSA. Долучайтесь до нашої Telegram-родини за посиланням: https://t.me/PSA_Group_UA
Станьте частиною спільноти прямо зараз!
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Протестував доставку Новою Поштою з Польщі.
Прийнято у Кракові 13.03.2023 15:40.
Отримав у Кам'янському 16.03.2023 17:59.
Вартість доставки 45 злотих. По курсу приблизно 375 грн.
Замовляв всю підторпедну проводку від 308-го Пижа.
Скоро відзвітую про заміну китайского перехідника для NACa.
Прийнято у Кракові 13.03.2023 15:40.
Отримав у Кам'янському 16.03.2023 17:59.
Вартість доставки 45 злотих. По курсу приблизно 375 грн.
Замовляв всю підторпедну проводку від 308-го Пижа.
Скоро відзвітую про заміну китайского перехідника для NACa.
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 130005 км.
Чергове ТО. Заміна моторого мастила, фільтра.
Додатково замінено мастило у редукторі електродвигуна. Мастило чорне, але на магніті нічого важливого не було.
Разом з мастилом замінено сапун редуктора. Ламаються в нього маленькі вушки, якщо знімати з під авто.
Також відрегульовані фари після ремонту коректора.
Чергове ТО. Заміна моторого мастила, фільтра.
Додатково замінено мастило у редукторі електродвигуна. Мастило чорне, але на магніті нічого важливого не було.
Разом з мастилом замінено сапун редуктора. Ламаються в нього маленькі вушки, якщо знімати з під авто.
Також відрегульовані фари після ремонту коректора.
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Не давав мені спокою стан колісних дисків.
Дуже хотілося їх відремонтувати або замінити.
Продається багато дисків від нових моделей Пежо, таких як 3008, 5008 та навіть 508. Є зовсім нові, є в ідеальному стані за нормальні гроші.
Але в них не такі параметри, як в оригінальних.
На ОЛХ є один варіант:
Дуже подобався цей дізайн. Такі ставили на НЕгібридній RXH.
Але воні теж дряпані і не мають датчиків тиску. А ціна майже як за два комплекта інших дисків.
Тож морально підходив до ремонту своїх.
В різних конторах прайс на ремонт був від 11 тис. грн..
Це включало ремонт - підварювання бордюрок, рихтовку, якщо треба, фарбування, проточування алмазною фрезою, лакування.
Аж тут на ОЛХ з'явилося оголошення про розборку RXH за малим пробігом.
Мені повідомили що диски в поганому косметичному стані і не мають датчиків, але і ціна була не висока - 300 у.о.
Стан дисків (було):
Результат до встановлення:
Вартість ремонту склала біля 10 тис. грн. та тривала майже пів квітня.
Додатково були придбані оригінальні ковпачки для центральних отворів по 262 грн. /шт. Ref 5421.89.
Датчики тиску оригінал вартували дорожче дисків, звичайний китай не хотілося.
На тому ж ОЛХ-і натрапив на універсальні датчики AUTEL, які програмуються под більшість авто.
З програмуванням під моє авто вийшло по 1000 грн. за штуку.
Результат на авто:
Датчики запрацювали відразу, додатково програмування Діагбоксом не знадобилося.
Диски с зимовою гумою залишив на сезонне зберігання на тому ж шиномотажу. Бо дома вже нема місця і важко іх туди сюди тягати.
Коплю на ремонт зимового комплекту...
Дуже хотілося їх відремонтувати або замінити.
Продається багато дисків від нових моделей Пежо, таких як 3008, 5008 та навіть 508. Є зовсім нові, є в ідеальному стані за нормальні гроші.
Але в них не такі параметри, як в оригінальних.
На ОЛХ є один варіант:
► Показати
Але воні теж дряпані і не мають датчиків тиску. А ціна майже як за два комплекта інших дисків.
Тож морально підходив до ремонту своїх.
В різних конторах прайс на ремонт був від 11 тис. грн..
Це включало ремонт - підварювання бордюрок, рихтовку, якщо треба, фарбування, проточування алмазною фрезою, лакування.
Аж тут на ОЛХ з'явилося оголошення про розборку RXH за малим пробігом.
Мені повідомили що диски в поганому косметичному стані і не мають датчиків, але і ціна була не висока - 300 у.о.
Стан дисків (було):
► Показати
► Показати
Додатково були придбані оригінальні ковпачки для центральних отворів по 262 грн. /шт. Ref 5421.89.
Датчики тиску оригінал вартували дорожче дисків, звичайний китай не хотілося.
На тому ж ОЛХ-і натрапив на універсальні датчики AUTEL, які програмуються под більшість авто.
► Показати
Результат на авто:
► Показати
Диски с зимовою гумою залишив на сезонне зберігання на тому ж шиномотажу. Бо дома вже нема місця і важко іх туди сюди тягати.
Коплю на ремонт зимового комплекту...
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 25 травня 2023, 17:48 користувачем Admin, всього редагувалось 1 раз.
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 130940 км.
Цей ремонт провів давно, вже і не пам'ятаю, але виложу зараз.
Лазячи під машиною помітив блиск на стійках заднього стабілізатора.
Трос гальм стоянки натирав стойку, і натирався сам.
Можно було б і забити, але троси є тільки в оригіналі і коштують як нові колеса.
Хоча виглядають також, як і на 308-му.
Проблема натирання виявилася в такій запчастині:
Розвалилася після зняття прямо в руках.
Вона направляє загиб тросу в потрібне місце, і той не дістає до стійки.
Придбані нові реф. 98 022 573 80 по 128 грн. за штуку.
Для заміни треба відпустити гальмо стоянки, вивільнити троси з супортів, одягти нові запчастини, зібрати обратно.
Процес не фоткав все досить просто.
Помив машину. Нові диски блищать як....
Але алюмінієві вставки в задньому бампері і накладках порогів виглядать не дуже.
Для вирішення проблеми використав такі штуки:
Губка меламінова. Чистить і сама, але матеріал отруйний - використовувати рукавички.
Минулого року чистив пастою SONAX. Але для її використання треба захищати пластик.
Результат SONAX:
Цього року ютуб видав мені таке відео:
І я вирішив спробувати.
Результат WD:
І ніякої мороки з обклеюванням пластику.
Губку можно використовувати яку заманеться. WD-шку можно пшикати прямо на губку для економії.
Цей ремонт провів давно, вже і не пам'ятаю, але виложу зараз.
Лазячи під машиною помітив блиск на стійках заднього стабілізатора.
► Показати
Можно було б і забити, але троси є тільки в оригіналі і коштують як нові колеса.
Хоча виглядають також, як і на 308-му.
Проблема натирання виявилася в такій запчастині:
► Показати
Вона направляє загиб тросу в потрібне місце, і той не дістає до стійки.
Придбані нові реф. 98 022 573 80 по 128 грн. за штуку.
► Показати
Процес не фоткав все досить просто.
Помив машину. Нові диски блищать як....
Але алюмінієві вставки в задньому бампері і накладках порогів виглядать не дуже.
► Показати
► Показати
Минулого року чистив пастою SONAX. Але для її використання треба захищати пластик.
Результат SONAX:
► Показати
► Показати
Результат WD:
► Показати
Губку можно використовувати яку заманеться. WD-шку можно пшикати прямо на губку для економії.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 134446 км.
Заміна лобового скла.
Минулого літа (2022 року) прилетів камінь у вікно, як зазвичай зпід фури. Прилетів і улетів, навіть сколу не було видно.
Восени я вранці зайшов у гараж - тріщина від місця влучання того каменя до правої стійки. Я не вірив що вікна можуть сами по собі тріскатися.
Тріснув тільки наружний шар скла. На боці пасажира - їздити не заважало.
В кінці весни, як стало пригрівати сонце, залишив пару раз машину на спеці.
При вмиканні клімату - тріщина почала подовжуватись і залізла майже на водійский бік.
Отак вийшло:
Замінив на оригінал. По вартості (з усіма необхідними видатковими матеріалами) багатошарове акустичне скло вийшло дешевше звичайного
скла на 308-ий.
14 тис. грн. скло + 4 тис. встановлення.
Маркування до і після:
Заміна лобового скла.
Минулого літа (2022 року) прилетів камінь у вікно, як зазвичай зпід фури. Прилетів і улетів, навіть сколу не було видно.
Восени я вранці зайшов у гараж - тріщина від місця влучання того каменя до правої стійки. Я не вірив що вікна можуть сами по собі тріскатися.
Тріснув тільки наружний шар скла. На боці пасажира - їздити не заважало.
В кінці весни, як стало пригрівати сонце, залишив пару раз машину на спеці.
При вмиканні клімату - тріщина почала подовжуватись і залізла майже на водійский бік.
Отак вийшло:
► Показати
скла на 308-ий.
14 тис. грн. скло + 4 тис. встановлення.
Маркування до і після:
► Показати
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Пробіг 135504 км. (від 2023/11/09)
Зроблено заміну комплекту зчеплення з маховиком.
Встановлено штатну Вебасту.
Заміну зчеплення готував довго, збирав гроші і запчастини.
Маховик оригінал, бо був найдешевший. Комплект - диск, корзина, вижимний - LUK.
Вебасту готував довше. Комплект був закуплений майже на початку війни.
Довго шукав саме від гібрида, бо там є одна хитра трубка.
Вигадував час час, щоб обидві роботи зроботити одночасно, бо міняти трубки охолодження зручно, коли коробка знята.
Та й прокласти паливну магістраль по заводу теж.
Підготовчі роботи виконував сам, у звіті про встановлення розповім як.
Проводки від Вебасто в мене не було с заводу. Хоча всі пишуть, що у всіх висить. Так у мене на 308-мому висіла проводка під передні парктроніки.
Паливну магістраль і паливний насос попередньо встановив максимально наближено до штатного.
Кодування в BSI легке, але дісплей приборки, який всим керує 50/50. Або запрацює, або ...
Наразі все працює, готую звіт.
Зроблено заміну комплекту зчеплення з маховиком.
Встановлено штатну Вебасту.
Заміну зчеплення готував довго, збирав гроші і запчастини.
Маховик оригінал, бо був найдешевший. Комплект - диск, корзина, вижимний - LUK.
Вебасту готував довше. Комплект був закуплений майже на початку війни.
Довго шукав саме від гібрида, бо там є одна хитра трубка.
Вигадував час час, щоб обидві роботи зроботити одночасно, бо міняти трубки охолодження зручно, коли коробка знята.
Та й прокласти паливну магістраль по заводу теж.
Підготовчі роботи виконував сам, у звіті про встановлення розповім як.
Проводки від Вебасто в мене не було с заводу. Хоча всі пишуть, що у всіх висить. Так у мене на 308-мому висіла проводка під передні парктроніки.
Паливну магістраль і паливний насос попередньо встановив максимально наближено до штатного.
► Показати
Наразі все працює, готую звіт.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Забув дещо дописати...
Також замінено сальники приводних валів коробки. Мастило коробки та приводу зчеплення.
Замінено сальник коленвалу. Підтікав - болячка цих двигунів.
Стояв тефлоновій - без пружинки, замінено на сальник "нової" конструкції - з пружинкою.
Офіціали почали використовувати новий діагностичний пристрій - PSA CoreXS.
Дуже швидко працює, але не всі блоки бачить.
В процесі намагань кодувати дісплей встановили, що в мене повинен стояти "звичайний" свинцевий акумулятор,
без всяких AGM, але ємністю 77 Аг.
Я при покупці авто встановив AGM 70 Аг. Бо шукав AGM ємністю 77, а таких не існує в потрібному розмірі.
В багатьох блоках прописано, ща авто не обладнано Старт-Стопом. Хоча він є і працює - мабуть інший принцип.
На 308-му як раз "здихає" другий по порядку акумулятор.
Вирішено замінити з 508-го поставити на 308-й. А на 508-й придбати новий потрібної ємності.
Також замінено сальники приводних валів коробки. Мастило коробки та приводу зчеплення.
Замінено сальник коленвалу. Підтікав - болячка цих двигунів.
Стояв тефлоновій - без пружинки, замінено на сальник "нової" конструкції - з пружинкою.
Офіціали почали використовувати новий діагностичний пристрій - PSA CoreXS.
Дуже швидко працює, але не всі блоки бачить.
В процесі намагань кодувати дісплей встановили, що в мене повинен стояти "звичайний" свинцевий акумулятор,
без всяких AGM, але ємністю 77 Аг.
Я при покупці авто встановив AGM 70 Аг. Бо шукав AGM ємністю 77, а таких не існує в потрібному розмірі.
В багатьох блоках прописано, ща авто не обладнано Старт-Стопом. Хоча він є і працює - мабуть інший принцип.
На 308-му як раз "здихає" другий по порядку акумулятор.
Вирішено замінити з 508-го поставити на 308-й. А на 508-й придбати новий потрібної ємності.
- Bee
- Клубный пользователь
- Повідомлень: 1311
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:46
- Їжджу на:: Peugeot
- Модель:: 308 SW, 508 RXH
- № клубной карты: 000360
- Звідки: Кам'янське (Дн-жинск)
- Дякував (ла): 171 раз
- Подякували: 471 раз
- Стать:
Peugeot 508 RXH Hybrid4 2016 Bee
Strannik,
Якшо мова про гібрид - 5W30 5 літрів.. Я заливаю масло ENI i-Sint tech P 5W-30.
Якщо двигун 180 сил без гібрида - треба дивитись.
Якшо мова про гібрид - 5W30 5 літрів.. Я заливаю масло ENI i-Sint tech P 5W-30.
► Показати
Створіть обліковий запис або увійдіть, щоб приєднатися до обговорення
Ви повинні бути учасником, щоб опублікувати відповідь
Створити обліковий запис
Немає реєстрації? зареєструйтесь, щоб приєднатися до нашої спільноти
Учасники можуть створювати власні теми та підписуватись на них
Це безкоштовно і займе всього хвилину